Lisätään vielä että kaikki optiot ovat seuran optioita.Ihan mukavat sopimukset ja kestot, Hytösen 4 vuoden pahvi kyllä hieno tulevaisuutta ajatelen.
Juha-pekka Hytönen 4
Antti Suomela 2
Micke Saari 2
Robert Rooba 2+1
Juha Uotila 1+1
Kai Lehtinen 2+1
-----
Juuso Vainio 2
Ossi Louhivaara 5
Akatemia varmaan hyvin myös tässä vahvistuu, varsinkin jos loukkaantumisia ei hirveästi ole, hyökkäys kun varsinkin oli jo aika täynnä.
Mua kyllä vähän arvelluttaisi, mikäli Ässät antaisi 35-vuotiaalle pelaajalle neljän vuoden paperin. Saattaa olla pitkä ja kallis soppari aika kova rasite parina viimeisenä kautena, mutta aika näyttää.Ihan mukavat sopimukset ja kestot, Hytösen 4 vuoden pahvi kyllä hieno tulevaisuutta ajatelen.
No Ässissä ei olekaan koskaan pelannut Hytösen kaltaista sankaria.Mua kyllä vähän arvelluttaisi, mikäli Ässät antaisi 35-vuotiaalle pelaajalle neljän vuoden paperin. Saattaa olla pitkä ja kallis soppari aika kova rasite parina viimeisenä kautena, mutta aika näyttää.
Mua kyllä vähän arvelluttaisi, mikäli Ässät antaisi 35-vuotiaalle pelaajalle neljän vuoden paperin. Saattaa olla pitkä ja kallis soppari aika kova rasite parina viimeisenä kautena, mutta aika näyttää.
No Ässissä ei olekaan koskaan pelannut Hytösen kaltaista sankaria.
Saitte "Raid" Lehtisen siis. Toivotaan että saa pelata edustuksen mukana eikä joudu akatemiapyöritykseen.
Nauratti tuo Jatkoajan uutisessa ollut Holtarin kommentti Uotilasta: "Syöttä on joko lapaan tai lasiin". Oliko se kehu?
Ihmettelin myös tätä hankintaa. Ok, edellisen kerran kun JYP hankki hyökkääjän joka on pelannut liigakauden ilman tehopisteitä (~30+ ottelua), epäilin myös hankintaa. Sipiläisen Ollista tuli kuitenkin mitä pätevin roolipeluri. Toivottavasti niin käy nytkin.Symppis pelaaja, jolle toki toivoo läpimurtoa, mutta JYP:n vinkkelistä en ymmärrä hankintaa.
Rooban hankintaa en ymmärrä. Suht saman tyyppisessä pelitavassa Bluesissa ei pystynyt missään vaiheessa nousemaan selkeäksi Liigapelaajaksi. Vaikka väläytteli, mielestäni otteissa ei ollut mitään sellaista, joka antaisi olettaa tulosta tulevan lähinuosina Liigassa. Mitä JYP tekee tällaisella pelaajalla, kun omistakin löytyy varmasti ihan riittävästi leveyttä. Symppis pelaaja, jolle toki toivoo läpimurtoa, mutta JYP:n vinkkelistä en ymmärrä hankintaa.
Mua kyllä vähän arvelluttaisi, mikäli Ässät antaisi 35-vuotiaalle pelaajalle neljän vuoden paperin. Saattaa olla pitkä ja kallis soppari aika kova rasite parina viimeisenä kautena, mutta aika näyttää.
Uotila oli mielenkiintoinen haku. En tiedä jepestä yhtään mitään, joten huono sanoa mitään pelkän nimen ja tilastojen perusteella.
Lisätään vielä että kaikki optiot ovat seuran optioita.
Käytännössä niin toi menee. Pelaaja ilmoittaa tiettyyn aikarajaan mennessä jatkaa seurassa vai ei. Jos on pelaajan ja seuran optiot, silloin ymmärtääkseni molempien pitää tiettyyn aikarajaan mennessä jatketaanko ja jos toinen sanoo ei niin silloin ei jatketa.Mua on aina kiinnostanut miten toimii muut kuin seuran optiot? Jos se on pelaajalla voiko pelaaja ilmoittaa sysipaskan kauden jälkeen kun ei ole muita ottajia että mä jatkan nyt täällä?
Totta tämä toki. Enkä itse asiassa epäile ammattimaisuutta, mutta onhan tuossa uhkakuvana, ettei ihan ole hintansa väärti enää sopimuksensa loppuvaiheessa. Ei ollut Uusitalokaan Ässissä, mutta toisaalta voisi sanoa silti, että molemmat ovat antaneet seuralleen niin paljon, että sillä ei ole isossa kuvassa niin paljon merkitystä.Kyseessä ei kuitenkaan ole ihan kuka tahansa 35-vuotias peluri, koska tiedetään kyllä mitä saadaan. Hytönen ei tule pettämään, olen varma siitä. Kapteeni ja jo nyt seuraikoni.
Onhan se mahdollista että loppuvaiheessa ei välttämättä ole niin isossa roolissa kuin nykyään. JP on kuitenkin siitä poikkeusellinen pelaaja että aloitti liigassa jarruketjussa ja pelasi puolustavassa roolissa yllättävän pitkään kunnes nousi kärkikenttiin. Eli sopimuksen loppuvaiheessa jos on tippunut puolustavaan rooliin takaisin niin sekin homma on hänelle tuttua.Totta tämä toki. Enkä itse asiassa epäile ammattimaisuutta, mutta onhan tuossa uhkakuvana, ettei ihan ole hintansa väärti enää sopimuksensa loppuvaiheessa. Ei ollut Uusitalokaan Ässissä, mutta toisaalta voisi sanoa silti, että molemmat ovat antaneet seuralleen niin paljon, että sillä ei ole isossa kuvassa niin paljon merkitystä.
Tämä on hyvinkin mahdollista.Lisäksi mainitsen mahdollisuuden porrastavaan palkkaukseen joka olisi kovempi nyt ja heikompi sopimuksen viimeisenä vuonna. En tiedä onko näin mutta mahdollista se toki on.
Kai Lehtinen - lasketaan menemään, ei tarvitse edes kamppaila pitääkseen, ei onnistunut kuten piti
Jos kaveri tekee pakin tontilta 49. otteluun 23 pongoa huonolla kaudellaan, niin ei nyt ihan turhasta kaverista voi olla kyse, vaikka Mestiksestä puhutaankin.Näin muotoilin Lehtisen Kaitsusta Mestiskauden päätteeksi. Siitä voitte päätellä onko timanttinen nouto vai ei. Pelasi kauden 2014-2015 hyvin ja kautta 2015-2016 ei niinkään.
Toivon kuitenkin pelaajalle kaikkea parasta ja voi kovaa treenaamalla päästä Liigaakin pelaamaan.