Kärpät mediassa

  • 1 432 387
  • 5 097

Wiesellike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks & Kärpät
Tuskin koskaan palaavat, olisi ollut mukava nähdä miten pelissä käy. Jokerit on kuitenkin rahalla kasattu KHL porukka. Niiden riveissä olisi Julle Junttilaa, Krejcikiä.. jne.

Jokereiden paluu jää nähtäväksi. Ei heidän toimintansa kovin kestävällä pohjalla ole. Jokerit teki liigalle kusisen tempun lähtiessään Putinin propagandaliigaan ja oma mielipide on, ettei liigajoukkueiden pitäisi olla tekemisissä heidän kanssaan. Mutta tämä on minun mielipide ja jollakin toisella on omansa. Ehkä se toinen syttyy merkityksettömästä harkkapelistä, mutta itse haluan nähdä Jokerit vasta sitten kun on sarjapisteet pelissä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mä en jaksa ymmärtää, miksi joku harkkapeli Jokereita vastaan menisi noin tunteisiin :)
Koska Jokereihin ja KHL:ään liittyy niin paljon negatiivisia ulkojääkiekkoilullisia seikkoja. Tuollaista toimintaa ei pidä tukea edes yksittäisen harjoitusottelun muodossa.
 
Koska Jokereihin ja KHL:ään liittyy niin paljon negatiivisia ulkojääkiekkoilullisia seikkoja. Tuollaista toimintaa ei pidä tukea edes yksittäisen harjoitusottelun muodossa.
Mahtanut ilta-sanomien Venäjä propaganda osua aika pahasti.

Minä en jääkiekkoon tai urheiluun sotke ulkojääkiekollisia seikkoja.

Mulle on ihan sama mitä lippalakkia joku pitää pelin jälkeisessä haastattelussa päässään. En lähde ollenkaan tähän media vouhotukseen mukaan.

Jokainen tyylillään.
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mahtanut ilta-sanomien Venäjä propaganda osua aika pahasti.
En ole Ilta-Sanomia aikoihin lukenut, mutta kiitos kuitenkin huomiosta.

Minä en jääkiekkoon tai urheiluun sotke ulkojääkiekollisia seikkoja.
Mukavaa. Valitettavasti ammattilaisurheiluun liittyy ja on jo vuosikymmeniä liittynyt politiikka, halusit tai et.

Mulle on ihan sama mitä lippalakkia joku pitää pelin jälkeisessä haastattelussa päässään. En lähde ollenkaan tähän media vouhotukseen mukaan.
Ei kyse nyt ole jostain lippalakista, toki tämän sinä varmasti tiesitkin. Kyse on KHL:stä ja Venäjästä jonka toiminta urheilun ympärillä on kaikinpuolin täysin läpimätää, alkaen valtionjohtoisesta dopingista. Vai meinaatko että ihan sattumalta kaikki kansainväliset urheilijärjestöt on bannanneet Venäjän pois areenoiltaan? Paitsi ylläripylläri IIHF, mutta jännästi kyseisen järjestön puheenjohtaja Rene Fasel on Putinin lähipiirissä. Ja tämä ei ole mikään minun oma mielipiteeni vaan fakta.

Enempää en tästä aiheesta tämän ketjun alla keskustelu koska tämä ei liity mitenkään aiheeseen "Kärpät mediassa". Sen verran totean loppuun että pitää ihan oikeasti olla sokea jos ei näe sitä poliittista aspektia joka KHL:ään liittyy.
 

Angelo Bronte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & Luleå HF
Minä en jääkiekkoon tai urheiluun sotke ulkojääkiekollisia seikkoja.
Mahtava juttu. Fakta on kuitenkin se, että Jokerit ylipäänsä pelaa koko KHL:ää ulkojääkiekollisten seikkojen takia. Oksettava palanen Venäjän propagandakoneistoa ja toivottavasti Kärpät ei tuolle touhulle anna yhtään enempää näkyvyyttä.
 
H

Hidas_ja_kankea

Minä en jääkiekkoon tai urheiluun sotke ulkojääkiekollisia seikkoja.

Tuohan on suora lainaus alkeiskirjasta "Useful Idiotism for Dummies". Jääkiekko ja urheilu on korvattu milloin milläkin.

Itselläni omassa katsomuksessani kaikki vaikuttaa kaikkeen ja ammattiurheilu ei ole itsenäinen saareke.

Täysin OK olisi, jos kohtaaminen tapahtuisi esim. Spengler Cupissa, mutta Kärpät eivät vain ole matkalla sinne.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuohan on suora lainaus alkeiskirjasta "Useful Idiotism for Dummies". Jääkiekko ja urheilu on korvattu milloin milläkin.

Itselläni omassa katsomuksessani kaikki vaikuttaa kaikkeen ja ammattiurheilu ei ole itsenäinen saareke.

Täysin OK olisi, jos kohtaaminen tapahtuisi esim. Spengler Cupissa, mutta Kärpät eivät vain ole matkalla sinne.
Jääkiekko ja politiikka eivät sovi yhteen. Sitä minä tässä ajoin takaa.

Kärpät on hyvin hoitanut media asiansa.
 
Miten luulet jäähalleja muuten rakennetun Suomeen? Puhtaalla urheiluhengellä vai poliittisilla päätöksillä?
Ei jaksa alkaa vääntämään.. tahallaan ymmärretään väärin ja vingutaan.

Tarkoitin jääkiekkoa pelinä itsessään, sitä tapahtumaa.

Politiikkaako siellä kentällä tehdään ja sen jälkeisissä lehdistötilaisuuksissa?

Kärpät on hoitanut hyvin jääkiekon urheilupuolen. Mediassa ja kentällä.
 
H

Hidas_ja_kankea

Jääkiekko ja politiikka eivät sovi yhteen. Sitä minä tässä ajoin takaa.

Aiheena menee minulla ihon alle. Aikoinaan esimerkiksi ihannointiin DDR:n urheilubroilerikasvattamoja, jolloin urheilu ja poliittinen vaikuttaminen sujuvasti linkittyivät yhteen.

Eipä asia ketjun aiheeseen käytännössä mitenkään liity. Aihetta on käsitelty toisaalla ja tuoreeltaan jopa kahdessa eri ketjussa kärppä-osiossa.

Tämä tästä.
 

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Petopodi-podcastille annettava jälleen peukkua. Kukkosen Lasse oli tuossa jaksossa missä Marjamäkeä haastattelivat, erinomainen lisä. Mieli tekisi jopa sanoa, että Kimanttia-podcastin jäljillä ollaan, mutta toteutus omaan korvaan parempi. Iso hatunnosto tästä Meriläiselle, joka osaa antaa puheenvuoron Lasselle, ja jopa tyytyy kuuntelemaan Lassen ja Laten keskustelua ilman mitään pakonomaisia välispiikkejä tai tarinoita.
 

Janatuine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen
Petopodi-podcastille annettava jälleen peukkua. Kukkosen Lasse oli tuossa jaksossa missä Marjamäkeä haastattelivat, erinomainen lisä. Mieli tekisi jopa sanoa, että Kimanttia-podcastin jäljillä ollaan, mutta toteutus omaan korvaan parempi. Iso hatunnosto tästä Meriläiselle, joka osaa antaa puheenvuoron Lasselle, ja jopa tyytyy kuuntelemaan Lassen ja Laten keskustelua ilman mitään pakonomaisia välispiikkejä tai tarinoita.
Vieöä kun saisivat tuotettua materiaalin siten, että Lassen persoonallinen ääni kuuluu kuten muidenkin. Autossa todella hankala kuunnella
 

Käppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärppien treenipelejä ei vissiinkään näe mistään? Siis muita kuin nuo 3vs3 pelit.
Siinä olisi voinut olla Kärpillä hyvä mahdollisuus hankkia vähän kassaan rahaa kun olisi hoitanut jonkinlaisen streemauksen peleihin. Vaihtoehtoisesti esim. Roki tai Hokki olisi järjestänyt sen ja saanut pitää rahat, koska kuitenkin varmaan vähän heikompi rahatilanne mitä Kärpillä. Muistelin, että joskus Kärpät järjesti streemauksen jostain pelistä?

Myöskin treeneihin paluusta Kärpät olisi voinut vähän enemmän hehkuttaa somessa. Tässä on ollut nyt niin kauan ilman pelejä ja lätkää yleensäkkin, että jokainen pienikin video/haastattelu olis ihan jees.
Toki sieltä on jotain kuvia tullut, mutta ei se nyt hirveästi vaadi somevastaavalta hoitaa vähän enemmän materiaalia tai jotain tyyliin 1-2 minuutin nopeaa haastattelua pelaajilta.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vaihtoehtoisesti esim. Roki tai Hokki olisi järjestänyt sen ja saanut pitää rahat, koska kuitenkin varmaan vähän heikompi rahatilanne mitä Kärpillä. Muistelin, että joskus Kärpät järjesti streemauksen jostain pelistä?
Ensi viikon torstain (20.8) Hokki -pelistä tulee ainakin näillä näkymin livelähetystä. Lainaus Hokin sivuilta:

"Ottelu lähetetään alustavasti myös maksullisena nettilähetyksenä. Stream tulee myyntiin myöhemmin."
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Palautettavan on syytä antaa, ja annetaan nyt...vähän huonoa sellaista kylläkin. Tuo Petopodi ei oikein toimi yhdellä juontajalla. Tai toimii aina silloin kun ohjelmassa on vieras, mutta tällaiset jaksot kuten tämä viimeinen, jossa Meriläinen höpöttelee joutavia yksin ennen nauhoitettua haastattelua, ei kyllä paljoa houkuttele jatkossa kuuntelemaan. UrheiluCasthan tuosta tulee mieleen, ja jos jossain ikinä olen nimimerkin @Porvoon Kärppä kanssa samaa mieltä, niin siinä että Esko Seppäsen hassutteluhöpinät ovat aivan sietämättömiä.

Viime kaudella juontajien keskinäinen jutustelu oli välillä ihan hedelmällistä, tai ei ainakaan vaivaannuttavaa kuunneltavaa. Ehkä toinen juontaja olisi edelleen paikallaan, varsinkin jos Lassen rooli on vierailla n. kerran kuussa ohjelmassa. Toki posiakin on annettava, sillä nuo kesän pitkät haastattelut olivat kyllä antoisaa kuunneltavaa esim. pitkille pyörälenkeille.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Palautettavan on syytä antaa, ja annetaan nyt...vähän huonoa sellaista kylläkin. Tuo Petopodi ei oikein toimi yhdellä juontajalla. Tai toimii aina silloin kun ohjelmassa on vieras, mutta tällaiset jaksot kuten tämä viimeinen, jossa Meriläinen höpöttelee joutavia yksin ennen nauhoitettua haastattelua, ei kyllä paljoa houkuttele jatkossa kuuntelemaan.

Joo se kymmenen minuutin joutava yksinpuhelu jakson aluksi on kyllä jotain mitä ei tarvita. Alkaa ne muutamat sisäpiirivitsit olla toistettu jo tarpeeksi monta kertaa.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Eilen aamulla on julkaistu uusin Petopodin jakso, jossa on haastateltavana uusi kapteenimme Spede. Kannattaa ottaa jakso kuunteluun, mukavia tarinoita vuosien varrelta! Spede on ehkä itse vähemmän mediassa esillä ja sitä myötä jäänyt ehkä monelle "vieraammaksi" kuin vaikkapa somekingi-KukkoLasse. Lasse sai hyviä juttuja irti Spedestä ja vaikuttaa siltä, että tyynenviileän ulkokuoren alla asuu melkoinen huumoriveikko, joka ei vain tee itsestään kovin usein numeroa. :)

Linkki jaksoon: Petopodi - Spede
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Eilen aamulla on julkaistu uusin Petopodin jakso, jossa on haastateltavana uusi kapteenimme Spede. Kannattaa ottaa jakso kuunteluun, mukavia tarinoita vuosien varrelta! Spede on ehkä itse vähemmän mediassa esillä ja sitä myötä jäänyt ehkä monelle "vieraammaksi" kuin vaikkapa somekingi-KukkoLasse. Lasse sai hyviä juttuja irti Spedestä ja vaikuttaa siltä, että tyynenviileän ulkokuoren alla asuu melkoinen huumoriveikko, joka ei vain tee itsestään kovin usein numeroa. :)

Linkki jaksoon: Petopodi - Spede
Huhhuh, että vetää kylmät väreet tuosta Petopodin tunnarista. Alkais jo..
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Mistä nuo Virtojen pelit näkee? C-more ei vissiin näytä yhtään harkkapeliä pl. 3v3..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös