Poropaimen
Jäsen
Kielsinkö mä sen? Eipä tuo Kentänkään aikaan mikään salaisuus ollut.Olennainen kysymys, seiska-lehden tasoa. Oli missä oli, eiköhän ne saa pelaajatkin seurata ihmisten ilmoilla matseja ? Vai kotonako pitäis kykkiä ?
Kielsinkö mä sen? Eipä tuo Kentänkään aikaan mikään salaisuus ollut.Olennainen kysymys, seiska-lehden tasoa. Oli missä oli, eiköhän ne saa pelaajatkin seurata ihmisten ilmoilla matseja ? Vai kotonako pitäis kykkiä ?
Bryhnisveen oli kyllä myös positiivinen ilmestys, suhteellisen varmaa pelaamista tuolla taustalla.Norski teki puolustuksessa just sen mitä piti. Kaiken kaikkiaan jos syötöt napsuisi lapaan niin hyökkäykseen lähtö on nopeaa ja viihdyttävää mutta syötöt ei napsu lapaan vielä oikein.
Huuudellaan nyt vähän itekkin vieraisiin pöytiin kun peliä tuli sivu silmällä katseltua. Olipa Mikkolan Ilkka huono, huuhuh. Kompuroi itsekseen useita kertoja ja aiheutti vaaratilanteita useammankin. Yksi maalikin näistä virheistä taisi sitten lopulta tulla? Lehtonen oli mielestän ihan pirteä tapaus ja uskalsi haastaa sekä laukoa mutta kuten yllä todettu niin melko pehmeä kokoonsa nähden. Neloskenttä taisi olla paras kenttä koko pelissä. Toki ykköskenttä ne pisteet teki suuremmin mutta nelonen oli kyllä omaan silmään pirteä, etenkin tuo nuori Tsekki Koblizek! Rynnäs oli maalillaan juurikin se tarvittava voittava maalivahti. Takuu varmaa työskentelyä. Ruohomaa tuntuu vielä olevan jopa omilleenkin pelaajille välistä liian juonikas. Kunhan saavat yhteisiä pelejä alle niin alkaa varmasti tuollakin ketjulla verkot heilua. Iloisempaa tuo hoki ehkä oli muutenkin kun Marjamäen aikana mutta olisihan tuossa varmasti kylmätkin helpommalla käydä kuin Marjamäen aikana. Ainiin ja ps. Pyörälä oli ja on kyllä kentän kingi. Huikeaa työskentelyä mieheltä vuodesta toiseen ja en näe mitään syytä miksei tälläkin kauella mätä kelpo pisteitä tuosta maalin edestä.
Koska olit joutunyt seuraamaan pikselimössö streamia niin annan ilmaisen vinkin nähdä pelit parhaiten ja vaikka vinkki on ilmainen niin toteutus maksaa n. 5€. Latasin iphonelle f-secure freedomin ja ostin käyttöoikeuden 2,99€ koska ilmaisen viikon olin jo käyttänyt. Muutin sijainniksi saksan ja ostin chl sivulta pelin 2€ hintaan. Pelin katsoin airplayn kautta parhaalla mahdollisella kuvalla ja asiallisessa enkku selostuksella. Pitäisi onnistua myös muilla alustoilla kuin applella. Pclle freedomia ei saanut kuukausi hintaan 2,99€.
Muistaakseen saman sai tehtyä viime kaudella ihan selaimellakin vaihtamalla esim jollain liitännäisellä(en muista nimeä) maan muuksi ja ostamalla sitten pelin.Koska olit joutunyt seuraamaan pikselimössö streamia niin annan ilmaisen vinkin nähdä pelit parhaiten ja vaikka vinkki on ilmainen niin toteutus maksaa n. 5€. Latasin iphonelle f-secure freedomin ja ostin käyttöoikeuden 2,99€ koska ilmaisen viikon olin jo käyttänyt. Muutin sijainniksi saksan ja ostin chl sivulta pelin 2€ hintaan. Pelin katsoin airplayn kautta parhaalla mahdollisella kuvalla ja asiallisessa enkku selostuksella. Pitäisi onnistua myös muilla alustoilla kuin applella. Pclle freedomia ei saanut kuukausi hintaan 2,99€.
Itse otin tämän viikon CHL-Kärppäpelien takia Katsomon Total Sportin kuukaudeksi vajaan 35 euron hintaan, mitä sanotte? :)
Vanhalla tabilla katson näitä pelejä. Eihän tuo lähetys ollut mitään HD-laatua. Numeroista tosiaan ei saanut oikein kunnolla selvää, kai se oli sitten sitä pikselimössöä. Onneksi sitä tunnistaa pelaajia pelityyleistä yms. henkilökohtaisista tyyleistä ja seikoista, kun on muutaman kauden seurannut Kärppiä. Pelinumeroista en ottanut etukäteen mitään selville ja ihmetys olikin, että mikä mies se Jullen vanhalla univormulla #13 oikein kurvaileekaan. Eikö Jullen pelinumeroa #13 Junttila olekaan vielä jäädytetty? Noh, jos ei kuitenkaan vielä #13 aika jäätyä, pelasihan tuolla pelinumerolla aikoinaan myös Hannu Järvenpää. Kyllä Ruohomaa voi aivan hyvin pukea tuon ns. epäonnen numeron, jota numeroa Kärpissäkin kantanut ainakin pari todella hyvää pelimiestä.
Jos ei nyt kuitenkaan yhden pelin otannalla noin suuria tulkintoja tehdä. Vastus toki kovenee. Luulen silti, että nyt kun pari koherenttia ottelua on saatu alle, niin ei peli tuosta ainakaan huonone. Vastustajalla on livetulokset.comin mukaan tällä kaudella alla vain yksi divariseuraa vastaan mitelty ottelu, joten valmiustila ei varmasti ole kaikkein paras. Ennustan voittoa myös huomisesta ottelusta.Huominen CHL vastus taitanee olla kovempi kuin eilinen. Siinä mitataan siitä fyysisyyttä aivan eri tavalla kuin eilen illalla. Pahaa pelkään, että nyt tulee kuokkaan ja kunnolla. Kun voima ei riitä väännöissä, niin se ei riitä. Huominen paljastaa Kärppien kipupisteet.
Pclle freedomia ei saanut kuukausi hintaan 2,99€.
Case closed myös minun puolestani. Itse aloin seuraamaan Kärppiä joskus kaudella 1975-1976. Eli olen aika kauan seurannut ja siksi minulta tulee joskus väsynyttä juttua ja nuo 1970 luvun lopun pelaajat ovat siksi jääneet mieleeni paremmin kuin lähihistorian.Offtopicina ol:lle sanoisin, että myös #15 Kiimalainen oli aikas legendaarinen ja hyvä pelimies, ja ansaitsisi paidan Raksilan hallin kattoon. Mutta ei tästä enempää. Hävisin sinulle tämän epävirallisen ja leikkimieleisen Kärppä-muistot nokittelut, en nähnyt koskaan #13 Perkiö jäällä, mutta muistan Perkiön Kärppä-pomona. Lepää rauhassa.
Siis saako tuon freedomin Iphonelle ostettua kuukaudeksi vai sitouduitko johonkin vuoden tilaukseen? Meinaa vuosihan maksaa PC:llä muistaakseni 40€, joten vuositasolla tuo Iphone kikkailu tulisi vain 4€ halvemmaksi.
Tämä on nyt kyllä niin täyttä offtopikkia kuin olla ja taitaa, mutta tuo numero 18 ei heti soita kelloja. Oliko mahdollisesti Eero Vartiainen?Niin on kantanut. Jos se 13 olisi jäädytetty, niin kyllä se kunnia olisi kuulunut Markku Perkkiölle. Silloin Kärppien ykkösketjun muodostivat: 18-13-24, kun olivat nostamassa Kärppiä liigaan yhdessä numeron 10 kanssa. Myös numero 19 oli avainroolissa - sekin numero pitäisi jäädyttää. Siihen aikaan tuo paitojen jäädytys ei tainnut olla kovinkaan yleistä.
.
Tämä CHL -ketju on mennyt tekniikkaketjuksi, otteluseurantaketjuksi, miten kärppäpelaajat viettävät vapaa-aikaansa ..... niin kai tässä ketjussa voi muistellakkin. Kyllä se Eero Vartiainen oli. Viiksiniekka. Onkohan tämä junnu Vartiainen sukua? Jööke pelasi numerolla 20, Pökö numerolla 7(?), ...... Oi niitä aikoja. Pökö oli mainettaan parempi pakki muuten. Hoiti hommansa.Tämä on nyt kyllä niin täyttä offtopikkia kuin olla ja taitaa, mutta tuo numero 18 ei heti soita kelloja. Oliko mahdollisesti Eero Vartiainen?
Tässä mietin, että tekeeköhän Suikkanen huomiseen otteluun ketjumuutoksia kokeilun vuoksi?
Ehdottakaapa jotain mukavaa kuppilaa Oulusta mistä tämä peli näkyisi tänään. Baarisafka ja helppo kulku (autolla) pöndelle (Liminkaan) on plussaa.
Kyllähän toi näkyy Laola1.tv:stä.Löytyyköhän streemejä illan matsiin?
Kärppien ennakossa käy ilmi ettei tee, ainoastaan maalivahti vaihtuu Aittokallioon.Tässä mietin, että tekeeköhän Suikkanen huomiseen otteluun ketjumuutoksia kokeilun vuoksi?