Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Oon katsonut peliä kolme minuuttia ja Mikkola ollut kahdesti jo turvallaan. Nooh, vielä on huhtikuuhun aikaa.
Joo eipä ollut kovin vakuuttava ensimmäisessä erässäkään. Täytyy toivoa ettei hänen hankkimiseen tosiaan paljoa euroja käytetty.Oon katsonut peliä kolme minuuttia ja Mikkola ollut kahdesti jo turvallaan. Nooh, vielä on huhtikuuhun aikaa.
Ilmankos Suikkanen kaipaili yhtä pakkia vahvistukseksi Kalevan haastattelussa.Mikkolan "liike" on sitä luokkaa että on taas kiinnipitämisjäähyjä tiedossa. Niitähän tuli solkenaan jo viimeksi eikä tuo todellakaan ole mennyt parempaan suuntaan. Jännityksellä odotetaan verotietoja.
I still want to believe...Mikkolalla ei yhden ja puolen erän perusteella ole mitään käyttöä.
Joo piste per erä tahdissa. Jos tätä tahtia jatkaa, niin tekee SM-Liigan runkosarjassa hulppeat 180 pistettä.Hehhee, 2-1. Pyörämika !
Taitaa muuten Jesse Saarinen olla hieno hankinta.
Hyvä alku kyllä. Toisessa maalissa hyvää vääntämistä maalin takana ennen syöttöä maalin eteen.Hehhee, 2-1. Pyörämika !
Taitaa muuten Jesse Saarinen olla hieno hankinta.
Ei Kärpät voi voittaa tällä kaudella mitään. Oukka sano.3-1 - mahkuja voittoon.
Pyörälällä oli "A" rinnassa, että vissiin Mikkola.Sailio näyttää partansa kanssa erehdyttävästi Ivan Humlilta.
Kuka siellä muuten on kapteeni? Pyörälä vai Mikkola?
Pyörälällä oli "A" rinnassa, että vissiin Mikkola.
Ruohomaa on jaellut hyviä passeja etenkin ekassa erässäSailio ja Saarinen lunastaneet paikkansa hyvinkin... Lehtonen ja Kähkönen ok
Ruohomaata en ole nähnyt kentällä kertaakaan ja Ilun huomasin, kun luisteli jäähylle.
Jaahas, my bad. Olin näkevinäni Pyörälän maalin jälkeen A:n rinnassa.Pyörälällä C ja Mikkolalla A.