Kärpät mediassa

  • 1 441 166
  • 5 112

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Hakametsän viime kauden jää kauden alussa.

Hakametsä

Kyllä taas on tehty kärpästä härkänen. Suurimmalla osalla jäät ihan samanlailla mainoksilla peitetty. Lisäksi kuvat ovat kauden alusta jolloin päälly jää ohut ja kirkas.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pedon raapaisussa ja asiansa osaavan Ilari Savosen Twitterissä kutakuinkin samoin sanottua: "Oulun Energia-areenan jää on myyty lähes täyteen mainoksia. Turvakaukaloa Raksilassa ei vielä ole, mutta jään yläpuolella olevat lamput ovat vaihtuneet uusiin." Tummennus on minun tekemä.

3.7.2013 Tommi Holappa oli Twitterissä taas ihan helvetin nohevana: "Raksilassa tehtiin jo turvakaukaloa joka on valmis ensimmäiseen liigapeliin, julki tulee elokuussa." Tummennus on minun tekemä.

Voisiko joku Twitterissä oleva käydä sanomassa kyseiselle jää kiekko ana lyytikolle, että hänen asiantuntemuksensa on luokkaa nolla. Minä en pidä siitä, että ollaan olevinaan mutta suoritustaso on nolla.
 

Fat Jesus

Jäsen
Jospa ne olisi jo tajunneet siirtää mainosoksennukset paidoista jäähän. Mutta tokihan tuo jää kyllä sopii edellisvuosien paitojen kanssa yks yhteen, eli aivan järkyttävä.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Hyi hitto. Onhan se toisaalta hyvä asia, että seura saa tuloja, mutta nyt ollaan jo ylitetty raja. Kas kun ei muutettu koko jääala mustaksi. Hienoa pelata ja kiekko erottuu - ei näin Kärpät!
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Vakavasti ottaen, onhan tämä homma nyt lähtenyt hieman lapasesta, kun esimerkiksi molemmat Iltapulut huutavat jättiotsikoin ja kauhistelevat noita mainoksia. Ei tuossa nyt kovin paljoa eroa ole aiempiin kausiin verrattuna ja samalla tavalla siellä muuallakin on noita mainoksia.

Kaikki julkisuus on kuitenkin hyvästä ja Junnolle propsit, että on saanut myytyä mainostilaa jään pinnasta. Kassakone kilisee ja tuskin sponsoritkaan ovat hirveän pahalla tuulella, että saavat tässä vaiheessa ilmaista mainostilaa mediassa, kun joka paikassa nyt näytetään kuvia Raksilan jäästä.

Odotan innolla pelipaitojen julkistusta, niistä kun tuskin erottaa enää seuran logoa lukuisten sponsoreiden mainoksista :)
 
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Älkää valittako noista mainoksista. Yhtä paljon niitä oli jäässä viimekaudellakin. Sitäpaitsi monissa muissakin halleissa on mainoksia yhtä paljon, mm. Hakametsässä Tampereella.

Lisäksi Ilari Savonen twiittaa: "Tuo jää on vain osoitus siitä, kuinka hyvää ja kovaa duunia Kärpät tekee bisnespuolella. Piste."

Meidän pitäisi olla tyytyväisiä!
 
Sinänsä tosiaan aivan sama noista mainoksista. Niitä löytyy joka jäästä enemmän tai vähemmän ja niin kauan kuin ne eivät tosiaan kiekkoa häiritse, niin aivan sama. Ei ne ole ennenkään kiekkoa hukanneet, tuskin hukkaavat jatkossakaan.
 
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Itse uskon, ettei kiekko ole lähelläkään kadota mainosten sekaan. Suurin osa mainoksista on kuitenkin niin kirkkailla väreillä maalattuja.
 

Wiesellike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks & Kärpät
Totta kai noi mainokset nyt erottuu, kun siinä ei ole jäätä päällä. Viime kaudella oli yhtä paljon mainoksia. Mutta hyvä, että tämä nyt huomataan laajemminkin. Pelolla kuitenkin odotan tulevia paitoja, jotka viime kaudella oli suoraan sanottuna oksettavia.
 

