Jyvääääskyläläiset huomio.

  • 1 144
  • 9

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, olemme saapumassa isohkolla puolihumalaisella porukalla seuraavaan jyp-HPK matsiin (26.01.2002) ja pelin päätteeksi olisi tarkoitus majoittua johon suht edulliseen majoituspaikkaan.

Asian näin ollen pyydänkin konsultointiapua paikallisilta ihmisiltä näissä hotellikiemuroissa. Eli jos joku tietää kertoa edullisista ihmiskäyttöön soveltuvista hotelleista yms. lähellä keskustaa niin kertokoon.

Samaiseen hengenvetoon joku voisi luoda pienen katsauksen Jyväskylän yöelämään, eli mihin kannattaa mennä ja mihin ei jos lauma koostuu 20...30 vuotiaista hulttioista.

Ja knoppitietona listatkaa vielä Jyväskylän viisi parasta kebab-paikkaa.

T: Nimimerkki "matkaemäntä ja mannekiini"

Täältä tähän
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Muutaman Jyväääskyläään keikan tehneenä voin suositella hotelli Miltonia, joka sijaitsee ihan rautatieaseman vieressä. Hotelli Miltonin vieressä taasen sijaitsee Thai-hierontasalonki, jossa voi relaksoitua spastisen matsikokemuksen jälkeen. Poikamiesten kannattaa kokeilla myös vanhaa keskisuomalaista pariutumisriittiä, luukkupanoa.:rolleyes:

Ike
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti ervatsalo
Samaiseen hengenvetoon joku voisi luoda pienen katsauksen Jyväskylän yöelämään, eli mihin kannattaa mennä ja mihin ei jos lauma koostuu 20...30 vuotiaista hulttioista.

Jyväääskyläään paras baari -äänestyksestä varmaan saa osviittaa. Mutta pyörikää siinä kävelykadun alapäässä, sieltä löytyy useampi paikka, sekä pubeja että ns. pyllydiskoja. Älkää menkö Night Cat:iin.

Ja knoppitietona listatkaa vielä Jyväskylän viisi parasta kebab-paikkaa.

Troijan kebab, siinä punaisessa tiilitalossa, Hemingway'siä vastapäätä. Siis kebabin osalta, itse paikka on enemmän sisäkioskin/grillin oloinen.
 

honok

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JKL:n baareista...

Kokeilkaa vaikka Elohuvia... Mun mielestä kaupungin tasokkain menomesta. Kannattaa tosin mennä jo ennen klo 23, muuten tuskallisen pitkät jonot. Toinen hyvä on Gigglin' Marlin. Molemmat ihan keskustassa. Hotelleista ei tietoo, mut se Milton on kuulemma ihan OK. Niin ja tervetuloa Jyväskylään. Pistetään ääntä halliin!
 

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
Re: Jyv??yl?iset huomio.

Viestin l?tti ervatsalo


Ja knoppitietona listatkaa viel?yv?yl?viisi parasta kebab-paikkaa.



rautatieaseman vieressä fm16 on ehkä paras.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Parasta kebabia tarjoaa omien kokemusteni mukaan Rodin Pizza ja Kebab rautatieaseman vieressä. Tarjoilu on jopa yliystävällistä ja ravintolatila erittäin viihtyisä.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti FourForty
Parasta kebabia tarjoaa omien kokemusteni mukaan Rodin Pizza ja Kebab rautatieaseman vieressä. Tarjoilu on jopa yliystävällistä ja ravintolatila erittäin viihtyisä.

Juu, Rodi on erittäin hyvä vaihtoehto myös, se on enemmän ravintolamainen kuin se Troijan kebab jota itse ehdottelin. Ja onhan niitä, mm. San Siroko se nyt siinä Yliopistonkadulla oleva on.

Kebabista grilliruokaan: hämeenlinnalaisille vielä tiedoksi että taksari tarkoittaa suomeksi makkaraperunoita. Minulla meni vuosi ennen kuin opin luontevasti tuollaisella nimellä tilaamaan. Mistä ihmeestä tuo nimi tulee? Tietääkö kukaan alkuasukkaista?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Silmä sammunut Kerhofanin

Niin, kiitokset vaan konsultoinnista kaikille asianosaisille. Taitaa olla niin että päät kallistuvat Miltonin tyynylle.

Toisaalta jos joku voisi vielä kertoa sen että kuinka korvessa on Retkeilyhotelli Laajari (laajavuorentie 15) niin päästään lopulliseen ratkaisuun tässä hotelliasiassa.

Täältä tähän
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Re: Silmä sammunut Kerhofanin

Viestin lähetti ervatsalo

Toisaalta jos joku voisi vielä kertoa sen että kuinka korvessa on Retkeilyhotelli Laajari (laajavuorentie 15) niin päästään lopulliseen ratkaisuun tässä hotelliasiassa.

Täältä tähän

Sen verran, että taksi maksaa reilut viisikymppiä Laajariin. Kävele sinne ei pirukaan baarista (~4-5 km keskustasta). Itse hostelli on aika jees, joten Milton on vaivattomampi, mutta kalliimpi valinta, jopa taksin jälkeen taitaa kalliimmaksi jäädä.

Andrejlle: vaikken alkuasukas olekaan, olen antanut itselleni kertoa, että tuo taksari-nimitys tulee taksimiesten useasti nauttimasta annoksesta. Kummallinen nimi totta tosiaan makkaraperunoille, vaikkakin savonmuallahan tuo sama annos on lähes yhtä kuvaavasti "sitä sun tätä".. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös