Kärpät - HIFK To 5.10

  • 1 117
  • 2
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Lyhyesti ja ytimekkäästi.

Edessä petojen kohtaaminen Raksilassa. Kummankin joukkueen peli esittää jo merkkejä paremmasta, joten todellinen tason mittaus edessä.

Kärppien yllättävän hyvin toiminut puolustus olisi voinut joutua kovaan testiin HIFK:n hyökkäyksen kanssa, mutta HIFKin pahin vastustaja Mr. Injury on taas iskenyt ja joukkue joutuu antaa paljon tasoitusta lähtemällä kahdella sentterillä otteluun.

Kärpät lähtee siis kamppailuun selvänä ennakkosuosikkina, mutta vähämaalista vääntöä silti odotetaan.

HIFK:n Kokoonpano Oulussa

Lundell
Ahlqvist

Petrell Kuhta Salonen
Turunen Karalahti

Laakkonen Murray Pikkarainen
Schnabel Laakso

Järvinen Porthen Jouhkimainen
Niskanen Korhonen

Lostedt Fagerstedt Laine
Holmberg
 

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ioota Rhoo kirjoitti:
Kärppien yllättävän hyvin toiminut puolustus olisi voinut joutua kovaan testiin HIFK:n hyökkäyksen kanssa, mutta HIFKin pahin vastustaja Mr. Injury on taas iskenyt ja joukkue joutuu antaa paljon tasoitusta lähtemällä kahdella sentterillä otteluun.

Todella ohuella rosterilla ollaan liikkeellä. Poissa CMurphy, Hrdina, Guolla ja myös Seppänen sekä pitkäaikaisempi potilas Saarinen. Onkohan flunssa iskenyt Hrdinaan ja Seppäseen, vai onko todella Mr Injury liikkeellä ? Vai onko Seppänen jäänyt kotiin miettimään puolustuksen syvimpiä saloja ? Peli kun on ollut kohtalaisen sekaisin miehellä.

Kun vielä on vierasmatsi voi kyllä olettaa, että tänään todella pelataan puolustuksen kautta. Eli vähämaalinen ja ehkä jopa vähän tylsä ottelu tiedossa. Ei siis ihan oikea tasomittaritaistelu, valitettavasti. Tällä rosterilla jos plokataan pistekin kotiin olen enemmän kuin tyytyväinen. Olen siis pessimisti, kuten olin myös narriottelussa. Tuntui taas silloin mukavalta ottelun jälkeen huomaavansa olleensa väärässä...:o)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös