Nils Andersson
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät
Tämä viesti muun tuotannon kanssa on johtanut pelikieltoon
Jokereita vastaan voidaan pelata sitten kun palaavat liigaan.
Aha.
Jokereita vastaan voidaan pelata sitten kun palaavat liigaan.
Tuskin koskaan palaavat, olisi ollut mukava nähdä miten pelissä käy. Jokerit on kuitenkin rahalla kasattu KHL porukka. Niiden riveissä olisi Julle Junttilaa, Krejcikiä.. jne.Jokereita vastaan voidaan pelata sitten kun palaavat liigaan.
Tuskin koskaan palaavat, olisi ollut mukava nähdä miten pelissä käy. Jokerit on kuitenkin rahalla kasattu KHL porukka. Niiden riveissä olisi Julle Junttilaa, Krejcikiä.. jne.
Koska Jokereihin ja KHL:ään liittyy niin paljon negatiivisia ulkojääkiekkoilullisia seikkoja. Tuollaista toimintaa ei pidä tukea edes yksittäisen harjoitusottelun muodossa.Mä en jaksa ymmärtää, miksi joku harkkapeli Jokereita vastaan menisi noin tunteisiin :)
Mahtanut ilta-sanomien Venäjä propaganda osua aika pahasti.Koska Jokereihin ja KHL:ään liittyy niin paljon negatiivisia ulkojääkiekkoilullisia seikkoja. Tuollaista toimintaa ei pidä tukea edes yksittäisen harjoitusottelun muodossa.
En ole Ilta-Sanomia aikoihin lukenut, mutta kiitos kuitenkin huomiosta.Mahtanut ilta-sanomien Venäjä propaganda osua aika pahasti.
Mukavaa. Valitettavasti ammattilaisurheiluun liittyy ja on jo vuosikymmeniä liittynyt politiikka, halusit tai et.Minä en jääkiekkoon tai urheiluun sotke ulkojääkiekollisia seikkoja.
Ei kyse nyt ole jostain lippalakista, toki tämän sinä varmasti tiesitkin. Kyse on KHL:stä ja Venäjästä jonka toiminta urheilun ympärillä on kaikinpuolin täysin läpimätää, alkaen valtionjohtoisesta dopingista. Vai meinaatko että ihan sattumalta kaikki kansainväliset urheilijärjestöt on bannanneet Venäjän pois areenoiltaan? Paitsi ylläripylläri IIHF, mutta jännästi kyseisen järjestön puheenjohtaja Rene Fasel on Putinin lähipiirissä. Ja tämä ei ole mikään minun oma mielipiteeni vaan fakta.Mulle on ihan sama mitä lippalakkia joku pitää pelin jälkeisessä haastattelussa päässään. En lähde ollenkaan tähän media vouhotukseen mukaan.
Mahtava juttu. Fakta on kuitenkin se, että Jokerit ylipäänsä pelaa koko KHL:ää ulkojääkiekollisten seikkojen takia. Oksettava palanen Venäjän propagandakoneistoa ja toivottavasti Kärpät ei tuolle touhulle anna yhtään enempää näkyvyyttä.Minä en jääkiekkoon tai urheiluun sotke ulkojääkiekollisia seikkoja.
Minä en jääkiekkoon tai urheiluun sotke ulkojääkiekollisia seikkoja.
Jääkiekko ja politiikka eivät sovi yhteen. Sitä minä tässä ajoin takaa.Tuohan on suora lainaus alkeiskirjasta "Useful Idiotism for Dummies". Jääkiekko ja urheilu on korvattu milloin milläkin.
Itselläni omassa katsomuksessani kaikki vaikuttaa kaikkeen ja ammattiurheilu ei ole itsenäinen saareke.
Täysin OK olisi, jos kohtaaminen tapahtuisi esim. Spengler Cupissa, mutta Kärpät eivät vain ole matkalla sinne.
Jääkiekko ja politiikka eivät sovi yhteen. Sitä minä tässä ajoin takaa.
Ei jaksa alkaa vääntämään.. tahallaan ymmärretään väärin ja vingutaan.Miten luulet jäähalleja muuten rakennetun Suomeen? Puhtaalla urheiluhengellä vai poliittisilla päätöksillä?
Jääkiekko ja politiikka eivät sovi yhteen. Sitä minä tässä ajoin takaa.
Vieöä kun saisivat tuotettua materiaalin siten, että Lassen persoonallinen ääni kuuluu kuten muidenkin. Autossa todella hankala kuunnellaPetopodi-podcastille annettava jälleen peukkua. Kukkosen Lasse oli tuossa jaksossa missä Marjamäkeä haastattelivat, erinomainen lisä. Mieli tekisi jopa sanoa, että Kimanttia-podcastin jäljillä ollaan, mutta toteutus omaan korvaan parempi. Iso hatunnosto tästä Meriläiselle, joka osaa antaa puheenvuoron Lasselle, ja jopa tyytyy kuuntelemaan Lassen ja Laten keskustelua ilman mitään pakonomaisia välispiikkejä tai tarinoita.
Ensi viikon torstain (20.8) Hokki -pelistä tulee ainakin näillä näkymin livelähetystä. Lainaus Hokin sivuilta:Vaihtoehtoisesti esim. Roki tai Hokki olisi järjestänyt sen ja saanut pitää rahat, koska kuitenkin varmaan vähän heikompi rahatilanne mitä Kärpillä. Muistelin, että joskus Kärpät järjesti streemauksen jostain pelistä?
Palautettavan on syytä antaa, ja annetaan nyt...vähän huonoa sellaista kylläkin. Tuo Petopodi ei oikein toimi yhdellä juontajalla. Tai toimii aina silloin kun ohjelmassa on vieras, mutta tällaiset jaksot kuten tämä viimeinen, jossa Meriläinen höpöttelee joutavia yksin ennen nauhoitettua haastattelua, ei kyllä paljoa houkuttele jatkossa kuuntelemaan.
Huhhuh, että vetää kylmät väreet tuosta Petopodin tunnarista. Alkais jo..Eilen aamulla on julkaistu uusin Petopodin jakso, jossa on haastateltavana uusi kapteenimme Spede. Kannattaa ottaa jakso kuunteluun, mukavia tarinoita vuosien varrelta! Spede on ehkä itse vähemmän mediassa esillä ja sitä myötä jäänyt ehkä monelle "vieraammaksi" kuin vaikkapa somekingi-KukkoLasse. Lasse sai hyviä juttuja irti Spedestä ja vaikuttaa siltä, että tyynenviileän ulkokuoren alla asuu melkoinen huumoriveikko, joka ei vain tee itsestään kovin usein numeroa. :)
Linkki jaksoon: Petopodi - Spede
Mistä nuo Virtojen pelit näkee? C-more ei vissiin näytä yhtään harkkapeliä pl. 3v3..
Luin tuon Hyvösen kirjan. Kyyneleet tulee kyllä silmiin, suosittelen lukemaan. Tajuttoman rehellinen tarina