Jyrki Lumme lopettaa aktiiviuransa mutta mitä tulevaisuudessa?

  • 2 734
  • 3

hardflip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alexander Barkov Jr.
Aamulehti raportoi 16.8.2006, "Lumpeen pelaajaura on ohi".

Tätä osasin kyllä odottaa, mutta vaikkakin naapurin kannattaja olenkin toivoin näkeväni "Sonjan" pelaavan ainakin vielä yhden kauden.

Toimittajan jankuttamisen jälkeen Jyrki vastaakin aika nasevasti, että jankuttaminen asiasta ei auta vaan päätös on pysyvä. Tosin Eloranta toivotti Jyrkin tervetulleeksi pelaamaan jos hän niin haluaa =).

On varmasti hieman erilaista katsella joukkueen otteita katsomosta.

Jutussa kerrotaan myös siitä, että tulevaisuudessa Jyrki saattaisi ottaa suuremman roolin organisaatiossa. Mikähän tämä rooli mahtaisi olla? Minkälainen rooli hänelle sopisi parhaiten?
 

scholl

Jäsen
Sääli, että Lumme lopettaa. Itse olisin mielummin hänen nähnyt jatkavan kuin Janne Ojasen tai Raipen. Siis jos pitää valita.

Lumpeelle voisi sopia jonkinlainen rooli, mikä liittyy yhteistyökumppaneihin. Hänellä on kuitenkin sen verran nimeä ja kokemusta, että voisi olla hyvä lisä hankkimaan sponsorituloja ja olemaan mukana pr-tilaisuuksissa. Ja tietysti mahdollisesti scoutata uusia pelaajia.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Onhan Lumme ainakin Steve Kariyalle Ilvestä aikoinaan mainostanut ja mies meille pelaamaan on saatu, että sikäli mies olisi mukava nähdä vielä organisaatiossa. Eiköhän mies ainakin scoutiksi olisi melko hyvä ja silleen.

Lisätään vielä jälkeenpäin jatkoajan jutusta löytynyt kohta tuohon liittyen:

"Jonkun verran Lumme on kuitenkin pelaajahankintoihin aiemminkin vaikuttanut.

- Viime kesänä kävin juttelemassa Steve Kariyan kanssa, kun ollaan Vancouverissa saman kylän poikia. Kävin vähän mainostamassa Ilvestä ja Tamperetta. "
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieno ura Sonjalla takana, ei voi muuta sanoa. Jos pitäisi kaksi parasta tamperelaista puolustajaa valita siltä ajalta, kun minä olen kiekkoa seurannut, niin kyllä ne Lumme ja Numminen ovat. Mielellään olisi nähnyt Lumpeen tosiaan jatkavan. Viime kausi oli kuitenkin pelillisesti ihan tyylikäs kausi. No, kaikki loppuu aikanaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös