Huba on siitä erikoinen tapaus, että vaikka saapui joukkueen ulkkarivahvistuksen statuksella, niin kannattajien keskuudessa ei siitä huolimatta katsottu kovin pahalla, vaikka Huba ei ollut erityinen pistelinko tai muutenkaan maailman taitavin pelaaja kiekon kanssa. Huban asenne, luonne ja tekemisen meininki teki hänestä kaikesta huolimatta hyvin pidetyn pelaajan kannattajien keskuudessa.
Tuon rinnalla olen itse jo pidemmän aikaa ihmetellyt, että miksi joidenkin omien kasvattien tai muiden kotimaisten pelaajien kohdalla ei osata samalla tapaa arvostaa pelaajaa, joka ei välttämättä odotuksista huolimatta nouse joukkueen liideriksi kiekollisessa pelissä tai pisteiden teossa. Kaikki pelaajat eivät aina ole täysin sitä mitä aiheellisesti tai aiheettomasti kannattajien keskuudessa odotetaan, mutta joidenkin pelaajien kohdalla tuntuu olevan kovin vaikeaa muokata niitä odotuksia.
Aina kun itse ajaudun miettimään JYPin ulkkareita, niin Ekihän sieltä väkisinkin ensimmäisenä tulee mieleen, mutta Chlubna on hyvä kakkonen. Chlubna oli jotenkin niin puhdasverinen maalintekijä, että hänen pelaamistaan oli hauska katsoa. Yhtä kovaa ja puhdasveristä maalintekijää JYPissä ei ole ehkä koskaan ollut.