Mainos

Kärpät mediassa

  • 1 599 869
  • 5 688

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montreal Canadiens
Valmentajat vaihtaneet tuoleja ja Turusen paluuseen luotetaan epätoivoisesti. Kärppälaivaa seilaa ulapalla --->Mikki Hiiret merihädässä.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Apu-lehdessä artikkeli Kärpistä, Mäntymaastakin. "Aition Kurinpito-palstalla puututaan löysiin puheisiin urheilujulkisuudessa." Linkki juttuun alla otsikon kera.

Päävalmentaja Ville Mäntymaa löysi Kärppien ongelmat – ne eivät löytyneet peilistä
Tämä olikin jo tuolla Villen potku - ketjussa, mutta kommentoidaan tänne. Hyvä kirjoitus Savolaiselta ja erikoista tuossa on, niinkuin toki tällä palstalla on jo monesti tuotu esille, Mäntymaa on sokea omille virheilleen ja vika ei ole Mäntymaassa tai pelitavassa vaan siitä että pelaajat ei pelaa niinkuin on sovittu. Se mikä tästä tekee erikoista on se että tällä kaudella on nähty monenmoista erilaista viritelmää mitä pelaajien pitäisi noudattaa. Vähemmästäkin menee sekaisin kun parin pelin välein muutetaan pelitapaa ja homma on ihan kaaosta.

Toisaalta, helppohan Mäntymaan on pelaajia kritisoida kun eivät noudata pelikirjaa kun sen voi aina tilanteen mukaan muuttaa että tällä kertaa olisi pitänyt pelata näin eikä noin miten teit edellisessä vaihdossa
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tämä olikin jo tuolla Villen potku - ketjussa, mutta kommentoidaan tänne. Hyvä kirjoitus Savolaiselta ja erikoista tuossa on, niinkuin toki tällä palstalla on jo monesti tuotu esille, Mäntymaa on sokea omille virheilleen ja vika ei ole Mäntymaassa tai pelitavassa vaan siitä että pelaajat ei pelaa niinkuin on sovittu. Se mikä tästä tekee erikoista on se että tällä kaudella on nähty monenmoista erilaista viritelmää mitä pelaajien pitäisi noudattaa. Vähemmästäkin menee sekaisin kun parin pelin välein muutetaan pelitapaa ja homma on ihan kaaosta.

Toisaalta, helppohan Mäntymaan on pelaajia kritisoida kun eivät noudata pelikirjaa kun sen voi aina tilanteen mukaan muuttaa että tällä kertaa olisi pitänyt pelata näin eikä noin miten teit edellisessä vaihdossa
Ville on itse tai UTJ painostamana peluuttanut milloin mitäkin peliä. Ei ole selkeydestä/yksinkertaisuudesta ollut tietoakaan ja tämähän näkyy nimenomaan pelaamisesta kilometrien päähän. Tämähän on juuri se pelin ydin, jota pelikirjaksikin kutsutaan ja tämä Villeltä puuttuu tai sitä tapaa ei juuri ole. Hän on jopa liiankin pelaajaläheinen, koska silloin soppaa keittää aivan liian moni kokki. Ville sun pitää olla välillä myös hieman ikävä!! Valmentaja ei voi olla kaikkien kaveri ei varsinkaan pelaajiensa.
 

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lähinnä tuli vaan mieleen muutaman vuoden takainen hyväntekeväisyys homma jossa Ilu antoi vuosia vanhoja valkea kevät huiveja. Joku tarkemmin muistava voi korjata, mutta ainakin tällä foorumilla siitä nousi kovasti keskustelua silloin.

Ei tämä ole niin vakavaa hei.
Ainakin osa vanhoista huiveista on nyt ”kierrätetty”, ettei Ilu pääse niitä enää jakelemaan :)
Linkki Kalevaan:
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Siellä Mestis-Jokerit painaa YouTubeen lähes viikoittain 20-30 minuutin henkilökuvia Aaltosesta, Pihlströmistä, Filppulasta, RD:stä, jne...

Oulun Kärppien some ei saa viikoittain kuin alle minuutin pätkiä mm. Instagramiin 30 miljoonan budjetillaan. Ei kai tämä oikeasti voi olla rahasta kiinni vai eikö vain osaaminen riitä?

Ok, syksyllä on tullut yksi vieraspeliturneevideo, mutta hirveästi muuta pidempää en muista nähneeni. Jos jokin henkilökuva joskus sattuu tulemaan, niin se on hätäisesti raapaistu 5-10min pätkä kerran tai kaksi kaudessa.

Joukkueessa on Gardineria, Kovarcikia, Björkiä ja kumppaneita, joista mielellään kuulisi lisää ja vähän avattaisiin millaisia henkilöitä nämä ovat. Tällä hetkellä kaikki pelaajat jää yhtä sieluttomiksi ja värittömiksi, kuin joukkueen otteet kentällä, sillä ei näistä kavereista tiedä mitään jos ei Kaleva tai muu media jotain pientä juttua kirjoita.

