Kärpät mediassa

  • 1 432 090
  • 5 097

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Noniin, Petopdiin taas kaksi uutta jaksoa: Toisessa haastattelussa Jani Hakanpää ja toisessa Mikko Manner.

Mukava kuulla Haggiksenkin kuulumisia rapakon takaa. Mutta olihan tuo Manner taas loistava. Mies puhuu hitonmoisella intohimolla oli se aihe sitten Kärppien pelitapa, valmentaminen ylipäänsä, valmentajien keskinäiset juoksulenkit, oma pelaajahistoria tai se Vaasan nuoruusaikojen bändi (tämä oli tosin jossain aiemmassa jaksossa). Todella mukavaa kuunneltavaa, ja varmasti enemmän pelistä kiinnostuneille antoisaa kuunneltavaa oli tuo Mannerin oma versio siitä, miten Kärppien uutta pelitapaa lähdettiin rakentamaan miehen päävalmentajakauden alussa. Onneksi juontajatkin malttoivat kuunnella, ja jättivät ne perinteiset ”kuuluuko ananas pizzaan?”-hassuttelukysymykset vähemmälle.

Meni kyllä tunti hujauksessa Mambaa kuunnellessa.

Edit. Toki kuluva kausi jäi käytännössä täysin käsittelemättä tuossa Mannerin haastattelussa.
 
Viimeksi muokattu:

Wiesellike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks & Kärpät
Retropaitoja voi ostaa 250e/kpl ja suoritetaan hallilla arvonta ostojärjestykseen. Viisi paitaa menee huutokauppaan (Kukkonen, Puljujärvi, Annunen, Jokinen ja Lammikko).

Lähde: Kärpät.fi

Ei helvetti tätä puuhastelua taas. @Anyman ehdotti hyvin, että etukäteen voisi laittaa tilauksia, jotta KAIKKI halukkaat saisivat paidan. Nyt myydään pieni erä ryöstöhintaan. Kunnon nappikauppaa.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Ei helvetti tätä puuhastelua taas. @Anyman ehdotti hyvin, että etukäteen voisi laittaa tilauksia, jotta KAIKKI halukkaat saisivat paidan. Nyt myydään pieni erä ryöstöhintaan. Kunnon nappikauppaa.
Olen esittänyt tänään toimistolle pyynnön/kyselyn saada paitoja vapaasti ostettavaksi etukäteistilausten pohjalta. Kerron täällä, kun vastaavat.
 

Angelo Bronte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & Luleå HF
Minä ainakin olen ajatellut niin, että siinä on oma hienoutensa noissa retropaidoissa, että niitä tulee vain pieni erä tarjolle. Nyt voisin aivan hyvin maksaa noista tuon 250 euroa, mutta jos niitä tulisi joku valtava erä myyntiin, niin en ostaisi varmaan mihinkään hintaan.

Sama homma oli edelleenkin myös viime vuonna, en tiedä miksi tämä myyntitapa ketään edes ihmetyttää tai yllättää.
 

Aho#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen esittänyt tänään toimistolle pyynnön/kyselyn saada paitoja vapaasti ostettavaksi etukäteistilausten pohjalta. Kerron täällä, kun vastaavat.
Ei kannata pidätellä hengitystä vastauksen suhteen.
 

Wiesellike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks & Kärpät
Sama homma oli edelleenkin myös viime vuonna, en tiedä miksi tämä myyntitapa ketään edes ihmetyttää tai yllättää.

En minä ainakaan ole yllättynyt. Tämähän on ollut Kärppien asenne jo pitkään. Keskisormi ihmisille, jotka haluaisivat ostaa tärkeimmän fanituotteen, mikä minkä seura voi tarjota.
 

Yeap

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
T-paitoja on kyllä tehty monestakin jutusta mutta jotain halvempaakin fanipaitaa voisi olla tarjolla. T-paidalla ei oikein Raksilassa tarkene. Todella vähän näkee oikeita fanipaitoja Raksilassa. Ehkä kun ne maksaa 100e niin kukaan ei kehtaa niitä pitää kun on kerrankin raskinut ehkä sellaisen ostaa.
 

Maustemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun sirkus
T-paitoja on kyllä tehty monestakin jutusta mutta jotain halvempaakin fanipaitaa voisi olla tarjolla. T-paidalla ei oikein Raksilassa tarkene. Todella vähän näkee oikeita fanipaitoja Raksilassa. Ehkä kun ne maksaa 100e niin kukaan ei kehtaa niitä pitää kun on kerrankin raskinut ehkä sellaisen ostaa.
Itse suosisin jotain tyylikkäitä kollareita tai huppareita, ylisuurta pelipaitaa en itse tykkää pitää silloin kun hallille pääsee. Harmi, että nykyiset kollarit ja hupparit on mielestäni melko rumia.

Eikös TPS joku kausi sitten antanut kannattajien suunnitella vaatteita seuralle, tästähän voisi Kärpätkin ottaa kopin. Varmasti kannattajien keskuudesta löytyy sellaisia henkilöitä, jotka muutamassa tunnissa suunnittelisi hienommat hupparit kuin nuo nykyiset.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
T-paitoja on kyllä tehty monestakin jutusta mutta jotain halvempaakin fanipaitaa voisi olla tarjolla. T-paidalla ei oikein Raksilassa tarkene. Todella vähän näkee oikeita fanipaitoja Raksilassa. Ehkä kun ne maksaa 100e niin kukaan ei kehtaa niitä pitää kun on kerrankin raskinut ehkä sellaisen ostaa.
100e ja edes logo ei ole keskiössä paidassa. Mainokset veks ja hinta tuon niin ostan heti! Huppari olisi toinen kiva ja tuo yllämainittu idea kannattajien mahdollisuudesta suunnitella itse olisi hieno juttu. Huppari olisi myös tarpeeksi lämmin joten sinänsä myös toimiva. Ajatellaan vaikka että musta huppari, iso logo keskellä rintaa, keltaiset 20cm leveät nauhat hauiksen ympäri ja selkään vaikka haluamansa nimi ja numero.
 

Derksen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Lippo
Ajatellaan vaikka että musta huppari, iso logo keskellä rintaa, keltaiset 20cm leveät nauhat hauiksen ympäri ja selkään vaikka haluamansa nimi ja numero.
Eikös saatavilla olevat "pelipaita"hupparit aika lähelle täytä nuo vaatimukset lukuunottamatta selkäpuolta? Sellaisen ostoa olen jo itse melkein harkinnut, kun näyttäisi Kärppäkaupan kuvan perusteella suht tyylikkäältä.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Eikös saatavilla olevat "pelipaita"hupparit aika lähelle täytä nuo vaatimukset lukuunottamatta selkäpuolta? Sellaisen ostoa olen jo itse melkein harkinnut, kun näyttäisi Kärppäkaupan kuvan perusteella suht tyylikkäältä.
Ihan totta. En ole niin pitkään aikaan katsonutkaan Kärppäkaupan sivuja että mennyt ohi. Tuo on kyllä hieno!
 

theZ

Jäsen
Kattelin kierrokselta tän pelin ja kiinnitin vaan huomiota Ikan kommentointiin kun täällä on niin moneen otteeseen puhuttu kuin kärppävastainen hän on. Ei tuo kovin kärppävastaiselta kuulostanut. Kehuja sateli pääosin ja lopussa vielä tiivisti kehuen pelitapaa sekä viihdyttäväksi seurata että pelaajia kehittäväksi. Kunhan vaan otin esiin kun väitetty kärppävastaisuus on niin usein ollut teemana että jäänyt mieleen. En sellaisesta tänään kuullut mitään viitteitä.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Kattelin kierrokselta tän pelin ja kiinnitin vaan huomiota Ikan kommentointiin kun täällä on niin moneen otteeseen puhuttu kuin kärppävastainen hän on. Ei tuo kovin kärppävastaiselta kuulostanut. Kehuja sateli pääosin ja lopussa vielä tiivisti kehuen pelitapaa sekä viihdyttäväksi seurata että pelaajia kehittäväksi. Kunhan vaan otin esiin kun väitetty kärppävastaisuus on niin usein ollut teemana että jäänyt mieleen. En sellaisesta tänään kuullut mitään viitteitä.
Joo tänään oli kyllä aika puolueeton ja ihan yllätyin, että kuinka paljon kehui Kärppiä. Mutta ei Ikaa ihan turhaan olla kärppävastaisuudesta moitittu, koska yleensä Liiga-360 lähetyksissä on aika vaikeaa löytää mitään kunnon positiivista sanottavaa Kärpistä, mutta negaa senkin edestä.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kattelin kierrokselta tän pelin ja kiinnitin vaan huomiota Ikan kommentointiin kun täällä on niin moneen otteeseen puhuttu kuin kärppävastainen hän on. Ei tuo kovin kärppävastaiselta kuulostanut. Kehuja sateli pääosin ja lopussa vielä tiivisti kehuen pelitapaa sekä viihdyttäväksi seurata että pelaajia kehittäväksi. Kunhan vaan otin esiin kun väitetty kärppävastaisuus on niin usein ollut teemana että jäänyt mieleen. En sellaisesta tänään kuullut mitään viitteitä.
Ihmettelin itsekin Lehkosen puheita. Aika hyvää analyysia, pelaaja-arvioissa oli oikeasti nyt jotain järkeä (eli oli otettu asioista selvää), pelitavan aukaisemisessa yms. keskityttiin oikeasti niihin asioihin, joiden ansiosta Kärpät oikeasti johtaa sarjaa 9 pisteellä (yhden ottelun vähemmän pelanneena) ja mikä tärkeintä, Kärppien puutteista puhuttiin niiden oikeilla nimillä eli syillä.