OutlawPuppet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers, Ice Tigers
Pedon raapaisussa ja asiansa osaavan Ilari Savosen Twitterissä kutakuinkin samoin sanottua: "Oulun Energia-areenan jää on myyty lähes täyteen mainoksia. Turvakaukaloa Raksilassa ei vielä ole, mutta jään yläpuolella olevat lamput ovat vaihtuneet uusiin." Tummennus on minun tekemä.

3.7.2013 Tommi Holappa oli Twitterissä taas ihan helvetin nohevana: "Raksilassa tehtiin jo turvakaukaloa joka on valmis ensimmäiseen liigapeliin, julki tulee elokuussa." Tummennus on minun tekemä.

Voisiko joku Twitterissä oleva käydä sanomassa kyseiselle jää kiekko ana lyytikolle, että hänen asiantuntemuksensa on luokkaa nolla. Minä en pidä siitä, että ollaan olevinaan mutta suoritustaso on nolla.

Tähän sen verran, että tietääkseni Raksilan tämän hetkisessä kaukalossa on viime kauden mainokset, joka viittaa siihen, että kaukalo vaihdetaan. Lisäksi aiemmin muistaakseni twiittailtiin, että turvakaukaloa testattiin paikalleen heinäkuun alussa, mutta vaihdettiin heti vanhaan kaukaloon. Olen edelleen siinä käsityksessä, että turvakaukalo on hyväksytty kaupungin toimesta kesäkuun alkupuolella, mutta sitä en ymmärrä miksi tätä ei ole vielä julkistettu. Jostain siellä väännetään kättä taustalla, mutta uskon että turvakaukalo nähdään Raksilassa tulevalla kaudella.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Tähän sen verran, että tietääkseni Raksilan tämän hetkisessä kaukalossa on viime kauden mainokset, joka viittaa siihen, että kaukalo vaihdetaan. Lisäksi aiemmin muistaakseni twiittailtiin, että turvakaukaloa testattiin paikalleen heinäkuun alussa, mutta vaihdettiin heti vanhaan kaukaloon. Olen edelleen siinä käsityksessä, että turvakaukalo on hyväksytty kaupungin toimesta kesäkuun alkupuolella, mutta sitä en ymmärrä miksi tätä ei ole vielä julkistettu. Jostain siellä väännetään kättä taustalla, mutta uskon että turvakaukalo nähdään Raksilassa tulevalla kaudella.

Siksi sitä ei vielä ole, koska osapuolten näkemys rahallisesta vastuusta on yhä ratkaisematta. Kaupungin näkemys on se, että päämaksaja on Kärpät ja he lähtevät pienemmällä summalla mukaan. Vuokralainen on taas hieman eri mieltä, etenkin kun vanha kaukalo on täysin paska ja menee joka tapauksessa uusiksi ennen kauden alkua.
 

JPL

Jäsen
Pedon raapaisussa ja asiansa osaavan Ilari Savosen Twitterissä kutakuinkin samoin sanottua: "Oulun Energia-areenan jää on myyty lähes täyteen mainoksia. Turvakaukaloa Raksilassa ei vielä ole, mutta jään yläpuolella olevat lamput ovat vaihtuneet uusiin." Tummennus on minun tekemä.

3.7.2013 Tommi Holappa oli Twitterissä taas ihan helvetin nohevana: "Raksilassa tehtiin jo turvakaukaloa joka on valmis ensimmäiseen liigapeliin, julki tulee elokuussa." Tummennus on minun tekemä.

Voisiko joku Twitterissä oleva käydä sanomassa kyseiselle jää kiekko ana lyytikolle, että hänen asiantuntemuksensa on luokkaa nolla. Minä en pidä siitä, että ollaan olevinaan mutta suoritustaso on nolla.

Nyt ei välttämättä kannata mollata tunnuksen takaa henkilöitä, jotka kertovat omalla nimellään asioista... Ja joilla saattaa olla enemmän tietoa kuin sinulla.
 
Nyt ei välttämättä kannata mollata tunnuksen takaa henkilöitä, jotka kertovat omalla nimellään asioista... Ja joilla saattaa olla enemmän tietoa kuin sinulla.

Eikös heinäkuussa hallilla uusien laitojen kulmapaloja soviteltu paikoilleen? Mitä lie palasia sitten olivat.
 

JPL

Jäsen
Eikös heinäkuussa hallilla uusien laitojen kulmapaloja soviteltu paikoilleen? Mitä lie palasia sitten olivat.

Eläs nyt mene kertoilemaan mitään tuollaista, mistä ei ole kuvaa todisteena....
Joudut pian ammattitaidottomien ja tietämättömien mustalle listalle.
 

Derksen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Lippo
vanha kaukalo on täysin paska ja menee joka tapauksessa uusiksi ennen kauden alkua.

Jos näin tosiaan on, niin eihän nyt voi tulla kysymykseenkään, että tilalle hankittaisiin yhdeksi kaudeksi uusi panssarikaukalo. Sitten se olisi heti seuraavalle kaudelle vaihdettava pakolliseksi tulevaan joustokaukaloon. Ei mitään järkeä, kyllähän se joustokaukalo on ehdottomasti hommattava nyt heti, luulisi siihen päätökseen löytyvän tahtoa kummaltakin osapuolelta.
 

Verilepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Totta kai noi mainokset nyt erottuu, kun siinä ei ole jäätä päällä. Viime kaudella oli yhtä paljon mainoksia. Mutta hyvä, että tämä nyt huomataan laajemminkin. Pelolla kuitenkin odotan tulevia paitoja, jotka viime kaudella oli suoraan sanottuna oksettavia.

Savosen Ilari on pelimiehiä. Sponsorit hykertelee tyytyväisyyttään. Kärppien tulevaisuutta tässä varmistellaan. Harvempi ihminen tosiaan näkee kaukaloa ilman jäätä joten siitä oli helppo tehdä myrsky vesilasiin. Aivan uskomattoman hyvä näkyvyys sponsseille. Junno itkee onnen kyyneliä ajatellessaan myyntipuolta.
 

Rauhala

Jäsen
Saapahan sponsorit näkyvyyttä, siinä tässä on kyse.

En myöskään usko että jäätä ois peitetty mainoksilla jos siinä ei oikeasti näe kiekkoa. Itse olen jäällä pelannut viimekaudellakin ja olihan keskiympyräkin joskus musta ja hyvin näki kiekon. Ihan eri pelatessa kuin katsomosta käsin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nyt ei välttämättä kannata mollata tunnuksen takaa henkilöitä, jotka kertovat omalla nimellään asioista... Ja joilla saattaa olla enemmän tietoa kuin sinulla.
Mitä sinä höpiset? Ovat täällä muutkin jo viime kaudella kirjoittaneet, että kyseinen jää kiekko ana lyytikko on alallaan täysin onneton. Tuo henkilö selvästikin sanoi 3.7.2013, että turvakaukaloa rakennetaan ja nyt sitä ei ole siellä. Meinaatko, että se turvakaukalo rakennettiin jo sinne Raksilan jäähalliin mutta otettiin pois, kun maksajasta tuli epäselvyyttä?

Emme siis saa JPL:n logiikan mukaan antaa mitään negatiivista palautetta myöskään Harri Ahosta tai itse asiassa kenestäkään, joka on omalla nimellään internetissä tai missään kertomassa mielipiteitään. Muista JPL kertoa vain ihanista asioista koko kausi, paitsi jos omalla nimelläsi alat täällä kertoa asioista, niin sittenkö se on ok kritisoida. Sinulla on nyt keskustelupalstan määrittely jäänyt ymmärtämättä.
Eläs nyt mene kertoilemaan mitään tuollaista, mistä ei ole kuvaa todisteena....
Joudut pian ammattitaidottomien ja tietämättömien mustalle listalle.
??? Eihän PAT ole väittänyt käyneensä hallilla ja sanoneen täällä, että turvakaukaloa rakennetaan ja sitten osoittautuukin, ettei mitään turvakaukaloa olekaan.

Minusta on noloa, että tuolla yhdellä on noinkin monta seuraajaa Twitterissä, kun tietomäärä on niin onneton. Paitsi tietenkin jos seuraamisessa on kyse jostakin camp-huumorista niin sitten ymmärrän. Ikään kuin väärän profeetan perässä kulkisi liian sankka joukko. Minä en ole Twitterissä, joten tämä ei liity millään tavalla siihen.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Pedon raapaisussa ja asiansa osaavan Ilari Savosen Twitterissä kutakuinkin samoin sanottua: "Oulun Energia-areenan jää on myyty lähes täyteen mainoksia. Turvakaukaloa Raksilassa ei vielä ole, mutta jään yläpuolella olevat lamput ovat vaihtuneet uusiin." Tummennus on minun tekemä.

3.7.2013 Tommi Holappa oli Twitterissä taas ihan helvetin nohevana: "Raksilassa tehtiin jo turvakaukaloa joka on valmis ensimmäiseen liigapeliin, julki tulee elokuussa." Tummennus on minun tekemä.

Voisiko joku Twitterissä oleva käydä sanomassa kyseiselle jää kiekko ana lyytikolle, että hänen asiantuntemuksensa on luokkaa nolla. Minä en pidä siitä, että ollaan olevinaan mutta suoritustaso on nolla.

Samainen Tommi Holappa twitteröi 4.7. seuraavasti:

Kärpillä on vain yks peli elokuussa ja siinä käytetään vanhaa kaukaloa vielä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Samainen Tommi Holappa twitteröi 4.7. seuraavasti:
Tuota on nyt vaikea ymmärtää. Näiden lukemieni juttujen perusteella siis:

1) Raksilaan rakennettiin heinäkuun alussa turvakauloa
2) heinäkuun lopussa Raksilassa ei ole turvakaukaloa
3) elokuun alkupuolen peleissä ei ole turvakaukaloa
4) elokuun lopussa on turvakaukalo.

Jos tuo yllä oleva pitää paikkansa niin siinäpä uusi luku hölmöläisten kertomuksiin.

LISÄYS: Jos kerrotaan, että "rakennettiin turvakaukaloa" niin silloin sitä jo rakennettiin eikä testailtu kulmia. Ei se mitään rakentamista ole jos sitä ei siellä ole kuukauden päästä vaan siellä on se entinen kaukalo.
 
Viimeksi muokattu:
Tai sitten sen voi ymmärtää siten, että turvakaukalo on tekeillä ja tosiaan kulmia käytiin varmistamassa, että ovat tarkoitustaan ja hallia varten oikean muotoiset. Näin ymmärsin asian kesällä ja luultavasti niin se on mennytkin. Voisi toisin sanoen sanoa, että rakentaminen on alkanut JOS se on nyt tulossa. Ja eiköhän se ole, kun vanhat kaukalo alkaa olemaan sohjoa (pelaajien kannalta edelleen betonia).
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
LISÄYS: Jos kerrotaan, että "rakennettiin turvakaukaloa" niin silloin sitä jo rakennettiin eikä testailtu kulmia. Ei se mitään rakentamista ole jos sitä ei siellä ole kuukauden päästä vaan siellä on se entinen kaukalo.
Kyllä se esivalmisteiden tekokin on ihan yhtä lailla rakentamista. Esimerkiksi juuri niitä nurkkia voidaan sovitella ja rakentaa passeliksi jo ennen kuin kaukalo varsinaisesti asennetaan. Tällaisessa projektissa esivalmisteiden teko on hyvinkin tärkeää, jotta varsinainen asennus sujuu mahdollisimman pian, eikä hallin käyttöaikaa menetetä yhtään enempää kuin on tarvis.

Juuri niissä mainitsemissasi hölmöläisten touhuissa tehdään siten että ensin puretaan vanha kaukalo ja vasta sitten aletaan ihmettelemään että mitenkähän tämä uusi turvakaukalo tähän sävellettäisiin paikalleen.

