Luulen että jos tänä vuotena ei olisi voitettu mestaruutta niin kukaan ei valittaisi Louhen siirrosta. Mielestäni Louhi on vaan nyt saanut ihmeellisen kultaisen kehän ympärilleen kun pelasi hyvät pleijarit ja toimi hyvänä supliikkimiehenä. Mutta jos koko kautta katsotaan niin 2/3 siitä oli surffailua ja tehotonta venkoilua. Pihlström ajaa Louhen aseman enemmän kuin hyvin. Tosin ei samalla hpk-sydämellä. Olisihan se ihan kiva ollut jos Louhi olisi jatkanut mutta kyllä kaverin itsensäkin kannalta oli tämä hetki hyvä siirtyä muualle, ensi kauden henk.koht. menestyksestä ei kuitenkaan ollut mitään takuita. Ja samaa palkkaa mitä Jokerit maksaa ei olisi missään nimessä kannattanut "tuhlata" Louheen. Ja anteeksi kun tulin pilaamaan iloisen mehuhetken.
Kyllä minä silti taputan kun Louhi luistelee jokeripaidassa jäälle ja kyllä kaveri aina mahtuu minun joukkueeseeni. Tuollaista hpk-sydäntä ei ole monella.
Kyllä minä silti taputan kun Louhi luistelee jokeripaidassa jäälle ja kyllä kaveri aina mahtuu minun joukkueeseeni. Tuollaista hpk-sydäntä ei ole monella.