Kaikki tiedämme, että Ika Lehkonen inhoaa seuraa nimeltä Kärpät, mutta tämäniltaisen perusteella tiedämme myös, että Lehkonen oikeasti arvostaa joukkuetta nimeltä Kärpät.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Arska käyny jutulla Jessen kanssa.



Jessen englannista puhutaan 8:00 jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

Pulustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lestaporot, Jussin tussit
Kattelin kierrokselta tän pelin ja kiinnitin vaan huomiota Ikan kommentointiin kun täällä on niin moneen otteeseen puhuttu kuin kärppävastainen hän on. Ei tuo kovin kärppävastaiselta kuulostanut. Kehuja sateli pääosin ja lopussa vielä tiivisti kehuen pelitapaa sekä viihdyttäväksi seurata että pelaajia kehittäväksi. Kunhan vaan otin esiin kun väitetty kärppävastaisuus on niin usein ollut teemana että jäänyt mieleen. En sellaisesta tänään kuullut mitään viitteitä.
Hyvä huomio, ja vastaavia huomioita olen tehnyt itse läpi kauden. Muistan jo syksyllä ihmetelleeni kun kehui kovasti Kärppiä. Voi olla, että on saanut palautetta toiminnastaan ja sen myötä vähän muuttanut puhetapaansa viime kaudesta.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Et varmaan ole vielä vastausta saanut vai onko mulla menny ohi? Komee on paita.
Eivät ole vastanneet mitään, ei varmaan tällaisten tavallisten pulliaisten rahat kiinnosta, niin mitäpä sitä vastaamaan tai paitoja myymään. :)
 

Henkka40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut
Eivät ole vastanneet mitään, ei varmaan tällaisten tavallisten pulliaisten rahat kiinnosta, niin mitäpä sitä vastaamaan tai paitoja myymään. :)

Joko saa luovuttaa näiden paitojen suhteen? Kattelin nuita game worn paitoja joista on huutokauppa käynnissä niin niihin ei tavallisten pulliaisten rahat enää riitä. :) Lassen paita on tällä hetkellä kallein 600 euroa ja Jessen puolestaan halvin 370 euroa. Huutokauppa päättyy 22.1 klo 12.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Joko saa luovuttaa näiden paitojen suhteen? Kattelin nuita game worn paitoja joista on huutokauppa käynnissä niin niihin ei tavallisten pulliaisten rahat enää riitä. :) Lassen paita on tällä hetkellä kallein 600 euroa ja Jessen puolestaan halvin 370 euroa. Huutokauppa päättyy 22.1 klo 12.
Odotan edelleen vastausta. :) En ole kuitenkaan vielä luovuttanut! Pommitan niin kauan, että saan vastauksen ja paidan :D

Huutokauppaa myös vilkuillut ja ei kyllä riitä rahat, vaikka Kukkosen paita olisikin unelma...
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minulle tuli melkoisena yllätyksenä, kuinka kallista tuo jääkiekon harrastaminen nykyään on. Eihän tuohon pysty kuin varakkaiden perheiden lapset. Kuinka paljon menetämme lahjakkaita junnuja, kun perheillä ei ole varaa lasten jääkiekkoharrastukseen?

Lähde: IS juttu Joonas Odenista
Ja kuinka paljon menetämme lahjakkaita junnuja uskonnollisen vakaumuksen vuoksi? Mm. Mikael Granlund on sanonut, että Oulunsalossa oli häntä lahjakkaampia pelaajia pihapeleissä ja ulkojäillä. Poikia, jotka pyörittelivät näitä Granlundeja vaikka eivät koskaan ole saaneet tuntiakaan ohjattua treeniä.
 

Miekkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ja kuinka paljon menetämme lahjakkaita junnuja uskonnollisen vakaumuksen vuoksi? Mm. Mikael Granlund on sanonut, että Oulunsalossa oli häntä lahjakkaampia pelaajia pihapeleissä ja ulkojäillä. Poikia, jotka pyörittelivät näitä Granlundeja vaikka eivät koskaan ole saaneet tuntiakaan ohjattua treeniä.

Sen verran kyseisen liikkeen nuoria on urheilupuolella tullut seurattua, että samaa on tullut itsekin spekuloitua ja ei tosiaan vaan lätkän osalta. Onneksi tosi monet 20-30 vuotiaat on alkanut eroamaan lestadiolaisuudesta, joten ehkäpä Suomen urheilussa tullaan saamaan lisää lahjakkaita lätkän pelaajia tulevaisuudessa ja tietysti maantieteellisesti se sataisi Kärppien laariin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös