Sen verran puolustan herraa, ettei Jykän vastuualueeseen kuulu ylivoimanelikoiden peluuttaminen, vaan on sen delegoinut Westerlundille.Jos ei edes ymmärrä peluuttaa Quennevilleä ylivoimalla niin ei ole kyllä enää millään tehtäviensä tasalla. Eihän kukaan valmentaja voi olla noin pihalla.
Jykä taitaa kuitenkin olla päävalmentaja? Jos delegoinut homman toiselle, joka tekee työnsä päin persettä niin voisi kuvitella tekevänsä sitten itse jotain muutoksia asiaan, että asia alkaa toimimaan.Sen verran puolustan herraa, ettei Jykän vastuualueeseen kuulu ylivoimanelikoiden peluuttaminen, vaan on sen delegoinut Westerlundille.
Niin, niinhän sitä kuka tahansa pätevä päävalmentaja tekisi.Jykä taitaa kuitenkin olla päävalmentaja? Jos delegoinut homman toiselle, joka tekee työnsä päin persettä niin voisi kuvitella tekevänsä sitten itse jotain muutoksia asiaan, että asia alkaa toimimaan.
Niin, ei olisi koskaan uskonut. Tällä hetkellä riski on jo aika helvetin iso.Tässä on ihan oikea, realistinen riski joutua karsintaan.
Etenkin kolmannet erät olleet aivan järkyttäviä, hävitään ne pelistä toiseen useammalla maalilla. Joka pelissä tulee myös nykyään täydellisiä romahduksia jolloin päästetään 5min sisään monta maalia putkeen.Tässä kohtaa ei enää ole kyse siitä että voitetaanko vai hävitäänkö pelejä, vaan että hävitäänkö kahdella, kolmella vai neljällä maalilla. Aivan sekaisin koko poppoo.
Valmentajavaihdos tulisi kyllä tehdä jo maanantaina, koska a) playoffeihin ei päästä ja b) tällä menolla ollaan karsinnoissaAho tulee saada potkut viimeistään tämän kauden jälkeen. Tällä kaudella ei mennä pleijareissa pitkälle, niin potkuilla ei ole merkitystä.
Millä vitun rahoilla kuvittelet sitten saavasi uuden valmentajan jos potkut saaneelle pitää maksaa sopimuksen mukaiset korvaukset?Valmentajavaihdos tulisi kyllä tehdä jo maanantaina, koska a) playoffeihin ei päästä ja b) tällä menolla ollaan karsinnoissa
Ei varmaa julkaisukelpoista, koska ei löydy ainakaan katsomostaMitäs hupiukko tänään ”hauskuutteli” pressissä?
Jos saadaan kunnon valmentaja tilalle niin tulee pitkässä juoksussa olemaan taloudellisesti parempi seuralle. Tällä taaperruksella ollaan kohta kaulaa myöten paskassa ihan joka osa-alueella.Millä vitun rahoilla kuvittelet sitten saavasi uuden valmentajan jos potkut saaneelle pitää maksaa sopimuksen mukaiset korvaukset?
Jep. Ei tämä nyt mikään kavereiden selänpesukerho voi kuitenkaan olla jossa pärstäkerroin merkkaa enemmän kuin itse suorittamisen taso.Tämän takia työnantaja ja työntekijät ei saisi koskaan mennä ystävä tasolle, koska potkujen antaminen on sitten jo täysin mahdotonta. Ei ammattimaista toimintaa.
Niin. Onko tässä sitten järkeä tehdä pelaajahankintoja joukkueeseen, jolla ei ole olemassa mitään rakenteita pelissä, vai käyttää kyseiset rahat valmentajaan joka pystyy tuomaan itseluottamuksen takaisin joukkueen sisälle. Itse kallistun sille kannalle, että uuden hankinnat eivät ole tässä tapauksessa mikään oikotie onneen. Tällä hetkellä tuohon paskan joukkoon valahtaa ihan kaikki.Millä vitun rahoilla kuvittelet sitten saavasi uuden valmentajan jos potkut saaneelle pitää maksaa sopimuksen mukaiset korvaukset?