Jason Doig kelpaisi myös itselleni loistavasti, vaikka mitään todellista pohjaa sille, että mies tänne tulisi, ei ole. Kuitenkin, kovaan peliin pystyvä, ja kuten jo sanottu, ei mikään täysi puukäsikään.
Toisaalta kelpaisi myös taitava kiekollinen pakki, joka ei fyysistä peliä juuri harrastaisi. Kärppien puolustus kuitenkin huutaa aika äänekkäästi kiekollista, peliä avaavaa, pakkia, ei niinkään kovaa fyysistä pakkia, sen huomannee kaikki. Maalinedusta pysyy kyllä tarvittaessa ihan kohtuullisesti puhtaana nykyisillä miehilläkin, kunhan vaan sinne ns. sota-alueelle mennään joten erityisesti mitään pelkkää kovanaamaa ja maalinedustan putsaajaa ei Kärppäpakistoon minun mielestä tarvita. Ehkä kuitenkin tuollainen tasainen paketti, vaikkapa juuri tuo Jason Doig, (fyysinen ja osaa kiekollista peliäkin) olisi paras vaihtoehto.
Osmon sopimuksetta jääminen oli myös minun mielestä hyvä juttu, koska se osoittaa juuri sen, että mitään normaalia rivimiestä tuskin ollaan hankkimassa. Hetken jo epäilin, että Kärpät pudottaa hankintalintaansa rajusti (Ton, Tenkrat, Mettovaara, Bäckström..), mutta näin ei onneksi käynyt. Onhan siihen toki mahdollisuus vieläkin, mutta optimistinen olen Kärppiin liittyvissä asioissa tämän kauden osalta.
Martti Järventiestä sen verran, että minun tietojeni mukaan mies yrittää ainakin vuoden Pohjois-Amerikassa NHL-paikan valtaamista. Lähteeni on asioista tietävä ja tähän lähteeseen täysin. Ja lisäksi jos Järventie Suomeen palaisi niin seura olisi varmaan joku etelämpää, TPS, Ilves tai vaikka HIFK. Uskoisin, että ainakin Ilves (joka pakkia etsii [Tosin Robertsson juuri nyt kokeella]) olisi ollut mieheen tiuhaan yhteydessä jos mies olisi vielä tulevaksi kaudeksi Suomeen palaamassa. Varmasti olisi haluttua tavaraa kaikissa SM-liigaseuroissa.
Sami Siltavirran sopimus Hokkiin oli muuten tuossa Jatkoajan uutisissa julkaistu. Kyseisessä uutisessa mainittiin myös se, mikä oli monella jo tiedossa, eli Sami on Kärppien yhdeksäs pakki joka paikannee loukkaantumisia, mutta pelannee muuten Hokissa.