Kärpät - JYP

  • 4 302
  • 54

vsop

Jäsen
Eiköhän laiteta Pirjetä mailatouhuista pitkään pelikieltoon. JYPin sivuilla oli maininta kaverin tekemästä mailanhakkaushommelista, jossa kohteena oli kukapas muukaan kuin eka liigamaalin tehnyt tulokas. Perna on kuulema revennyt eli käytännössä tarkoittaa, että sairastumisille kaveri tulee olemaan tosi altis lopun ikänsä, varsinkin jos perna joudutaan poistamaan. Samalla Tapparan Luoman käsien asentoa voitaisiin väkisin vääntää uuteen uskoon, ettei ukko tule selkään aina poikittaisella mailalla, että nikamat rutisee.
 

Lare

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nimimerkki sporttivahti kirjoittaa JYP:in keskustelupalstalla seuraavaa:

"Tuomaksen oikeanpuoleinen munuainen vammautui Kärppä-pelin loppuvaiheissa kun hän oli taklannut Pirjetää avojäällä.Taklaus oli puhdas eikä siinä käytetty mailaa puolin eikä toisin.Vamma oli aika vakava, mutta
munuaisen tila on nyt paranemaan päin.Toipuminen kestää pari kuukautta.
Pirjetällä ei ole osuutta asiaan, kysymyksessä on vain harvinaisen epäonninen taklaustilanne."

Ihmettelinkin hieman, miten nyt tuodaan esiin sitä, miten Pirjetä olisi sikaillut Jyväskylässä, mutta itse pelin jälkeen kukaan ei älähtänyt sellaisesta mitään. Pirjetä ei saanut edes yhtään rangaistusta koko ottelun aikana. Mies pääsi historiankirjoihin ko. ottelussa ainoastaan saatuaan kaksi IS:n tähteä.
 

Kapu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Lare

Ihmettelinkin hieman, miten nyt tuodaan esiin sitä, miten Pirjetä olisi sikaillut Jyväskylässä, mutta itse pelin jälkeen kukaan ei älähtänyt sellaisesta mitään. Pirjetä ei saanut edes yhtään rangaistusta koko ottelun aikana. Mies pääsi historiankirjoihin ko. ottelussa ainoastaan saatuaan kaksi IS:n tähteä.

Eihän se Pirjetä Jyväskylässä sikaillut otteluhan pelattiin Oulussa:D Ihmettelin samaa itse miksei asiasta ole ennen kuulunut mitään. Taitaa olla huhuilua liikenteessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös