Ehtikö kukaan kuunnella tuota Virkkusen haastattelua? Kiinnostaisi vähän tietää, mitä siellä on selitetty.
Kaleva ja Kärpät ovat tehneet monivuotisen sopimuksen, että Radio Kaleva selostaa kaikki Kärppä-matsit ensi syyskuusta alkaen. Tähän yhteistyöhön liittyen on vielä tulevat toimintatavat hieman auki, mutta tulevaisuus näyttää.
Monitoimiareena/ jäähalli: Virkkunen puhui kuin poliitikko, mutta teki selväksi, että Kärppien mielestä parempi vaihtoehto on monitoimiareena nykyisen poliisitalon paikalle. Jos kiekkoilut ohjataan kauemmas, niin puhutaan jäähallista. Tänään Virkkunen on tavannut kaupungin edustajia asian tiimoilta.
Oulun Kärpät/organisaatio/toimisto: Virkkunen kertoi, että urheilupuolelle ollaan hakemassa vahvistusta ja että muutenkin toimistolla tiedostetaan, että firmalla on tapoja jäänyt ns. "tarkan markan" ajoilta eli Junno/Virkkunen perintö kummittelee edelleen. Totesi, että Kärppien organisaatiossa on aika uudistua ja puhui mm. sos.mediasta, että ennen oli puolikas kaveri tekemässä ja nyt on puolitoista, mutta mietti, että riittääkö sekään?
Kärpät vs. kannattajat: kertoi, että vuoropuhelua on käyty ja käydään tulevaisuudessakin ja hyviä ideoita on saatu.
Tiedottaminen/avoimuus: tää meni vähän ohi multa. Asia kuitenkin otettiin esille.
Yleisökato: mietintämyssy on päässä ja jotain on tulossa, mutta sanoi, että kyllähän kaikkein tärkeintä on, että se perustuote eli peli pitää olla kunnossa. Päävalmentaja-Mikkolasta ei puhuttu sanaakaan tai sitten mulla meni se ohi.
Ohtamaa: ei kertonut saikun pituutta. Musinia ei hankittu korvaamaan Attea, vaan tuomaan laajuutta ja varmuutta yms. puolustukseen. En muista yhtään, että vihjasko että olisi lisää hankintoja tekeillä. Puhui jotain joukkueen tarkastelusta jne. mutta meni ohi.
Täysin mun muistinvaraista referointia, mutta ainakin sinnepäin.
Olen tyytyväinen mm. siihen, että Kärpissä tiedostetaan vanhanaikaisuus ja että suunnitelmia on nykyaikaistaa mm. julkisuuskuvaa jne. Urheilupuolen vahvistaminen (mitä se ikinä tarkoittaakin) on myös hyvä asia. Odotin kyllä, että asioihin olisi hieman tarkemmin ja syvemmälle menty, mutta jos tämä on askel kohti avoimempaa tiedottamista, niin ihan hyvä ensiaskel on otettu.