Kämmärit

  • 1 981
  • 11

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Huvittavia kommelluksia, kansanomaisesti kämmejä sattuu harvase päivä ainakin allekirjoittaneelle. Joskus kämmit naurattaa, toisinaan vasta jälkikäteen ja toisten kämmit ne vasta huvittavia onkin. Mikäs sen paremi ilo kuin vahingon ilo.

Tähän ketjuun tullaan sitten keräämään sattuneita kämmejä. Voi kertoa vanhoistakin tunaroinneista. Nauretaan toisille! Kerronpa itse tämän päiväisen mega-kämmin.

Menin ruokailun jälkeen muina miehinä toimiston WC-tiloihin helpottamaan oloani, eli kuselle. Suuntasin tottuneeseen tapaan pisuaarille, kaivoin slerden esille ja aloin nauttimaan tilanteesta.

Olin vaipuneena omiin ajatuksiini kalu kädessä ja mietin Heideggeriläisyyden syvintä olemusta tai jotain muuta yhtä syvällistä. Lorottelin homman loppuun ja puristin viimeisetkin pisarat ulos lemmenjättiläisestä, pistin sepaluksen kiinni ja väänsin pisuaarin hanasta veden valumaan. Seuraavaksi havahduin siihen, että käteni olivat... pisuaarin yläreunasta valuvan veden alla ja olin alkamassa käsien pesulle. Meinas itselläkin pokka pettää. Siirryin lavuaarille muina miehinä pesemään handyjani.
 

PeZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Baarissa...

Olisinkohan ollut jotain 18v ja vietin iltaa paikallisessa baarissa. En ollut missään hirveässä kännissä, mutta kuitenkin pikku hiprakassa. Huomasin illan aikana erään nätin tytön, jonka tunsin entuudestaan jotenkuten. Olimme vaihtaneet muutaman sanan koulussa, mutta ei mitään sen kummempia. No minä rohkaisin mieleni ja menin juttelemaan hänen kanssaan. Istuin hänen viereensä tuolille ja rupattelimme siinä tovin. Keskustelu sujui ihan lupaavasti, kunnes minulle iski kova yskänpuuska, koska olinhan vetänyt röökiä koko illan ketjussa. Yhtäkkiä samalla kun yskäsin niin kurkusta lensi vihreä/ruskea limapallo tytön housuille! Aluksi tyttö ei huomannut limaklönttiä housuillaan ja minäkin olin niinkuin en olisi huomannut koko asiaa. Mutta tietenkin tyttö sitten kohta huomasi mitä oli tapahtunut ja rupesi suurin piirtein kirkumaan. Salaman nopeasti vedin taskustani paperia ja pyyhkäisin kohteliaasti rään hänen reideltään ja lähdin puoli juoksua kohti narikkaa! Häpeä oli vielä seuraavan päivänä aika suuri, kun näin hänet kaupassa.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Tuli mieleen pari samaan henkilöön liittyvää tapausta opiskelukaupungista. Olin opintojeni alkuvaiheessa kaupungilla rillutellessa tavannut baarissa mukavan ja kauniin tytön, joka sattumalta oli myös aloittanut opiskelun samassa opinahjossa ja vielä kaupan päälle asusteli viereisessä opiskelijatalossa kuin minä.

No, pari kertaa tavattuamme päätin sitten edetä hommassa vakiokuvioilla, eli viedä neidon ulos syömään valiten paikaksi kaupungin hienoimpiin lukeutuvan ravintolan. Siinä sitten epävarmana yritin esittää hienostuneempaakin gourmet-asiantuntijaa tilaillessamme ruokia ja juomia. Mukavia juteltiin ja ruoatkin saapuivat, joita olimme ehtineet jo jonkin aikaa rauhallisesti aterioida, kunnes valmistautuessani erään suupalan haukkaamiseen - juuri sillä hetkellä, kun kumarrun hieman eteenpäin ja tuon haarukkaa kohti - avasin suuni ja täysin varoittamatta, aivan puskista, ilmoille pääsi hillittömän kovaääninen ja räkäinen röyhtäys. Lähipöytien seurueista alkoi kuulua purskahtelua ja hihittelyä, seuralaiseni meinasi tikahtua pidätellessään naurua - ja minä puolestani loistin kasvoistani punaisena melkein kuin aikoinaan IFK:n futisjoukkueen valmentaja Kautiainen matsien aikana. Yleensä vastaavan ördarin tulon kykenee jotenkin etukäteen ennustamaan, mutta tuo kyllä kajahti ilmoille ihan ilman varoittelua.

No, eipä tapailumme sentään siihen päättynyt. Hetikohta lähipäivinä olimmekin olleet viettämässä vähän räyhäkkäämpää ravintolailtaa, josta palattuamme pääsin onnekseni saattiakin pidemmälle elikkäs tytön viereen nukkumaan luokseen soluasuntoonsa. Tyttö nukahti lähes välittömästi ja minä siinä vielä yritin saada unenpäästä kiinni ihaillen nukkuvaa neitosta. Hetken kuluttua alkoi kerrostalon seinään ja läheisiin ikkunoihin ropista jotain, kohta uudelleen ikkunaludalle kolisten. Tajusin, että joku heittelee lumipalloja alhaalta. Huutoakin kuului ja lisää kopsahteluja seinään/ikkunaan, ala- ja yläpuolelle, sivuille ja välillä kohdallekin. Minä sitten ritarillisesti päätin turvata prinsessan yöunien jatkuvuuden ja säntäsin ikkunaan tempaisten sen auki ja katselin alas neljännestä kerroksesta. Alhaalla joku jannu kyseli tuntematonta ihmistä nimeltä. Sadattelin siinä kaverin toimintaa ja kännipäissäni lopulta kehotin sitä "saatanan mulkkua painumaan hevon vittuun täältä ihmisiä kiusaamasta". Uhkasin vielä alkaa heittelemään tavaraa niskaan, ja niin jannu alhaalta poistuikin anteeksipyydellen.

Seuraavana iltana sain sitten tytöltäni hirveät huudot ja loukkaavia kommentteja, koska olin kuulemma edellisyönä ajanut hänen kämppäkaverinsa poikaystävän talvipakkasella omille teilleen vähissä vaatteissa. Ei tullut silloin yöllä hoksattua, että kaveri oli pyrkimässä kolmen hengen soluasunnon toisen reunahuoneen asukin luokse, eikä suinkaan aivan toiseen asuntoon tai kerrokseen.

Muutaman päivän kuluttua palasimme kämppäkaverini kanssa aamuyöllä keskustan ravintoloista tuhannen jurrissa ja talomme pihalla huomasin kyseisen tytön auton lumenpeitossa. Päätinpä käydä kirjoittelemassa rakkaita terveisiä auton lumiseen ikkunaan, jotta hän aamulla kouluun lähtiessään muistaisi minua. Terveiset raapustettuani olin poistumassa paikalta, kun liukastuin auton vieressä jäisellä pihalla ja kaatuessani samalla vahingossa väänsin autosta sivupeilin paskaksi. No, ei muuta kuin kotia nukkumaan humalaa pois. Seuraavana päivänä tyttö tietenkin kirosi rikottua peiliä ja samaan hengenvetoon ihmetteli auton ikkunoissa olleita raapustuksia, joista ei kuulemma saanut mitään selvää. Ihmettelin tapahtunutta ja valittelin helvetin kipeää häntäluutani, olinhan liukastunut kaupungilla...

Ei kyllä kovin pitkäkestoiseksi ehtinyt suhteemme kehittyä.
 

LeftWing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juu, tulipa mieleeni yksi hassujuttu, kun oltiin kavereiden kanssa Porissa salibandyä pelaamassa ja pelien jälkeen päätettiin vielä ennen kotiin lähtöä käydä syömässä siinä Isonmäen vieressä olevalla Hesellä.

Aloin siinä sitten kyselemään, että mitäs olen bensoista velkaa ja kaveri puheli, että et mitään, tai tarjoappas vaikka pirtelö niin eiköhän se kelpaa...

Lähdin siittä sitten tiskille ja kysyin kohteliaasti tiskintakana olleelta tytöltä, että mitä kaikkia makuja heillä olikaan pirtelöihin tarjota, ja myyjä luetteleli mansikat, banaanit ja muut vastaavat. Kun hän sai listansa lueteltua, minä avasin suuni ja totesin, että okei, jos mä otan vaan kaks pirtelöä...

Arvaa nauroiko myyjä ja muut asiakkaat ympärillä...
 

Rocco

Jäsen
Olin erään televisiosta tutun vaasalaisen yökerhon ns. kolmen kerroksen bileissä. Talon kolme kerrosta yhdistettiin aina about kerran kuussa yhdeksi isoksi laitokseksi ja meno oli hurjaa. Sinne piti tottakai mennä aikaisin että välttää jonot. Sehän tarkoittaa että otetaan kunnon pohjat tai otetaan mörköpullo mukaan. Otin mörköpullon.

Siinä sitten pitkin iltaa tuli naukkailtua talon siideriä hieman terästettynä. Nuori kun olin niin en todellakaan osannut hallita tuota juoman menoa ja kuinka ollakaan, päätin ottaa istuvilteen pienet torkut keskikerroksen sohvalla. Ei siinä mitään kun nukuin siististi ja juomakin pysyi kädessä. Mutta, yhtäkkiä heräsin siihen että tuo hävytön juoma meinaa pyrkiä yläkautta ulos. Ja tottakai kun baari oli tupaten täynnä ja vessaan ei millään kerennut, oksensin istualtani kädessäni olleeseen tuoppiin.

Jotta ilta olisi lähes täydellinen, eräs ihailuni kohde oli samaan aikaan istumassa parin metrin päässä ja tottakai hän näki kaiken...

En saanut porttikieltoa koska olin saanut kaikki tavarat pysymään tuopin sisällä. Ja se muuten oli lähes piripintaan asti täynnä... Muistutti raparperikiisseliä.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Juopottelua lentokoneessa.

Joskus viitisen vuotta sitten vanhempani asuivat puoli vuotta Australiassa, ja kävin heitä joululomalla moikkaamassa.
Jo menomatkalla olin havainnut, että reitillä Helsinki-Tokio oli ilmaiset viinakset. No,menomatka meni silleen pikkusen tissutellessa. Sydneyn lentoasemalla tosin eksyin vahingossa VIP-tilaan,ja ihmettelin, kun kaikki ruoka ja juoma oli ilmaista ja niin hyvin puettuja ja rikkaan näköisiä ihmisiä täynnä koko paikka. Nautin ilmapiiristä ja virvokkeista sekä ruuasta ja poistuin vähin äänin. Vastaanottovirkailija tosin katsoi "hieman" pitkään kun marssin paikasta ulos tyytyväisenä.

Tulomatkalla alkoi vituttamaan, kun lentoemännät kävivät niin harvoin kyselemässä juomiseni tarvetta. Tähän kuitenkin keksin ratkaisun, kun huomasin käsinojassa sijainneen lentoemännän kuvalla varustetun logon. No, eikait siinä muutakuin ryyppäämään.

Istuin tupakoitsevien osastolla. Vieressäni oli tyhjä paikka, ja eräs oikein mukava hollantilaishemmo kävi välillä savukkeella vieressäni. Siinä sitten pikkupienissäni pidin luentoa maani historiasta ja hän Hollannin historiasta. Mainitaanpa vielä, ettei kyseinen hemmo muistaakseni juonut mitään.

Siinä kun sitten oli tullut sekaisin juotua kaiken maailman viinejä, oluita ja viskejä, niin päättihän elimistö tyhjentyä. Suurimman osan sain ladattua tuoppiin, mutta myös housuille roiskui.

Nolotti painaa summerista, tilata lentoemännältä käsipaperia ja vettä. Hollantilaisveikkonen häipyi paikalta, mutta kävi pari kertaa katsomassa olenko "kunnossa". Ja tuon episodin jälkeen piti istua koneessa vielä moonta tuntia. Kuulin myöhemmin jostain, että koneessa vallitseva ilmanpaine jotenkin vaikuttaa alkoholin "tehoihin".

Muita kämmejä kyllä löytyy (runsaahkosti), mutta niistä myöhemmin ehkä. Tuo edellinen viesti vaan toi mieleeni tämän mystisen tapahtuman.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei tule mieleen kuin kaksi, mutta minulla jos jollakin on niitä kämmejä, ja paljon.

Tossa pari vuotta sitten oltiin luokkaretkellä italiassa, jossa luonnollisesti (ainakin turistirysissä) ollaan varauduttu nimenomaan suomalaisten viinankulutukseen. Hotellimme meni aina kiinni tasan kello 00.00, joten jos halusi nukkua lämpimässä, piti tulla kohtalaisen ajoissa kämpille.

No siinä sitten erään jatkoaikalaisen kirjoittajan ja yhden toisen kaverin kanssa lähdettiin kaupungille ja kierreltiin kapakoita muutamaan otteeseen (tämä nimeltämainitsematon jatkoaikalaiskirjoittaja ja se toinen heebo eivät tietenkään juoneet mitään vaan minä olin ainoa joka pämppäsi).

Sitten tuli kotiintuloaika vastaan (n. 23.00) ja piti ilmoittautua valvojille, eikä siinä vaiheessa vielä viitsinyt olla ihan kantamiskunnossa, joten pystyin kohtalaisesti näyttelemään selvää.

Me sattumoisin asuimme valvojien huonetta vastapäätä. Juhlat jatkuivat vielä omassa huoneessa sen verran nopeaan tahtiin, että kun tämä kolmas heppu sitten paineli meidän huoneesta omaansa, tulivat noin kymmenen oppilasta ilmoittautumaan valvojille, joka tarkoitti sitä, että heillä oli suora näköyhteys sängyllä örisevään puolikuolleeseen VH87:kaan.
Tästä syntyi mukava soppa, ja sain mm. huomautuksen muiden hotellivieraíden häiritsemisestä!

Toinen kämmi sattui tässä muutama viikko sitten. Menin täyteen bussiin, ja huomasin että käytävällä on kaksi maastopyörää. No meikäläinenhän kompastuu suoraan niihin täydessä linja-autossa. Ei tässä vielä mitään, mutta minut kaappasi syliinsä (siis otti kiinni kun kaaduin) eräs Italialainen mieshenkilö. Muilla oli hauskaa, minulla ei...
 

Carlos

Jäsen
Re: Juopottelua lentokoneessa.

Viestin lähetti timmi
Nolotti painaa summerista, tilata lentoemännältä käsipaperia ja vettä.

Olisi minuakin nolottanut. Siksi että jos päästäisin itseni em. kuntoon lentokoneessa, menisin todennäköisesti vessaan siistimään itseäni, missä on sekä vettä, saippuaa että käsipyyhkeitä.
 

alapesa

Jäsen
Nämä tarinat kuuluu osastoon "tapahtui kerran eräälle kaverille" eli tarinoiden päähenkilö ei välttämättä ole itse alapesä.

Asiaan. Tapahtuuko kenellekkäälle muulle sellaista, että kun on ollut ottamassa hapanta ja nukahtanut (tai sammunut) niin keskellä yötä tai aamua yllättää armoton kusihätä. Tämä varmaan tapahtuu kaikille, mutta oletteko suorittaneet helpotusta ikinä hieman kummallisiin paikkoihin? Kyllähän jokainen pystyy unissaan rakon tyhjennykseen...

Eräs kaverini oli railakkaan baari-illan jälkeen päässyt saatille erään nuorikon luokse. Pienten jatkopainien jälkeen oli sitten menty unipuulle. Kuinka ollakkaan aamuyöstä tuntuu kuin pistäisi neulalla rakkoa, joten oli aika hakea helpotusta. Siitä unenpöpperöisenä asioille. Helpotus oli suuri ja takaisin nukkumaan. Päivällä helpotus ei ollut suuri, kun keittiöstä kuului omituista huutoa. Tarinamme sankari oli tehnyt tarpeensa keittiön mehukannuun ja laittanut sen jääkaappiin!? Lienee turha kertoa, että mitään vakituista painikaveria tästä tytöstä ei tullut.

Tuntuu ainakin omassa kaveripiirissä tämä virtsan karkailu olevan yleistä. Ainakin seuraavia tapahtumia ollaan naureskeltu porukalla: Sama kuvio kuin ensimmäisessä esimerkissä, mutta urea valutettiin vaatekaapin pyykkikoriin. Tällöin nainen oli vielä sentään työkaveri. En jäänyt kiinni. Kolmannella muistamallani kerralla teinikännien jälkeen kaverini havahtui eteisestä, kun isä tuli kysymään, että mitä **ttua poika touhuat. Vastaus oli että olen kusella.... ja näköjään eteisessä.

Kaikkea sitä sattuu ja tapahtuu, ainakin tekeville. Lisää myöhemmin. Mutta ei enää pissajuttuja
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Re: Re: Juopottelua lentokoneessa.

Viestin lähetti Carlos
Olisi minuakin nolottanut. Siksi että jos päästäisin itseni em. kuntoon lentokoneessa, menisin todennäköisesti vessaan siistimään itseäni, missä on sekä vettä, saippuaa että käsipyyhkeitä.

[selittelyä] Hyvä pointti! Niin minäkin uskon että olisin menetellyt, mutta nyt muistin syövereitä kaivellassani epäilen, että lento-emo taisi olla vieressä ja kiirehti auttamaan. Summerin kautta tilailin sitten vettä juotavaksi. Ehkä. Mene ja tiedä! [/selittelyä]
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Ei kyllä kovin pitkäkestoiseksi ehtinyt suhteemme kehittyä. [/B]


Anteeksi chat, mutta on aivan pakko...

...vihdoinkin tiedän mistä sanonta: "It was not meant to be" on saanut alkunsa!

Siehän varsinainen Mr. Bean olet/olit (?). En uskalla kysyä nykytilannetta :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös