matiasrust
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät
Ihan OK-sopimus, mutta ne todelliset huippunimet jäävät vielä odottamaan. Huml on erinomainen kakkosketjun laituri/sentteri, mutta jos ensi kaudella meinataan oikeasti taistella mestaruudesta, niin kovempi nimi tarvitaan. Toivottavasti sellainen on vielä tulossa, mutta hyvällä mallillahan tulevan kauden rakennus nyt on. Pokka, Eklund ja Huml on signattu ja lisää on tulossa. Itse uskon vakaasti, että seuraavana julkistetaan Viuhkolan jatkolappu ja sitä kautta tulevan kauden kakkoskenttä on kasassa.
Samoilla mietteillä. Itse olen ollut kovasti maltillisen rakennustyön puolestapuhuja ja olen edelleenkin missä kuitenkin "ehtona on ollut", että rauhassa ja huolella ensin etsitään ja sitten hankitaan (maksoi mitä maksoi) pari todellista profiili- ja laatupelaajaa. Tähän tehtävään ei Humlista ole. Mun ideaalijoukkueessa pelaa kolmesta neljään ulkomaalaista pelaajaa. Kaksi paikkaa on nyt varattu Eklundille ja Humlille ja yhdelle / kahdelle vapaalle paikalle odotukset ovat kyllä kovemmat. Mutta tosiaan ihan hyväksyttävä ratkaisu. Pitkäjänteisyys ja sitoutuminen on yksi arvo myös tällä ulkomaalaisosastolla.