Kärpät mediassa

  • 1 438 995
  • 5 109

Peacemaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Uusittu Kiekko-Kaleva

No niin ...

Avasihan se Kalevakin oman osuutensa jääkiekkoon taas:

http://193.143.126.83/kiekkok/index.cfm

Näin äkikseltään ihan "puoleensavetävännäköinen" (???) sivusto. Juttujen taso taas on tietysti sitä tuttua oululaista ja tietty; hyvä niin.

Itse olen kauden aikana aina käynyt lähes joka päivä Kalevan kiekkosivuilla ja tulen tekemään niin myös jatkossa. Ihan mukava ulkoasumuutos, eikö vaan?
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Karalahden mielijuomaksi ilmoitetaan maito.... en usko :)

Ei tuo välttämättä ole kuin korkeintaan muunneltua totuutta. Ainakin joskus täällä vallitsi konsensus siitä, että äijien äijän rinnuksille läikkyy jurrissa oluen sijaan maito vodkaan ja kahvilikööriin sotkettuna.
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
Lätkästään tää tänne, ku ei sopivampaa ketjua löytyny. Mediaahan tääkin kyllä koskee.. Mikä oli se nettiosoite, missä oli lisätietoa Pietarin matkasta ECC-turnaukseen (lento joukkueen matkassa)? Linkki näytettiin Kärpät-Pelicans ottelun loputtua hallin videotaululla. Silmät ei erottanu sitä muikkuverkon läpi.

Pitkän etsinnän jälkeen google tärppäs
 
Viimeksi muokattu:

meetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät ja muut Oulun urheiluseurat.
menkööt tänne puolelle...

Eli Kalle Sahlstedt tänään Radio Megan haastattelussa klo.8.15
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Metallurg Magnitogorskin sivuilla on aika helvetin mielenkiintoinen juttu, joka koskee myös Kärppiä. Jutun totuusarvosta en tiedä, mutta toteutuessaan muutokset olisivat valtavia.

Jutun Google-käännös tässä: http://translate.google.com/transla....ru/news/36557/&langpair=ru|en&hl=en&ie=UTF-8

Eli mikäli tuosta käännöksestä ymmärsin niin Kärppien edustajat matkaavat ensi viikolla Moskovaan tapaamaan uuden Venäläisliiga KHL:n edustajia ja keskustelemaan liigaan osallistumisesta. Tämän tapahtuessa Kärpät jättäisi SM-Liigan. Kärppien lisäksi itävaltalainen Salzburg ja saksalainen Eisbären ovat lähettäneet kirjeitä KHL:n toimistoon ja ilmoittaneet kiinnostuksestaan. Myös Färjestad on ilmoittanut kiinnostuksesta. Lutun loppupuolelta olin ymmärtävinäni, että kaiken sujuessa hyvin uudet joukkueet pelaavat Venäjän liigassa jo ensi kaudella.

No, uskoako vai ei? Tuntuu mahdottomalta, että Kärpät jättäisi SM-Liigan, mutta melkoista huttua Venäjällä kirjoitellaan, jos tämä kaikki on tuulesta temmattua.
 
Mikäli transalaattori osui edes jotenkin oikeaan, kyse ei tuossa ollut mihinkään superliigaan siirtymisestä. Eikä SM-liigan lopettamisesta. Tuossa näytti olevan kyse sarjamuotoisesta kutsuturnauksesta. Eli kuten mikä tahansa harjoitusturnaus tjms. Venäjällä kun tuota rahan paskaa taitaa olla irrallaan välillä vähintäänkin mukavasti niin voihan se olla, että osallistujille luvataan mukavat korvaukset, että siellä jaksavat esiintyä. Sen jälkeen voi taas venäläisseurat olla tyytyväisiä paremmuudestaan, kun ovat piesseet muut :D

Ei sarjanvaihdosta siis tuossa uutisessa vaan joku turnausviritelmä.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Mikäli transalaattori osui edes jotenkin oikeaan, kyse ei tuossa ollut mihinkään superliigaan siirtymisestä. Eikä SM-liigan lopettamisesta. Tuossa näytti olevan kyse sarjamuotoisesta kutsuturnauksesta. Eli kuten mikä tahansa harjoitusturnaus tjms. Venäjällä kun tuota rahan paskaa taitaa olla irrallaan välillä vähintäänkin mukavasti niin voihan se olla, että osallistujille luvataan mukavat korvaukset, että siellä jaksavat esiintyä. Sen jälkeen voi taas venäläisseurat olla tyytyväisiä paremmuudestaan, kun ovat piesseet muut :D

Ei sarjanvaihdosta siis tuossa uutisessa vaan joku turnausviritelmä.
Kyllä siinä puhutaan nimenomaan KHL:ään siirtymisestä ja SM-liigassa pelaamisen lopettamisesta. Sain tämän linkin toisella palstalla venäläiseltä, joka sanoi, että siinä puhutaan Kärppien ja muiden joukkueiden kiinnostuksesta KHL:ään. Itse artikkelissa puhutaan osallistumisesta Gagarin Cupiin, tämä Gagarin-palkintohan on nimenomaan uuden KHL:n pääpalkinto.

Kotoisen liigan jättämisestä puhuu seuraava lause: "Since participation in the project KHL implies withdrawal from the championships of their respective countries, "Kerpetu, Ferestadu, Salzburg and Aysberenu" will leave their national tournaments"
 
No siinä tapauksessa se on täysi ankka. Ei näillä resursseilla mitenkään. Yleisö ei tuosta innostuisi, en innostuisi itsekään, ja hyödyt olisivat pienemmät kuin haitat. Itse asiassa ainoat hyödyt olisi mahdollinen raha (joku venäläinen öljy-yhtiö heittämällä tekee tuosta kannattavaa), mutta muuta en keksi. Jokin väärinkäsitys tuossa on oltava.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Metallurgin sivuilta löytyy uusi artikkeli, jossa KHL:n vetäjä Aleksander Medvedeviä haastatellaan. Medvedev sanoo, että KHL:ään ovat paikkaa hakeneet nykyiset 20 Superliigajoukkuetta, Avtomobilist Ekaterinburg, Barys Kazakstanista sekä Kärpät ja Salzburg Red Bulls.

Google-käännös: http://translate.google.com/transla....ru/news/36606/&langpair=ru|en&hl=en&ie=UTF-8

Edellenkään en itse usko Kärppien SM-Liigaa jättävän, mutta ehkä jotain kuitenkin on vireillä, kun noin aktiivisesti siellä päin kirjoitellaan.
 

meetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät ja muut Oulun urheiluseurat.
J-M Aaltonen haastattelussa The Voicella aivan tuota pikaa...
 

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt se sitten sanottiin ääneen. Tänään juhlitaan Oulussa viimeistä kertaa, sillä dynastia on ohi. Jos ette usko minua, uskokaa jääkiekkoasiantuntija Vesa Rantasta:

http://www.veikkaaja.fi/

Olisi mukava kuulla nuo perusteet, ei viitsisi vain upottaa rahaa paskaan. Kärpät ei ole julkaissut valmentajaa, ei jatkosopimuksia, ei uusia pelaajasopimuksia eikä tulevaa urheilutoimenjohtajaa. Silti Rantanen pistää pallinsa pantiksi tässä vaiheessa kautta ettei menestytä ensi vuonna. Toivottavasti tuleva valmentaja teippaa tuon Arvaajan ensi kauden pukukopin seinään, niin saataisiin ainakin motivaatiota.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Nyt se sitten sanottiin ääneen. Tänään juhlitaan Oulussa viimeistä kertaa, sillä dynastia on ohi. Jos ette usko minua, uskokaa jääkiekkoasiantuntija Vesa Rantasta:

Blues-henkinen Rantanen voi hyvinkin olla oikeassa, notta ensi vuonna mestaruuden voittaa joku muu joukkue. Kärpät tulee taistelemaan ensi vuonnakin mestaruudesta mutta mitä tulee todennäköisyyksiin, Kärpillä ON näillä näkymin enemmän kysymysmerkkejä jatkuvuuden suhteen kuin Bluesilla, jonka ainoa varmasti tuntuva menetys on tällä haavaa pitkäaikaisen ankkurin The Arton siirto. Pitkän playoff-rupeaman varmistanut runko pysynee paremmin kasassa? Kärppien taas pitää korvata valmentaja ja 3 tehokkainta hyökkääjäänsä, sekä esim. pitkäaikainen luottomies Sahlstedt.

Ensi kauden hankinnoista tiedämme siis hyvin vähän mutta jos verrataan esim. viime kauteen, nyt siirrellään Kärpissä ihan eri palasia uudelleen paikalleen.

Huom. En ole lukenut ko. lehteä, arvioin itse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös