Mainos

Kärpät Spengler Cupissa 2024

• 21 088
  • 71

Pedon kynnet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suomessa ei olisi mikään tv-yhtiö hommannut turnauksen lähetysoikeuksia. Näin ollen ne pelit näkyisivät täällä ilmaiseksi Spengler Cupin youtube-kanavalta. Vai oliko varma tieto tuo Viasat?
Tietoni perustui täällä jonkun "tietoon" ja siinä uskossa olen ollut. Mulle käy You tubekin oikein mainiosti. Ja tuossa yllä ilmeisesti vahvistus siitä?

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Tietoni perustui täällä jonkun "tietoon" ja siinä uskossa olen ollut. Mulle käy You tubekin oikein mainiosti. Ja tuossa yllä ilmeisesti vahvistus siitä?
Spenglerin virallisilla sivuilla lukee lista tv oikeuksista ja Suomeen niitä ei ole tällä päivämäärällä ainakaan myyty joten youtube näkyy

kop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Toivon ettei joukkueeseen oteta ketään ulkopuolelta vaan käytetään näitä kovia pelejä viisikkopelin kehittämiseen.

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toivon ettei joukkueeseen oteta ketään ulkopuolelta vaan käytetään näitä kovia pelejä viisikkopelin kehittämiseen.
Viisikkopelin kehittäminen vaatisi uuden valmennustiimin, tai minimissään uuden päävalmentajan. Nykyinen tiimi on saanut puoli kautta aikaa, eikä minkäänlaista edistystä ole tapahtunut.

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Ei Spengler Cup ole mikään paikka harjoittelulle. Kyllä sinne on syytä lähteä hakemaan voittamaan keinolla millä hyvänsä. Toivottavasti Kärpätkin saa "omia poikia" houkuteltua vahvistamaan joukkuetta, koska kyllä muutkin joukkueet hyödyntävät tämän lainailun aivan taatusti. Kärpillä on nytkin valtavasti vapaamatkustajia rosterissaan, että kerran kaudessa olisi kiva nähdä 4 tasokasta kenttää kaukalossa.

Olisi sama jättää koko turnaus väliin, jos mentaliteettina olisi joku harjoitusleirin kaltainen reissu. Ei Kärpät ikinä opi voittamaan, jos pyrkimystä voittamiseen ei ole. Kaikki peliin ja katsotaan mihin se riittää.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Kärpillä on nytkin valtavasti vapaamatkustajia rosterissaan, että kerran kaudessa olisi kiva nähdä 4 tasokasta kenttää kaukalossa.
Olisi muuten hyvä näpäytys joillekin fleguille (en nyt suoraan sano, että tämmöisiä olisi), jäädä katsomoon turnauksessa johon pääset todennäköisesti joukkueesi kanssa vain kerran uralla.

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Toivottavasti Kärpät saa pari oman kylän kasvattia mukaan. Varmasti Kärpillä on tarkoitus tuo turnaus lähteä voittamaan ja sieltä saa kyllä hyviä yhteisiä kokemuksia. Turnaus on melkoisen intensiivinen, joten siitä ei haittaa ole jos rosteriin tulee vähän laajuutta.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Fedo

Bobi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kiekko-Ketut, Edmonton Oilers
Kaleva tiesi kertoa, että kokoonpanot pitää lyödä lukkoon sunnuntaina. Myllykosken mukaan Kärpät havittelee yhtä / useampaa lainapelaajaa rosteriinsa. Lähtökohtaisesti kiinnostunut Kärppälähtöisistä Sveitsissä pelaavista ( Mäenalanen, Manninen, Kuokkanen, Saarijärvi, Granlund, Lammikko ).

Lättykeisari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diamond Geezers
Jotenkin sellanen fiilis, että Spengler Cup on loistava välipala reissu joukkueelle nykyiseen tilanteeseen. Alppimaisemissa turnaus mikä uusi kokemus ja varmaan muutama illanvietto missä joukkue kokoontuu rennon meiningin ympärille yhteen. Mä heitän arvion, että Kärppien kevään nousu alkaa tästä!

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Jotenkin sellanen fiilis, että Spengler Cup on loistava välipala reissu joukkueelle nykyiseen tilanteeseen. Alppimaisemissa turnaus mikä uusi kokemus ja varmaan muutama illanvietto missä joukkue kokoontuu rennon meiningin ympärille yhteen. Mä heitän arvion, että Kärppien kevään nousu alkaa tästä!
Tuskin se Havu kesken turnauksen potkuja saa, muuten ihan mukava ajatus. Mitä minä olen ymmärtänyt, niin joukkueessa ilmapiiri on aivan helvetin hyvä, kun ottaa huomioon minkälainen kausi tähän asti on ollut, toisaalta samoista lähteistä olen ymmärtänyt ettei se joukkue ole niin kovasti päävalmentajan selän takana seisonut kuin mitä esim. Kaleva väittää. Muuta tietoa minulla tuosta ei ole.

Mäenalanen on hieno nähdä joukkueen mukana, olisi liigassa se kuuluisa ylikylän ukko. Toivottavasti se toinenkin/muutkin pääsevät maaliin asti. Pitkään olen unelmoinut Kärppien tässä turneessa pelaavan, harmi että se hetki tuli tämmöisellä kaudella, mutta sinänsä positiivista on se, miten tuolta ei sitten ole muutakun voitettavaa.

Käppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei mitään Sakua vastaan, mutta mies on ollut koko syksyn loukkaantuneena ja pelannut viimeksi 24.9...Onko mies edes terveenä? Ei ainakaan parhaassa kunnossa voi olla. Toivottavasti nyt muutaman pelin saa ennen turnausta.

Lättykeisari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diamond Geezers
Ei mitään Sakua vastaan, mutta mies on ollut koko syksyn loukkaantuneena ja pelannut viimeksi 24.9...Onko mies edes terveenä? Ei ainakaan parhaassa kunnossa voi olla. Toivottavasti nyt muutaman pelin saa ennen turnausta.
Vai tuleeko nimenomaan hakemaan ensimmäiset pelit turnauksessa loppukautta silmällä pitäen.

whisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ai ihanaa. Pääseekö Kärppien pelissä näkemään pitkästä aikaa Kaukokarin silmiä hivelevää tuomarointia, silmiä hivelevän pelin lisäksi?

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Etsinnässä
Tuo laiskanpulskea ja mukavoitunut muukalaislegioona lähtee sankoin joukoin reissuun ryyppäämään. On laina pelaajat, omat teroituskoneet ja kylmät juomat kaapissa.

Tuolta jos edes selviävät kotia, niin eivät voita peliäkään tammikuussa.
Pitkä reissu ja pitkä darra.

Mutta kun pelaajat saavat päättää valmentajan, pelaajat valitsevat kivan apinan joka ei vaadi mitään. Ei ihme että tuollaiset pelaajat jotka eivät viitsi pelata logolle, pärjää sarjassa.

Toivon pitkää, paskaa reissua ja peliäkään en tuollaisia leikkipelejä katso. Toivottavasti saavat isän kädestä, mitään ne tosin eivät opi

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy