Suunnitelma F -käyttöön?
Kyllä. Odotellaan loka-marraskuulle, jolloin Jari on kunnossa ja siinä meillä on se ykkössentteri. Siihen asti voidaan pelailla sentteriosastolla, jossa on Huml, Komulainen, Kemppainen ja Sebok/Manninen.
Suunnitelma F -käyttöön?
Jaria:han tässä nyt varmaan lähtökohtaisesti odotellaan, hänenhän kai pitäisi olla pelikuntoinen tässä kuussa? jos tulee ajoissa kuntoon ennen kauden alkua niin sitten katsotaan se kortti, että riittääkö vauhti ja pysyykö ehjänä. Jos ei onnistu niin sitten voidaan katsella jotain stunttia Pikun tilalle kunnes kuningaskärppä on toipunut jälleen pelikuntoon jouluntienoilla.
Kertokaa jos oon väärässä, mutta tuntuu ettei kovin montaa matoa voi olla kerrallaan koukussa, tai kohta on siimat solmussa. Alustavia keskusteluja ehkä, mutta silti käytännössä kaukana allekirjoituksista.
En ole nimimerkki Hxxx, mutta olettaisin että hänellä, minulla ja monella muullakin Kärppien kannattajalla alkaa pikkuhiljaa ottamaan aivoon se, että kenttäpelaajista laskettuna tärkeimmälle pelipaikalle EI OLLA VITTU SAATU NELJÄSSÄ VUODESSA KUNNOLLISTA PELAAJAA. Puhutaan siis keskushyökkääjästä, ja tämän toki varmasti itse jo tiedostatkin.Näköjään en osaa lainata viestejä mutt täytyy kysyä että miksi helvetissä esim hxx vai mikävittu onkaan kannattaa Kärppiä jos et edes yhtä positiivsta asiaa ko seurasta pysty sanomaan vaan ainoastaan pelkkää ruikutusta päästät suusta.
Näköjään en osaa lainata viestejä mutt täytyy kysyä että miksi helvetissä esim hxx vai mikävittu onkaan kannattaa Kärppiä jos et edes yhtä positiivsta asiaa ko seurasta pysty sanomaan vaan ainoastaan pelkkää ruikutusta päästät suusta.
Kritisoida saa ja niin pitääkin. Jos kannattaa Kärppiä laput silmillä, ummistaen silmänsä kaikelta ammattitaidottumuudelta, suotakoon sekin.
Viimeiset vuodet on vaan vedetty niin pahasti vihkoon, ettei luottoa vähänkään realistiselta fanilta voi löytyä siihen, että tänne oikeasti saataisiin tärkeimmille paikoille riittävän hyvät miehet.
Mikäli tuleva sentteri olisi Dixon, niin itse suhtautuisin tähän nimeen hiukan varauksella. Viimekeväänä Ässien peli alkoi kulkea välittömästi kun Dixon myytiin pois. Mistä se johtuu? Sattumaa? Onko muuten jollain tietoa millainen joukkuepelaaja Dixon on?
Olisin huolissani jos muihin seuroihin lappaisi kärkisentterietä joita Kärpät tarvitsee ja esim: Corso ei ole tämmöinen.
Mikäli tuleva sentteri olisi Dixon, niin itse suhtautuisin tähän nimeen hiukan varauksella. Viimekeväänä Ässien peli alkoi kulkea välittömästi kun Dixon myytiin pois. Mistä se johtuu? Sattumaa?
No, miten tuon nyt ottaa.Toisaalta Kärppien peli romahti aivan täydellisesti Jussi Jokisen lähdettyä takaisin Amerikkaan.
Huomasinpa tässä juuri, että SM-liigassakin 04-05 lockoutin aikana taitonsa näyttänyt Krys Kolanos on vielä ilman sopimusta. Tilastojen valossa en muuta sano kuin että: kelpaisi.
Kuumana käy Kärppäkannattajat jälleen kerran. Ihan täysin aiheesta. Muut joukkueet liigassa saavat tärkeät ruudut täytettyä, muttei meidän "multimijoona tilillä" seura. Varmasti vituttaa jo Marjamäkeäkin ammatti mielessä kun joukkueessa ei ole ukot tarvittaville rooleille hankittuna. Reilu kuukausi liigan alkuun ja Aholla ei ole kiire. Perseestä tämä puuhastelu.
Sen verran tasoitusta Aholle, että jos Kärpät on oikeasti ollut tekemässä Da Costan kanssa sopimusta, mutta kaverin yllättävä NHL-pesti vesitti hankkeen, voidaan sanoa, että oikeita asioita on tehty ja on oltu virkeästi liikkeellä, kävi vain kaverilla hyvä ja Kärpillä pikkuisen huonompi tuuri - uutta matoa ja silleen...
Kolanos olisi juuri sellainen sentteri, minkä Junno oikeasti voisi oikeasti tänne värkätä. Taitava kuin mikä, voimaa on ja osaa pelata lätkää. Joku Hummeli tai Kvetoni takoisi 70 pistettä tämän jätkän kanssa. Yksi taitavimmista rankkareiden ampujista mitä olen nähnyt :)
Huml - Kolanos - Kveton olisi sellainen yhdistelmä, ettei vastustajat saisi koskea vaihdossa kertaakaan kiekkoon. Tulisi hyvät hipat.
Mutta jos tosiaan oltiin esimerkiksi Da costan perässä joka ei tuottanut tulosta niin aivan loistavaa, niin kauan kuin rimaa ei pudoteta ja etsitään vain niitä tärkeitä loistavia palasia joukkueeseen niin mie olen tyytyväinen.
Mutta jos tosiaan oltiin esimerkiksi Da costan perässä joka ei tuottanut tulosta niin aivan loistavaa, niin kauan kuin rimaa ei pudoteta ja etsitään vain niitä tärkeitä loistavia palasia joukkueeseen niin mie olen tyytyväinen.