Kännitupakoitsijat

  • 8 042
  • 29

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Tupakka ei maistu? Paitsi humalassa?

Tämä on siis oikea paikka, mihin ilmoittauttua. Itse poltan 5-15 tupakkaa per baarireissu. Selvinpäin en voi mainittua sauhuttelua sietää. Eli tupakka maistuu vain humaltuessa. Onko sinulla tällaisia kokemuksia? Jos on, niin ilmoittaudu tänne!
 

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Ja vastataanpa heti. Tuli oltua taas baarissa, ja vanhat baarijämäröökit olivat käytössä. Poltin lähemmäs kaksikymmentä tupakkia, enkä edes tiedä miksi. Se vaan maistuu hyvälle kaljan kanssa? Tänne siis ei-tupakoitsijoiden tunnustukset kännisauhuista!
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Röökinpolton lopetin neljä vuotta sitten muijan painostuksesta, mutta ei puhettakaan kännistä ilman spaddua. Toiminut tähän saakka ihan hyvin eli ns. siviilissä ei tule blaadailtua.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kyllä se on myönnettävä. Joskus teininä tuon röökaamisen oppineena, sittemmin aikuisiällä toistuvasti sen lopettaneena (käytän siis nuuskaa), tulee baari-iltoina poltettua. Vaikkei asiasta joka reissun puolesta olisikaan varmuutta, että poltinkohan sittenkään, löytyy takin taskusta aamulla röökiaskia...

Inha tapa.
 

Pushead

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä vähintään yksi aski menee baarireissulla. Tämä on aivan käsittämätön juttu... eikö sitä kaljaa voi juoda ilman röökiä. Ei vaan pysty.

Muuten en polta yhtään. Pitäisi yrittää kyllä tuosta känniröökailustakin päästä eroon, jos vaikka nuo aamuiset olotkin vähän helpottuisivat. Kokemuksia?
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Vähäisen tupakointina lopetin aika tarkkaan 4 vuotta+9kk sitten.
Helppo varmaan tajuta mitä silloin tapahtui...

En tuolloinkaan polttanut paljoa, ja kännissä en polttanut ollenkaan.
Vaimon kanssa teimme illanistujaisissa aina askin vaihdon, koska hän taas tykkäsi alkoholin kanssa muutaman poltella.
Kätevää.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Vielä kun normaalisti savuttoman ihmisen röökaus on saatu tarttumaan filmille niin tulee kauniita kuvia, tehostaa näkyvää känniefektiä. "AWe polttaa vähän tupakkaa..."
 

Veijari

Jäsen
Harrastan myös humalapäissä polttamista. Sekä tupakkaa, että sikaria. Selvin päin en savuttele.

Aiemmin saatoin poltella illan aikana toistakin askia, mutta viime aikoina polttaminen on vähentynyt dramaattisesti, sillä viime lauantainakin poltin yhden kokonaisen tupakan baarissa ollessani. Riippuu paljon myös pöytäseurueesta. Joka tapauksessa hyvään suuntaan ollaan menossa. Mielelläni jättäisin mokoman harrastuksen kokonaan pois. Helpommin kuitenkin sanottu kuin tehty.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ne harvat savukkeet jotka olen elämäni aikana polttanut (no yksi taisi olla jämä), on vetäisty henkeen juuri humalatilassa. Muutoin en ole liiemmin koskenut tupakkaan, enkä kyllä nykyisinkään jos humalassa olen, niin kaipaa yhtään röökiä. Se oli vain sellainen kokeiluvaihde tuossa vuosi pari sitten. Ei kovin antoisa kokemus sinällään, mutta tulipahan kokeiltua. Sen kyllä sanon, että alkoholi käy päähän ihan eri lailla kun vetäisee sauhut siinä yhteydessä.
 

punainen#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, A.C.MILAN, PHILADELPHIA FLYERS
Pakko myöntää, että tähän kyseiseen toimintaan tulee itsekkin sorruttua, kun on nauttinut vähän brenkkua. Kohta kolme vuotta olen ollut polttamatta ja aluksi pystyin olemaan jopa kännissä polttamatta, mutta nykyisin se spaddu kyllä löytää tiensä mun näppeihin ja siitä huulien väliin, heti kun alkaa oluttaa tai muuta juotavaa olemaan näkösällä...
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joskus aiemmin tuli polteltua juuri humaltuneena - enemmän ja vähemmän. Välillä tupakkaa meni aika paljonkin. Selvinpäin en aiemmin poltellut kuin ani harvoin "jämiä" kavereilta. Enkä kyllä tiedä minäkään, miksi tupakka alkoi juuri kännissä aina kiehtoa...

Tällä hetkellä olen täysin nollannut tupakoinnin, en tartu röökiin humalassa enkä selvänä. Viimeisimmän taisin polttaa viime vappuna, sen jälkeen en ole ottanut enkä aio ottaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Toisinaan, tai siis hyvin harvoin tulee kovassa humalassa poltettua kavereiden tarjoamana 1-2 röökiä. Selvinpäin en polta koskaan ja edes pikkuhumala ei vielä riitä sauhutteluun.

Onneksi olen tuosta tavasta tuntunut pääsevän eroon. Tähän tosin vaikuttanee se, etten ole aikoihin ollut kovassa humalassa.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Kännissä menee 1-2 askia jotain tupakkaa, valkoista mallua tai sinistä L&M:ää useimmiten. Huono puoli on vaan se että kun nykyisin pystyn kohtuullisesti olemaan ilman röökiä normaalisti niin joskus kännipolttaminen jää päälle. Aamulla löytyy taskusta puoli askia röökiä, no ei muuta kuin körssille vaikka pahalta tuntuukin. Eli kännipolttamisesta kun pääsisi eroon. Tietysti pitäisi vähentää ryyppäilyä, mutta ei sitä nyt kuitenkaan hirveästi viitsisi..

Myös korvaushoidot menevät aina vituiksi kun vetää humalat ja polttaa siinä samassa spaddua.
 

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
Kännissä tulee poltettua 1-3 askia, ja sen kyllä aamulla huomaa. Krapulassa en pysty polttamaan, mutta kyllä muutenkin tulee välillä vedettyä, viikossa ehkä 0,5-1 askia; omasta mielestäni en kuitenkaan tupakoi, joka on tietenkin suuren suuri itsepetos.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Pikku-sikareita (piano) ja välillä perus tupakkaa tulee poltettua kännissä. En ole polttanut tupakkaa ikinä säännöllisesti. Itse vihaan tupakansavua mutta kun itse polttaa niin sen kestää.

- tinke-80
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kännissä tulee polteltua silloin tällöin, selvinpäin äärimmäisen harvoin.

Periaatteena on se, etten kieltäydy jos joku tarjoaa röökiä.

Itse en tupakkaa osta tai kanna mukanaan, ehkä juuri sen vuoksi ettei tulisi tavaksi baari-iltojen jälkeen. Eikä se nyt silloin kännissäkään niin välttämätöntä ole.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minunkin on aivan mahdotonta istua baarissa ilman tupakkaa. Yleensä baarireissulla menee se pikkuaski. Jos askiin jotain jää niin sitten polttelen ehkä yhden tupakan päivässä kunnes ne loppuvat. Kotona ollessani en polta lainkaan. Tupakoivien kavereiden luona kylästellessäni käyn silloin tällöin seurana tupakalla.

Nikotiinistä ei kumma kyllä (onneksi) tule minulle kovin kovaa riippuvuutta. Vaikka käytänkin nuuskaa niin ei minulle tuota mitään ongelmaa olla vaikka viikko ilman jos toimitus tökkii.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
En polta tupakkaa, mutta toisinaan tulee päähän riemastuttava idea ostaa sikareita, seuraavana aamu onkin sitten yhtä riemua.
 

Spenroos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, JanPa
Täällä myös yksi kännikeihästelijä.

Lopetin säännöllisen tupakoinnin vuodenvaihteessa 6 vuoden sauhuttelun jälkeen. Lopetettuani en alkuun polttanut kännissäkään, mutta nyt kun tuntuu siltä, että tupakasta on päässyt eroon, tulee kännipäissä naatiskeltua. Ei tosin paljoa, viikonlopun kestäneellä firman kalareissulla tässä taannoin poltin 3 savuketta, vaikka koko viikonloppu tuli oltua pienessä ja hetkittäin isommassakin huppelissa.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Jööki

Niin, itse myönnän myös avoimesti polttavani mielellään alkoholin nauttimisen yhteydessä. Tämä kaikki alkoi viattomasta kokeilusta.

Olen harrastanut eriasteista tupakointia viimeiset 15 vuotta, sekä ollut lakossa tästä ajasta noin 13 vuotta. Tällä hetkellä vieroitan itseäni nikotiinipurkasta, johon tulee muuten suorastaan saatanallinen riippuvuus.

Mikään ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, että viinanjuonti ja tupakointi kuuluvat ehdottomasti yhteen.

Täältä tähän
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Re: Jööki

Viestin lähetti ervatsalo

Mikään ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, että viinanjuonti ja tupakointi kuuluvat ehdottomasti yhteen.

Täältä tähän

Vakituisen tupakoinnin lopetin helposti. Tajusin vain että "mitä helvettiä teen"... itsekurista kiinni mielestäni lopettaminen. Tuli poltettua kylläkin vain ehkä viisi vuotta. Mutta jos lähetään kunnon tumu vetämään päälle niin spaddu käryy. Toisessa kädessä lasi ja toisessa spaddu, mikä olisi parempi kuin BRBP kombo (=bissee röökii bilist pubissa) :)
 
Viimeksi muokattu:

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Alas urheilu ja terveet elämäntavat!

Viisitoista vuotta tuli polteltua tahtiin kaksi askia viikossa, joista se toinen meni kännätessä.
Sitten tuli oltua kolme vuotta täysin polttamatta (juomista en sentään lopettanut)
Selvinpäin ei tupakka nykyisinkään enää maistu, mutta sen verran on tullut lipsahdettua että pelkkä ajatuskin juopottelusta ilman tupakkaa kuulostaa omituiselta tai jopa kerettiläiseltä toiminnalta.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siis kertokaa joku minulle yksi asia! Olen sitä monessa ketjussa mainostanut mutta kukaan ei ole koskaan vastannut, miksen enää kykene polttamaan tupakkaa? Humalatilassa saan näet järjettömiä nikityskohtauksia, mutta se ensimmäinen imaisu tekee niin pahaa että laatta lentää. Kaverit mulle nykyään sytyttävät ja poltan sitten sen loppuun, mutta minkä takia näin on? Olenko kenties saanut lievän nikotiinimyrkytyksen tms? Jos joku tietää niin voisi vastata, tämä näet vaivaa minua jonkin verran...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös