Jälkipeli#71
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Mitenhän luistin tulee kulkemaan tällaisessa peliputkessa?
Samahan se on kaikille ja olihan tuossa nyt kierrätystäkin. Eiköhän siellä huomenna taas Attila, Maenalanen ja Pekka askissa.Mitenhän luistin tulee kulkemaan tällaisessa peliputkessa?
Joo, mutta kaikilla muilla ei ole Samppa Jaakola vastaamassa fysiikkavalmennuksesta.Samahan se on kaikille ja olihan tuossa nyt kierrätystäkin. Eiköhän siellä huomenna taas Attila, Maenalanen ja Pekka askissa.
Samahan se on kaikille ja olihan tuossa nyt kierrätystäkin. Eiköhän siellä huomenna taas Attila, Maenalanen ja Pekka askissa.
Entä Paaso? Tai Juusola? Ei mitään jakoa väännöissä maalin edessä tai kulmassa.Kaksi pakkia Kivistön lisäksi on suuri ongelma. Ohtamaa on karmean hidas ja Koivisto muuten vaan tunari.
Minä seuraan nyt ensimmäistä kertaa Spengler Cupia kunnolla ja voi, kuinka iloinen olen. Perinteet, arvostus ja urheilu tuoksuvat kotisohvalle asti. Jos jotain hyvää koitui viime kauden pronssista, niin se oli tämä turnaus. Toki olen samaa mieltä siitä, että kyseessä on hyvän mielen lätkä siinä mielessä, ettei tässä liigamestaruutta jaeta. Toisaalta satalasissa pelaajat vaikuttavat tuolla vetävän. Se on pikkasen yllättänyt minut. Hieno turnaus!Loukkaantuiko kukaan? Jos ei niin hyvä. Voitettiin peli Jes. Huomenna sitten Davosi peli ja heillä toki lepoetukin. Jospa tämä joulu-UV turnaus olisi sitten siinä.
Hyvän mielen lätkää, mutta eipä näihin jaksa intohimoisesti syttyä valitettavasti. En ainakaan minä.
Itsestä taas tuntuu näiden rymistelyjen jälkeen, että miten jaksaa syttyä jostain Jukurit- tai HPK-nuhjauksista. Onhan tuo yleisökin ollut aivan mieletön vaikkei tänään ollut edes sveitsiläisjoukkuetta vastassa. Niin hyvä fiilis tuolla hallissa.Hyvän mielen lätkää, mutta eipä näihin jaksa intohimoisesti syttyä valitettavasti. En ainakaan minä.
Toinen erä varmaan kauden parasta peliä. Ja vähintäänkin lupauksia herättävää. Kolmas erä myös ihan ok toimintaa ja vitosen aikana maali. Sitten perus nukahdus ja turnaus ohi.
Jaa, no sitten olen vissiin aika pihalla :)Ei turnaus mitään ohi ole.
Vielä on saumat voittaa vaikka koko paska.
Jaa, no sitten olen vissiin aika pihalla :)
Täytynee vissiin opiskella lisää kaaviota..
Ei oltais oltu alkulohkon viimeisiä ja ilmeisesti vastustaja huomiseen puolivälierään eri..? Ei ollu mitään hävittävää enää niin kokeiltiin saada täydet 3p.Vähän hämäsi se maalivahdin pois otto tasatilanteessa. Mitä siinä sitten oli tarjolla enemmän?
Joo, vähän tuli rennosti katsottua :)
Pelkästään näiden pelien vuoksi vois toivoa 5 vuoden pronssiputkea kärpille liigassa.Minä seuraan nyt ensimmäistä kertaa Spengler Cupia kunnolla ja voi, kuinka iloinen olen. Perinteet, arvostus ja urheilu tuoksuvat kotisohvalle asti. Jos jotain hyvää koitui viime kauden pronssista, niin se oli tämä turnaus. Toki olen samaa mieltä siitä, että kyseessä on hyvän mielen lätkä siinä mielessä, ettei tässä liigamestaruutta jaeta. Toisaalta satalasissa pelaajat vaikuttavat tuolla vetävän. Se on pikkasen yllättänyt minut. Hieno turnaus!
Ihan mielenkiintoista ollut kuunnella täysin Liigan ulkopuolisen (ja ulkomaalaisen) selostajakaksikon kommentteja Kärppien pelistä vaikka välillä sekoilevatkin pelaajien välillä. Kovasti hämmästelivät miten Kärpät voi esimerkiksi pyörittää peliä hyökkäysalueella minuuttitolkulla saamatta ainoatakaan laukausta maalille. Myös tuo Pardubicen ja Kärppien välinen ero fyysisyydessä ja kamppailuvoimassa sai huomiota.Moniko kuunteli tilastoja mitä eilen selostajat luki joukkueista?
Straubing olisi ollut merkittävästi Davosia helpompi vastus, hävisivät keskinäisen pelin 5-0.Ei oltais oltu alkulohkon viimeisiä ja ilmeisesti vastustaja huomiseen puolivälierään eri..? Ei ollu mitään hävittävää enää niin kokeiltiin saada täydet 3p.
Davos on kuitenkin Sveitsin liigassa neljäntenä. 16 pistettä enemmän kuin Fribourgilla. En tiedä, miten vertautuu Pardubiceen, mutta kova joukkue tulee vastaan. Filip Zadina on aika iso nimi, suomalaisista nähdään Julius Honka (ja ehkä Palve) ja näin Chicago-fanina on kiva nähdä Hawks-legenda Klas Dahlbeckin nykytaso.Huomenna Davosia vastaan puolivälierä :)
Vastus on kova, muttei ihan niin ” kova ”kun tää Tsekkinippu joka oli oikeasti vahva. Tai mistä minä tiedän Davosin tavasta, epäilen kuitenkin.