Ensinnäkin tuosta nimimerkistäni, ja sen etuliitteestä, joka sinua niin kovasti näyttää korventavan. Se voisi olla pelkkä leo, mutta kehittelin sitä huvikseni vähän pitemmälle, that's it. Itse asiassa se on omastanikin mielestä aika korni, mutta samapa tuo. Vai pitäisikö tuota sitten alkaa vaihtamaan, sellainenkin ilmeisesti onnistuu...
Mutta mielestäni nimimerkkiin tarttuminen on melkoista epäolennaisuuksiin puuttumista.
Kyllä, olet oikeassa. Tämä keskustelupalsta on suorastaan verraton tietolähde. Varsinkin SM-liigapuolella saa ongittua vaikka minkälaista tietoa esiin, uusin esimerkki tästä on ketju Sullasmaan omasta maalista.
Paras tapa tietojen hankkimiseen on tavallinen, asiallinen kysymys. Siihen tulee yleensä asiallisia vastauksia, joista asia selviää. Sen sijaan naljailevaan tyyliin esitetyt provokatiiviset "kysymykset" (vrt. omasi) saavat aikaan lähinnä ärsyyntymistä, ja sen mukaisia vastauksia. Tietänet hölmöhkön sanonnan "sitä saa mitä tilaa"?
Keskustelu jääkiekossa tällä palstalla on todella jes. Välillä tunnelmat ovat kiihkeämmät, ja ylilyöntejä tulee. Mutta sitä tapahtuu myös kaukalossa. Täällä myös yleensä ns. ensimmäisen kiven heittäjä saa muutaman stebarin paluupostissakin.
Itse pidin tuota ensimmäistä viestiäsi lähinnä alatyylisenä heittona minua ja nimimerkkiäni kohtaan. Toki siinä oli myös asiaa tilastojen perusteella, ja niistä muotoiltu väite. Itse esitin siihen vastineena mahdollisimman kattavasti ja perustellusti oman näkemykseni ko. asiasta.
Toinen viestisi selitys "tilastojen lukemisesta monella tavalla" ärsytti, vaikka toki myönsit esitystapasi olleen "kärkevä". Muu juttu tekstissäsi oli lähinnä ympäripyöreää.
Piti päästä kuittaamaan, kuten kaukalossakin tapahtuu vielä joskus; käydään ns. muistuttamassa.
Alkuperäisen viestisi kysymykseen vastaisin, että minulla on ihan viileä olo. Tiedän lätkästä jonkun verran, ja yritän koko ajan oppia lisää. Muuta en ole väittänytkään. Että se siitä.