?Ei muuta kuin keksimään uudelle maskotille nimeä!
Olisiko tälle jotain kontekstia olemassa.
?Ei muuta kuin keksimään uudelle maskotille nimeä!
Kärä KärkkäinenEi muuta kuin keksimään uudelle maskotille nimeä!
?
Instassa on nimikilpailu käynnissä. Sun ei kannata enää osallistua. Mää laitoin jo ehdotukseni sinne ja sehän voittaa heittämällä.?
Lyhennetään vielä muotoon Routis.Tämä on helppo, nimettäköön maskotti Routasydämmeksi!
Essi Erminea
Ei naisia saa esineellistää.Onko millään Liiga-joukkueella naispuolista maskottia? Voisi olla ihan raikasta sekin.
Olisi kyllä. Tosin naispuolinen nimi maskotille on liian hämäävä valtaosalle, ellei maskotilla ole hame, leveä lantio, pitkät ripset, meikkiä ja rintava varustus. En tietenkään siis haluaisi nähdä tällaista ihmismäisyyttä maskotissa.Onko millään Liiga-joukkueella naispuolista maskottia? Voisi olla ihan raikasta sekin.
Itellä oli tää kans mielessä kuten myös Karri Kärppä, mutta päädyin sit vähän erilaisempaan.Keijo Kärppä
Bar Lumo tulee ekana mieleen. Lumikko taas ei ole ihan sama asia kuin kärppä. Omat nimiehdotukseni ovat varmasti kolmen kärjessä (jopa kaikki kolme?), joten otteluliput ja maskotin nimenkeksijän kunnia tulevat olemaan minun.Lumo. Mielleyhtymä valoon, lumeen ja valkeaan. Miksei lumikkoonkin.
Ei pidä unohtaa oululaista Lumo Light Festivalia. Tätä ja lumikkoa ehkä vähiten ajoin takaa, vaikka lumikon nimi viittaakin talviväriin ja elinympäristöön eli lumeen.Bar Lumo tulee ekana mieleen. Lumikko taas ei ole ihan sama asia kuin kärppä.
No, oliko omat (jopa kaikki kolme?) ehdotuksesi päässyt jatkoon?Omat nimiehdotukseni ovat varmasti kolmen kärjessä (jopa kaikki kolme?), joten otteluliput ja maskotin nimenkeksijän kunnia tulevat olemaan minun.
Tietäähän tuon toimiston väen. Ei minkäänlaista tyylitajua. Ei minkäänlaista pelisilmää.No, oliko omat (jopa kaikki kolme?) ehdotuksesi päässyt jatkoon?
Kerro toki mitä sinä olit ehdottanut? Puhuri oli näistä mieleisen itselle.Tietäähän tuon toimiston väen. Ei minkäänlaista tyylitajua. Ei minkäänlaista pelisilmää.
Pidätän oikeuteni toimia anonyymisti verkkoympäristössä. Nimiehdotukseni saattaisi paljastaa toimiston väelle kuka olen ja sitten koko jengi hyökkäisi kotiini, laittaisi lepositeisiin ja pakottaisivat minut tunnustamaan osallisuuteni tiettyihin Kärppiin liittyvissä asioissa.Kerro toki mitä sinä olit ehdottanut? Puhuri oli näistä mieleisen itselle.
Vahva on luotto, nopeaan, vahvaan ja luotettavaan Kärppään ja koko puolen Suomen joukkueeseen hei! Aivan mahtavaa hei. Tähän vielä lisättävä, että päivän parhaita kevennyksia, kiitos. Tarjoan sinulle hallilla kahvit kunhan maksat minun kuppini myös hei. Mahtava juttu!Pidätän oikeuteni toimia anonyymisti verkkoympäristössä. Nimiehdotukseni saattaisi paljastaa toimiston väelle kuka olen ja sitten koko jengi hyökkäisi kotiini, laittaisi lepositeisiin ja pakottaisivat minut tunnustamaan osallisuuteni tiettyihin Kärppiin liittyvissä asioissa.
Toki, jos se onneton nimiehdotukseni (yksi niitä oikeasti vain oli) olisi päässyt kolmen valitun ehdotuksen joukkoon, niin hehkuttaisin aivan pölijänä sitä ja pyytäisin ihmisiä unohtamaan muut ja äänestämään omaani.
Nyt sanon vain, että kaikki saavat äänestää mitä haluavat ja toivottavasti kaikki äänestävät Puhuria.