Eikö siellä toimistolla hävetä, että Mestisjengikin tekee parempaa sisältöä katsojille? Vai onko tässä vain se ajatus taustalla, että kun tämä ei suoraan tuota seuralle mitään, niin siihen ei kannata euroja upottaa?
 

Kakkosmolari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Siellä Mestis-Jokerit painaa YouTubeen lähes viikoittain 20-30 minuutin henkilökuvia Aaltosesta, Pihlströmistä, Filppulasta, RD:stä, jne...

Oulun Kärppien some ei saa viikoittain kuin alle minuutin pätkiä mm. Instagramiin 30 miljoonan budjetillaan. Ei kai tämä oikeasti voi olla rahasta kiinni vai eikö vain osaaminen riitä?

Ok, syksyllä on tullut yksi vieraspeliturneevideo, mutta hirveästi muuta pidempää en muista nähneeni. Jos jokin henkilökuva joskus sattuu tulemaan, niin se on hätäisesti raapaistu 5-10min pätkä kerran tai kaksi kaudessa.

Joukkueessa on Gardineria, Kovarcikia, Björkiä ja kumppaneita, joista mielellään kuulisi lisää ja vähän avattaisiin millaisia henkilöitä nämä ovat. Tällä hetkellä kaikki pelaajat jää yhtä sieluttomiksi ja värittömiksi, kuin joukkueen otteet kentällä, sillä ei näistä kavereista tiedä mitään jos ei Kaleva tai muu media jotain pientä juttua kirjoita.

Eikö siellä toimistolla hävetä, että Mestisjengikin tekee parempaa sisältöä katsojille? Vai onko tässä vain se ajatus taustalla, että kun tämä ei suoraan tuota seuralle mitään, niin siihen ei kannata euroja upottaa?
Uskon, että tässä(kin) on kyse siitä, ettei seuraa vain kiinnosta esimerkiksi somen tärkeys niin paljoa, että siihen jaksettaisiin panostaa. Somea tehdään melko pitkälti kannattajille, ja muillekin ihmisille, jotka seuraavat seuraa aktiivisesti. Onhan tämä ennenkin nähty, ettei Kärpät seurana arvosta kannattajiaan tarpeeksi. Fakta on se, että Kärpillä olisi kyllä resursseja saada sosiaalisen median kanavistaan edes jollain tapaa hyviä, mutta kun tätä ei pidetä seurajohdossa tärkeänä, niin tässä on lopputulos.
 

nihilisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Juventus
Siellä Mestis-Jokerit painaa YouTubeen lähes viikoittain 20-30 minuutin henkilökuvia Aaltosesta, Pihlströmistä, Filppulasta, RD:stä, jne...

Oulun Kärppien some ei saa viikoittain kuin alle minuutin pätkiä mm. Instagramiin 30 miljoonan budjetillaan. Ei kai tämä oikeasti voi olla rahasta kiinni vai eikö vain osaaminen riitä?

Ok, syksyllä on tullut yksi vieraspeliturneevideo, mutta hirveästi muuta pidempää en muista nähneeni.
Tätä itsekin harmitellut. Tuo mainitsemasi video oli hyvä, ja mielellään katsoisi enemmän vastaavanlaista sisältöä. Nyt on tuon lisäksi jäänyt vaan mieleen otteluraportti jossa jätkät vetää pitsaa alle vuorokausi ennen seuraavaa ottelua.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Siellä Mestis-Jokerit painaa YouTubeen lähes viikoittain 20-30 minuutin henkilökuvia Aaltosesta, Pihlströmistä, Filppulasta, RD:stä, jne...
Toki tässä on hyvä muistaa se että kaikki nämä mainitut ovat omanlaisiaan suomikiekon ikoneita tai vähintäänkin kulttinimiä jotka kiinnostavat varmasti muitakin kuin Jokerien kannattajia, ja nämä videot tulevat keräämään katsojia vielä pitkään näiden pelaajien lopetettuakin. Kärppien riveistä ei tällä hetkellä löydy "ihan" saman tason legendaosastoa ymmärrettävistäkin syistä, pl. ehkä Junno jotka kiinnostaisivat isommin muitakin kuin seuran kannattajia.

Mutta näitä reissuvideoita katselisi kyllä mielusti enemmänkin. Tietysti jos siellä on hommissa somepuolella vain 1-2 kaveria, määräänsä enemmän materiaalia on vaikea vaatia. Kyllä noissa mainospätkien sun muiden sisältöjen vääntämisessä menee aika helvetisti aikaa, ja jos reissussa on mukana vain yksi tyyppi, vaikea siinä on tehdä samanaikaisesti reaaliaikaista peliraporttia sekä koittaa kuvailla jotain pukukoppitunnelmia.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siellä Mestis-Jokerit painaa YouTubeen lähes viikoittain 20-30 minuutin henkilökuvia Aaltosesta, Pihlströmistä, Filppulasta, RD:stä, jne...

Oulun Kärppien some ei saa viikoittain kuin alle minuutin pätkiä mm. Instagramiin 30 miljoonan budjetillaan. Ei kai tämä oikeasti voi olla rahasta kiinni vai eikö vain osaaminen riitä?

Ok, syksyllä on tullut yksi vieraspeliturneevideo, mutta hirveästi muuta pidempää en muista nähneeni. Jos jokin henkilökuva joskus sattuu tulemaan, niin se on hätäisesti raapaistu 5-10min pätkä kerran tai kaksi kaudessa.

Joukkueessa on Gardineria, Kovarcikia, Björkiä ja kumppaneita, joista mielellään kuulisi lisää ja vähän avattaisiin millaisia henkilöitä nämä ovat. Tällä hetkellä kaikki pelaajat jää yhtä sieluttomiksi ja värittömiksi, kuin joukkueen otteet kentällä, sillä ei näistä kavereista tiedä mitään jos ei Kaleva tai muu media jotain pientä juttua kirjoita.

Eikö siellä toimistolla hävetä, että Mestisjengikin tekee parempaa sisältöä katsojille? Vai onko tässä vain se ajatus taustalla, että kun tämä ei suoraan tuota seuralle mitään, niin siihen ei kannata euroja upottaa?

Ehkä tuon Pedon matkassa -sarjan kakkosjakso tulee kohtapuolin ulos, reilu pari vuotta kuitenkin jo odoteltu.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Uskon, että tässä(kin) on kyse siitä, ettei seuraa vain kiinnosta esimerkiksi somen tärkeys niin paljoa, että siihen jaksettaisiin panostaa. Somea tehdään melko pitkälti kannattajille, ja muillekin ihmisille, jotka seuraavat seuraa aktiivisesti. Onhan tämä ennenkin nähty, ettei Kärpät seurana arvosta kannattajiaan tarpeeksi. Fakta on se, että Kärpillä olisi kyllä resursseja saada sosiaalisen median kanavistaan edes jollain tapaa hyviä, mutta kun tätä ei pidetä seurajohdossa tärkeänä, niin tässä on lopputulos.

Tämä on kyllä typeryyttä. Paljon puhutaan miten nuoret eivät kiinnostu jääkiekosta samalla tavalla miten ennen. Nuorilla on miljoona muuta asiaa, mitkä kilpailevat jääkiekon kanssa. Mutta voisi myös miettiä, että miten ne potentiaaliset nuoret tavoittaisi, ja tähän sosiaalinen media on ylivoimainen kanava.

Toki korostan että oikein tehtynä, ja tähän pitäisi palkata oikea osaaja, jonka käsissä hommassa on oikea mahdollisuus onnistua.

Toki Kärpät tuntien pallille palkattaisiin Taikuri Luttinen tai muu halpa ja hyvä, ja sitten ihmeteltäisiin vihaisena kun kaikki nauraa touhulle.

Mutta tossa ois selkeä investointi, joka voisi HYVIN tehtynä maksaa itsensä takaisin.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Tämä on kyllä typeryyttä. Paljon puhutaan miten nuoret eivät kiinnostu jääkiekosta samalla tavalla miten ennen. Nuorilla on miljoona muuta asiaa, mitkä kilpailevat jääkiekon kanssa. Mutta voisi myös miettiä, että miten ne potentiaaliset nuoret tavoittaisi, ja tähän sosiaalinen media on ylivoimainen kanava.

Toki korostan että oikein tehtynä, ja tähän pitäisi palkata oikea osaaja, jonka käsissä hommassa on oikea mahdollisuus onnistua.

Toki Kärpät tuntien pallille palkattaisiin Taikuri Luttinen tai muu halpa ja hyvä, ja sitten ihmeteltäisiin vihaisena kun kaikki nauraa touhulle.

Mutta tossa ois selkeä investointi, joka voisi HYVIN tehtynä maksaa itsensä takaisin.
Eipä tarvi hirveästi ihmetellä, minkä takia varsinkin nuoremmasta sukupolvista yhä useampi valitsee mielummin NHL:n kuin kotimaisen Liigan.

Liiga ja Kärpät on näissä asioissa pudonneet ihan täysin kärryiltä. Ja se on huolestuttavaa pitemmällä aikavälillä
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Kolmesta AI-biisistäni oli tullut toiveita, että ne laitettaisiin myös Spotifyn puolelle. Kärppien biisi oli yksi niistä, ja on nyt vihdoin julki oudon säädön jälkeen. Jostain syystä nimittäin Ilveksen ja SaiPan biisit menivät mukisematta, mutta Kärppien biisi ei. Asiaa kun aloin selvittämään, kävi ilmi, että Spotify oli huomannut, että kappaleessa sanotaan "Paska kaupunni" ja halusi suojella lapsia moisen karmeuden kuulemiselta. Julkaisu onnistui vasta, kun kappale varustettiin "explicit lyrics" -varoitusmerkinnällä.



 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös