Mainos

JYPin sairastupa kaudella 2024–2025

• 71 688
  • 395

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä on helkkarin hieno uutinen. On kuitenkin talentiltaan todella lupaava veskari.

Joo ja tuo mahdollistaa isompaa liikettä myös maalivahtirintamalla, Vitols voidaan tarvittaessa siirrellä hakemaan tuntumaa mestiksessä ja taas kakkosena pyöritellä Hannikaista tai Louhivaaraa liigajoukkueen treeneissä. Myös riihimäki pelannut hyvin U18. tai tarvittaessa miesten pelejä jollekin alle jos Mestiksessä tulee tarve maalivahdille.

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, EV Zug & Detroit Red Wings
Myös Veeti Louhivaara näyttää taas lähestyvän pelikuntoa kun on U20 varamaalivahtina.
Mahtava juttu, toivottavasti saa vielä hyvin pelejä tämän kauden aikana. Ei sillä etteikö Hannikainen olisi pelannut hyvin junnuissa.

Madmen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No islanders ei myöskään hyvällä katso sitä tyyliä millä pulkkinen on pelannut. Eihän sitä voi kieltää, etteikö se olisi ollut heikko nyt. Luultavasti johtuu loukkaantumisesta, mutta silti. Toki en olisi itse penkittänyt vaan neuvonut ja kertonut et jatketaan.
No ei se nyt niin huono ollut, hakemista on ollut kyllä mikä ihan ymmärrettävää pitkän loukin jälkeen. Kyllä siellä tänäänkin on heikommin pelanneita pakkeja kokoonpanossa. Mutta joo väärä paikka tälle keskustelulle.

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
No islanders ei myöskään hyvällä katso sitä tyyliä millä pulkkinen on pelannut. Eihän sitä voi kieltää, etteikö se olisi ollut heikko nyt. Luultavasti johtuu loukkaantumisesta, mutta silti. Toki en olisi itse penkittänyt vaan neuvonut ja kertonut et jatketaan.

Jos katsoo muita pakkeja, niin ei Pulu sieltä hirveästi erotu. Totaalipaska pujottelukeppi Liikonen on tuolla ottamassa jäähyjä. Ja mahdu kyllä mun ymmärrykseen, mitä tekee edes liigassa, kun otteet on kuin jollain divaripakilla.

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan suurjoukkue Jyp
Jos katsoo muita pakkeja, niin ei Pulu sieltä hirveästi erotu. Totaalipaska pujottelukeppi Liikonen on tuolla ottamassa jäähyjä. Ja mahdu kyllä mun ymmärrykseen, mitä tekee edes liigassa, kun otteet on kuin jollain divaripakilla.
Joo en mä kyllä penkille olisi laittanut kun katsoo muita pakkeja, mutta minäpä en olekaan valmentaja. Toki tekisin varmaan senkin paremmin, kun tän hetkinen porukka.

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Santeri Huovila #61. Philadelphia Flyers
Onko Jormakka ollut jo joukkueharjoituksissa, vai mikä on tilanne? En muista lukeneeni mitään tähän liittyen.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Onko Jormakka ollut jo joukkueharjoituksissa, vai mikä on tilanne? En muista lukeneeni mitään tähän liittyen.
Ei ole ollut, ellei tällä viikolla olisi ilmaantunut. Uskoisin, että asiasta olisi infottu jos olisi tullut. Toki joku tällä viikolla harkkoja katsonut vahvistakoon @JTM? @KOLT? tai joku muu

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
  • Mikko Perttu tutkimuksissa
  • Pekka Jormakka määrittelemätön
  • Juuso Vainio määrittelemätön
  • Otto Mäkinen 1-2 viikkoa

zet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Ritari
  • Mikko Perttu tutkimuksissa
  • Pekka Jormakka määrittelemätön
  • Juuso Vainio määrittelemätön
  • Otto Mäkinen 1-2 viikkoa
Neljä loukkaantumista ei ole paljon, mutta tässä tilanteessa kun tuo pelaamisen taso ei ole vakuuttanut niin aika tärkeitä miehiä on taas sivussa.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Sentteriosaston piti olla vahvuus tälle kaudelle, mutta kokoajan on joku sivussa.
Ajattele mikä tilanne olisi, jos ennakkoon sentteristö olisi vieläkin heikompi.

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tohila ei ole KeuPan mukana - olisiko jotakin nuhaa, tietääkö kukaan?

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Junnujen mukana
Tohila pitäisi saada kunnon valmennukseen. Tämä on tällaista huutelua, mutta ei ole mennyt kehitys eteenpäin ihan niin nopeasti mitä itse toivoin. Tosin, Tohilan tyyliselle kaverille pitää antaa aikaa, koska tuota pituutta on nopeasti tullut paljon. Luistelua olisi tärkeää harjoittella ja paljon. Itse ihmettelen miten ei Rikun kroppaan saada edes sitä voimaa. Jotain tehdään väärin.

Madmen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tohila pitäisi saada kunnon valmennukseen. Tämä on tällaista huutelua, mutta ei ole mennyt kehitys eteenpäin ihan niin nopeasti mitä itse toivoin. Tosin, Tohilan tyyliselle kaverille pitää antaa aikaa, koska tuota pituutta on nopeasti tullut paljon. Luistelua olisi tärkeää harjoittella ja paljon. Itse ihmettelen miten ei Rikun kroppaan saada edes sitä voimaa. Jotain tehdään väärin.
Mistä sitä tietää vaikka siellä sitä voimaa olisikin? Minun mielestä pelaa kuin akka kokoon nähden vähän kuin kananmunat kainalossa... Yrittäisi edes käyttää sitä kroppaa enemmän hyväksi nii näkisi sen tämän hetken voimatason...

Kelmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse olen ymmärtänyt että nimenomaan voimaa on. Ei se Anttilakaan ihan nuorena tähdeksi tullut. Liiga debyytti 25v. 2m motoriikka on hieman eri mitä sulka päässä 175 cm.

Aikaa pelaaja vaatisi ja minuutteja. Siksi mestis olisi oikea paikka kehittymiselle.

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mistä sitä tietää vaikka siellä sitä voimaa olisikin? Minun mielestä pelaa kuin akka kokoon nähden vähän kuin kananmunat kainalossa... Yrittäisi edes käyttää sitä kroppaa enemmän hyväksi nii näkisi sen tämän hetken voimatason...
Aika kevyt on kaveri kun yli kaksi metriä pituutta ja painoa 90+ vain ja tuo Rikun ulkonäkökin aika tikkuamainen. Toki pituus voi hämätä. Jos toisaalta on voimaa, niin eipä käytä sitä. Ei suojaa kiekkoa vartalolla jne. Eli ei osaa käyttää mahdollisia vahvuuksia oikein hyväkseen. Mutta kuten sanoin, aikaa pitää antaa ja tehdä pirusti töitä. Mahdollista on kehitettyä hyväksi.

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
-Mikko Perttu 4-5 viikkoa
-Juuso Puustinen 1-2 viikkoa

Sillälailla.
On kyllä rajua tää pelaajien poissaolojen määrä. Ja varsinkin, kun ne tuntuu aika hyvällä prosentilla osuvan kärkiketjujen pelaajille.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy