Toivottavasti tämän kauden jäkeen voimme sanoa, että Kärpät meni eteenpäin. Saavutettin suora Play-Off's paikka ja taisteltiin miehekkäästi loppupelit, se riittää minulle näiden laihojen vuosien jälkeen.
Ensi kaudelta odotan sitä, että Kärpillä on maalivahti jonka kohdalla ei tarvitse käydä keskustelua siitä, onko hän riittävän hyvä, hänen pitää olla huippu joka antaa joukkueelle mahdollisuuden voittaa aina kun on pelivuorossa.
Vaadin, että kaksi ensimmäistä kenttää on kasattu huippupelureilla SM-Liigan mittapuun mukaan, alemmissa kentissä on sitten sopivasti paikkoja ajaa muutama nuori sisään joukkueeseen.
Kärpillä on kasvamassa lupaavia nuoria pelaajia mutta liikaa ei heitäkään saa kerralla olla mukana jos tavoittena on mestaruus. On ihan toinen asia jos Kärpät haluaisi profiloitua nuorten kasvattajaseuraksi, sen voi tehdä menestyksekkäästi paljon pienemmälläkin budjetilla kuin nyt on.
Ensi kaudella ei tarvitse keksiä pyörää uudestaan, selataan vain edellisen vuosikymmenen menestyksen aikaisia kokoonpanoja ja vaihdetaan pelaajien nimien kohdalle sopivat palaset jotka vastaavat nykypäivää, niin Junno voi alkaa kysellä vapaita aikoja kauppatorin vastaavalta.
Itse olen rauhallisen luottavainen siihen, että Marjamäen Kärpät tulee olemaan seuraavina kausina vaikeasti voitettava joukkue ja menestyksestä saamme nauttia Raksilassa.