Missäs tuommoinen nauha on näytetty? Minä en ainakaan hokinaitista huomannut sitä.itse asiassa Maikkarin huikeat nauhatkin kertovat, että se oli nimenomaan Mettovaara, joka löi Kukia poikittaisella mailalla päähän
Turha on Tapparan itkeä saamistaa jäähyistä. Tappara ei pysynyt kärppien vauhdissa mukana joten vauhti otettiin pois laittomin keinoin, josta seuraa jäähyjä. Tapparan tyhmyyttä jos ei ensimmäisessä erässä jo tajunnut mikä on illan tuomari linja.
Kärppien taas vastaavasti ei tarvinnut käyttää laittomia keinoja tapparan vauhdin hillitsemiseen, koska vauhdissa pysyttiin muutenkin hyvin. Tästä seurauksena tappara istui jäähy boksissa useammin ja ihan aiheesta! Ei ole mitään kirjoittamatonta sääntöä jonka mukaan kakkosten pitää olla tasan ottelun lopussa. Tapparalaiset taisivat näin kuitenkin luulla koska ottelun lopussa alkoi tapparan pelaajia liukumaan pitkin jäätä rähmällään aivan ihmeellisista tiltanteista. Onneksi Siipo ei mennyt tähän lankaan.
Rautakorpi ihmetyttää myös. Viime vuonna raksilassa mussutti hävityn pelin jälkeen ja sama linja jatkui tänä vuonna. Ensin raivoaminen käytävällä ja sitten mussuttaminen lehdistötilaisuudessa. Väitti ihan pokkana lehdistötilaisuudessa, että eivät olleet yhtään kaveria jäljessä tasakentällisin pelatessa. Muutenkin vähätteli mun mielestä kärppien peliä ja puhui kokoajan kuin Tappara olisi ollut parempi joukkue, mutta kun Siipo pilasi sen. Rautakorpi on aika helvetin huono häviäjä.