Kärpät-HIFK To 30.9.2004

  • 13 913
  • 100

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
flintstone: Tuo olikin matsi, missä en ollut. Olin silloin Lontoossa ja toivoin Kuulan potkuja. Tjaah, hmmm...Mäkkärin puolustukseksi pitää jokatapauksessa sanoa, että äijä on kyllä myllyttänytkin ihan riittävästi todistaakseen, että homma toimii. Joku lehti (muistaakseni -yäk- miesten gloria tjsp) kollasi Mäkkärin matsit läpi ja niitä on SM-liigaksi kipeän paljon. Mä luulen, että siinä on ollut käytännön syy, koska Haakanan kanssa oli jo otettu matsi. Siis Kuulan neuvo; ei nyt tapella, kun me voidaan voittaa. Tai sitten joku muu käytännön syy. Pelkkää Haakanan pelkoa on vaikea uskoa syyksi, varsinkin kun siinä hyvässä matsissa kummallakaan ei ollut pätkääkään häpeämistä. Onhan se niinkin, että Mäkkäri on tällä alalla Suomen legenda ja kynnys sille, että hän häviää julkisesti matsin ja kunnolla, nousee koko ajan. Urpolandiassahan hyvä tappelija ei saa hävitä koskaan ja hyvä taklaaja ei saa joutua koskaan itse ajetuksi. Muuten on koko maine mennyttä :). Tänkin oon kertonut miljoonaviis kertaa: Gagnon ja Mäkkäri eivät tapelleet, koska kumpikaan ei halunnut. Molemmat ovat tämän vahvistaneet.

Kuulan HIFKin kaikenkattavaa paskuutta kuvaa se, että tuokin itse ottelu sitten hävittiin loppujen lopuksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös