En tiedä missä vaiheessa keskustelu kääntyi rahaan, mutta se ei ollut kyllä liittynyt tämän ketjun avaukseen millään tavalla. Poliitikot pl. Vihreät voivat minun puolestani vetää taksilla vaikka pillurinkiä takseillaan. Vihreillä nyt on kuitenkin painaa sellainen pieni "elä niin kuin saarnaat"-hommeli tässä asiassa - eikä se siitä miksikään muuttuisi, vaikka kasvi maksaisi ihan itse taksimatkansa.
Loistavat perustelut Kasvi on kyllä laittanut. Taksilla pääsee mukavammin kuin omalla autolla ja omaa perhettäkin on mukava nähdä. Voisitko Kasvi nyt ajatella, että ne yksityisautoa käyttävät suurten kaupunkikeskusten, joissa ei edes ole julkista liikennettä, ulkopuolella asuvat haluavat nähdä välillä perhettään? Ai niin. Yksityisautoilu on saatanasta, jos sitä harrastaa muut kuin minä.
Tule Kasvi vaan ihan rohkeasti ulos kaapista ja siirry meidän kokkareiden puolelle, kun ei sinua kiinnosta paskan vertaa maailman pelastaminen vaan tietokoneiden kanssa pelaaminen, yksityisautolla ja taksilla ajelu ovat ihan loistavia harrastuksia.
Minähän voisin antaa sinulle vaikka ääneni seuraavissa vaaleissa, jos sinä ihan rehellisesti kertoisit kannattavasi näitä asioita. Listaan voisi vielä lisätä lentomatkailu, niin voitaisiin heittää yläfemmoja kun tavattaisiin.