Sentteripulaa tuntuu olevan usealla joukkueella vielä liigassa ja Suomen rajojen ulkopuolella. Tämä ei luonnollisesti Kärppien tilannetta helpota, joka kyllä ainakin sitä jo täälläkin useamman sivun verran manattua laatusentteriä huutaa.
Itse ihmettelen miksi jokaisissa ketjusommitelmissa Kemppainen on toistuvasti istutettu nelosen keskelle. Okei, mieshän on loistava siinä roolissa, mutta myös turhan kallis ainakin viime kaudella, ja itse näenkin hänessä kuitenkin vielä potenttiaalia paljon enempään. Ollessaan muutamat harvat pelit tuuraamassa ylivoimassa maskimiehenä toivat hämärästi mieleen Viitakosken, homma toimi mielestäni hyvin (lisukkeena tietenkin se, että sitä hyökkäyspäänaloitusta ei heti hävitty.) Tätä alivoimaspesialistia näkisin itse mielelläni myös ylivoimassa. Miehellä vartta=hyvä suojaamaan ja yllättävän hyvät kädetkin, osaa laittaa kiekon kaverin lapaan. Ainoana miinuksena allekirjoittaneen mielestä on ollut nopeus/liike, joka on aijoittain ponneton ja tarvitsee liikaa aikaa ratkaisun tekoon. Tämä luonnollisesti tarkoittaa sitä, että laidoille tulisi asettaa nopeampi maalivainuisia kavereita (lue: esim Junttila, joka kombinaationa myös toiminut aikanaan), sillä turhan paljon Kepu myös säästelee kutiaan. Erittäin monipuolinen kaveri ja täyttä potenttiaalia ei olla vielä otettu irti. Ei turhaa ole käynyt myöskään maajoukkueessa haistelemassa, vuosi sitten jopa mm-leirityksellä..
Kaiken mennessä kuin elokuvissa mahdollisuudet täyttää jopa 2. sentterin rooli mallikkaasti.