Kirjotetaas omiakin ajatuksia mukaan...
Ensiksi. Mahtava juttu toi Kukkosen paluu. Siinä on todellinen johtaja, jonka jokainen joukkue tarvitsee! Toivottavasti tämä "monivuotinen" sopimus olisi sit edes tommone 3vuotta.
Aivan kuten te arvon palsaveljet olette jo todenneetkin, niin Kärpät tarvitsee pakkiosastolle ainakin tuon 1.YV-pakin. Itse Junnon housuissa lähtisin hakemaan vielä yhtä kiekollista taitoa omaavaa pakkia (kuten te monet muutkin). Ehdotuksia ei itseltäni nyt äkkiä tuohon löydy.
Ja Pälvettä ei saa unohtaa! Onneksi Marjamäki tämän tietääkin. Pälve varmasti sopisi hyvin tuohon 8.pakin paikalle. Ja melkein pääsi unohtumaan, mikä on Mäntymaan tilanne tällä hetkellä? Nico Lehdon saisi puolestani ulostaa.
Eli tulevalle kaudelle Kärppien pakkiosasto näyttäisi näillä näkymin tältä:
Herra X-Kukkonen
Pokka-Ohtamaa
Lehtonen-Eminger
Niemelä-Pälve
Hyökkäysosastolle... Itse suhtautuisin tuohon Pyörälään hiukan epäileväisesti.. Eikös ole pikkuhiljaa jo parhaat päivänsä nähnyt? Itse hankkisin tämän vain siinä tapauksessa, että Salomäelle ei saada sorvattuu jatkopahvia! Ykkös- ja kakkoscenttereitä toi porukka vielä huutaa.
Mites Huml? Ei vissiin ole toistaiseksi siirtohuhujen alla ollut, mutta olettaisin että hän jossain vaiheessa lähtee. Normanin saisi melkein ulostaa pois. Plihal lähtee todennäköisesti. Hade lähtee.
Eli tulevalle kaudelle hyökkäysosasto näyttäisi tältä:
Junttila - Herra X - Donskoi
Kähkönen - Herra X - Salomäki tai Pyörälä
Komulainen - Viuhkola - Körkkö
Suoranta - Kemppainen - Mäkilä
(Keränen, Huovinen, Korkiakoski, Mäenalanen, Leskinen, Sebok, Toivo,...)
Maalivahtiosastolle.. Rynnäs jos nyt tulisi, ni näyttäisi hyvältä. Mielestäni Karhunen pystyy kyllä hoitamaan kakkoskassarin hommia, varsinkin kun maalivahtivalmennus tulee (toivottavasti) parantumaan viimekauteen verrattuna (Hilli). Ja löytyyhän sieltä sitte vielä Kälkäjä ja Eskelinen taaempaa..
Mielestäni tuollaisella rosterilla pystyisi taistella mestaruudesta. Tietysti voin olla pahasti väärässäkin...