Eli turvakaukaloa on hyvinkin voitu rakentaa Raksilassa jo heinäkuun alussa, siitäkin huolimatta että elokuussa pelataan vielä vanhassa kaukalossa.
 
Viimeksi muokattu:

JPL

Jäsen
Mitä sinä höpiset? Ovat täällä muutkin jo viime kaudella kirjoittaneet, että kyseinen jää kiekko ana lyytikko on alallaan täysin onneton. Tuo henkilö selvästikin sanoi 3.7.2013, että turvakaukaloa rakennetaan ja nyt sitä ei ole siellä. Meinaatko, että se turvakaukalo rakennettiin jo sinne Raksilan jäähalliin mutta otettiin pois, kun maksajasta tuli epäselvyyttä?

Emme siis saa JPL:n logiikan mukaan antaa mitään negatiivista palautetta myöskään Harri Ahosta tai itse asiassa kenestäkään, joka on omalla nimellään internetissä tai missään kertomassa mielipiteitään. Muista JPL kertoa vain ihanista asioista koko kausi, paitsi jos omalla nimelläsi alat täällä kertoa asioista, niin sittenkö se on ok kritisoida. Sinulla on nyt keskustelupalstan määrittely jäänyt ymmärtämättä.

??? Eihän PAT ole väittänyt käyneensä hallilla ja sanoneen täällä, että turvakaukaloa rakennetaan ja sitten osoittautuukin, ettei mitään turvakaukaloa olekaan.

Minusta on noloa, että tuolla yhdellä on noinkin monta seuraajaa Twitterissä, kun tietomäärä on niin onneton. Paitsi tietenkin jos seuraamisessa on kyse jostakin camp-huumorista niin sitten ymmärrän. Ikään kuin väärän profeetan perässä kulkisi liian sankka joukko. Minä en ole Twitterissä, joten tämä ei liity millään tavalla siihen.

En ko. henkilöä tunne enkä sen kummemmin hänen tuota viestiään tai muita viestejään arvostele. Voi olla nuori ja osaamaton ja samalla asiasta hyvin kiinnostunut ja avoin. Minulle tuolla ei ole mitään väliä.

Fakta nyt kuitenkin on se, että sinä et tästä mitään tiedä ja on silloin turha ketään alkaa mollaamaan. Nyt luultavasti pyrit kääntämään tämän oman tietämättömyytesi siihen suuntaan, että tämän henkilön olisi pitänyt ymmärtää että sitä vasta testattiin, eikä twiittailla että sitä jo asennetaan. Eipä sitä osaa monikaan sanoa, että kokeillaanko vain osia ja mitoitetaan paikkoja, vai asennetaanko jo lopullista kaukaloa.

Jos nyt osaat hieman näitä viestejä lukea, niin varmaan silmäsi ovat jo hieman avautuneet, että kyseinen henkilö on ollut vallankin oikeassa - Hän oli vain tehnyt päätelmän, että turvakaukaloa oltiin jo asentamassa paikoilleen, mikä ei pitänyt paikkaansa, koska ei tätä asiaa ollut varmistanut. Toisaalta, jos hän olisi sen varmistanut, hänelle oltaisiin samalla sanottu, että älä julkista tätä vielä, koska siinä on hieman muuttujia ja saanut samalla Kärpiltä muutaman lounassetelin...

Sitä on kuitenkin käyty sovittamassa (en tiedä kuinka paljon palasia tähän tarvitaan - varmaan toimittajalta voit kysyä suoraan, jos kiinnostaa). Ei tuollaisen asentaminen kuitenkaan puhtaasti piirustuksia katselemalla onnistu.

Laitetaanko vaikka veikkaus pystyyn, että onko turvakaukaloa liigan alussa vai ei? Jos ei ole, niin tarjoan sarvettoman ja hampaattoman olusen ensimmäisessä kotipelissä lauantaina ja päin vastoin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös