Käärijä – it’s crazy, it’s party!

• 158 734
  • 742

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers

Siinäpä on minun korviini täysin jonninjoutavaa huumorimusiikkia. Cha Cha Chan jälkeen ainoa onnistuminen on ollut Ruoskaa biisi, muuten kaikki on olleet tämänkaltaisia kötöstyksiä.

Käärijä tekee kuten haluaa, mutta olisin kuvitellut, että hänellä olisi halua
a tehdä muutakin kuin kymmenen markan huumorihumppaa.

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siinäpä on minun korviini täysin jonninjoutavaa huumorimusiikkia. Cha Cha Chan jälkeen ainoa onnistuminen on ollut Ruoskaa biisi, muuten kaikki on olleet tämänkaltaisia kötöstyksiä.

Käärijä tekee kuten haluaa, mutta olisin kuvitellut, että hänellä olisi halua
a tehdä muutakin kuin kymmenen markan huumorihumppaa.
Aika mitäänsanomaton biisi, Kaksi kolmasosaa sanoista jää epäselväksi muminaksi, eikä ole ensimmäinen tapaus. Saisi olla uskollisempi ajalle ennen Cha Cha Cha:ta, kaikki se raivo ja vimma puuttuu. Taas on turhan paljon mietitty keskieuroopan yökerhoja.

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Joo, harmi, että euroviisuja edeltänyt musiikillinen aika on jätetty kokonaan taakse ja siirrytty näin huonon musiikin tekoon.
"Mä aloin tekee seksii, kun seksi myy"....

Nyt Käärijä on vielä pinnalla ja silloin on painettava sellaista musiikkia mikä myy ja mitä pystyy euroopan lavoilla esittämään. Eiköhän herra tiedä mitä se tekee.

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Joo, harmi, että euroviisuja edeltänyt musiikillinen aika on jätetty kokonaan taakse ja siirrytty näin huonon musiikin tekoon.
Siis vastahan tuossa marraskuun alussa tuli levyllinen musaa josta löytyi sekä näitä viisuajan säröteknohittejä, että tyyliltään enemmän niitä "vanhan ajan" uusia Käärijä-biisejä jotka ovat kallellaan sinne aikaan ennen Cha Cha Chata. Eihän Kärtsärillä mitään yhtä tiettyä sapluunaa ole musiikillisesti, sieltä tulee vähän sitä sun tätä. On niitä huumoribiisejä, tarttuvia lekoja ja sitten esim. Autiomaan kaltaista ranteet auki-kamaa.

Tää uusin sinkku menee selkeästi tuohon ekaan kategoriaan. Kivaa ysärisoundia Mic Macin tapaan, vaikkei yhtä hyvä biisi olekaan.

Viimeksi muokattu:

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
"Mä aloin tekee seksii, kun seksi myy"....

Nyt Käärijä on vielä pinnalla ja silloin on painettava sellaista musiikkia mikä myy ja mitä pystyy euroopan lavoilla esittämään. Eiköhän herra tiedä mitä se tekee.
Juu ihan tasan tarkkaan tietää, mutta ei se musiikki siitä paremmaksi muutu jos/vaikka/kun sitä sää myytyä.

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Hooja olisi saanut olla enemmän Hooja tässä biisissä.

Spire

Jäsen
Käärijä esiintyi Hoojan kanssa Melodifestivalenin väliaikashowssa esittäen yhteisen kappaleensa. Ruotsissa väliaikaesitys olisi haluttu lähettää Euroviisuihin.

Kiva että pääsi esiintymään, mutta kappale on aivan hirveää paskaa. Joku edellä kuvasikin tätä kymmenen markan huumorihumpaksi, joka on tälle oiva summaus. Käärijästä tulee tällä menolla huono parodia itsestään.

Herraa itseään tämä tuskin haittaa, elanto tulee luultavasta paremmin näin.

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Joo tää on tälläinen Captain Jack tyylinen ura mitä Käärijä rakentaa ja ei siinä mitään väärää ole. Välikuolema jne oli ihan mielenkiintoista kamaa, mutta nyt suunta on tosiaan eurotrash häpeilemättä.

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Joo tää on tälläinen Captain Jack tyylinen ura mitä Käärijä rakentaa ja ei siinä mitään väärää ole. Välikuolema jne oli ihan mielenkiintoista kamaa, mutta nyt suunta on tosiaan eurotrash häpeilemättä.

Jep. Mua tässä vähän häiritsee se, että miehellä olisi lahjoja muuhunkin, mutta omapa on tietysti valinta. Onhan noissa vanhoissa biiseissä myös kunnon kieli poskessa menoa, mutta nämä uusimmat on ihan kainalo pieru tason juttuja.

Välikuolema on minusta Käärijän paras biisi, toimii edelleen todella hyvin.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jep. Mua tässä vähän häiritsee se, että miehellä olisi lahjoja muuhunkin, mutta omapa on tietysti valinta. Onhan noissa vanhoissa biiseissä myös kunnon kieli poskessa menoa, mutta nämä uusimmat on ihan kainalo pieru tason juttuja.

Välikuolema on minusta Käärijän paras biisi, toimii edelleen todella hyvin.
Autiomaa on minusta oikein hyvä biisi.

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy