JYPin sairastupa kaudella 2024–2025

  • 20 090
  • 160

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joko meillä on koko JYP-osio täynnä harhaista porukkaa, tai sitten se on oikeasti käsivamma.

En ole täysin varma, että kumpi on todennäköisempi skenaario.
Ei kai tuo ensimmäinen vaihtoehto yllätyksenä tulisi?

Itse olen sieltä pahimmasta päästä. Hymiö.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joko meillä on koko JYP-osio täynnä harhaista porukkaa, tai sitten se on oikeasti käsivamma.

En ole täysin varma, että kumpi on todennäköisempi skenaario.
Mitäs jos on molemmat? No ei.

Vakavasti, eiköhän tämäkin vamma vielä selviä, mutta kahdesta ikävästä toivoisin, että olisi mielummin käsivamma kuin päävamma.
 

Mastari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muistan huokaisseeni helpotuksesta, kun näin Joren kävelevän luistimet jalassa kohti kaukaloa KalPa pelin jälkeisellä viikolla JYPin instagram stoorissa. Sittemmin aloin epäilemään tapahtunutta, kun täällä kirjoiteltiin, että jäällä ei ole tuon pelin jälkeen käynyt. Voisko kuitenkin olla, että Lantan taklauksesta ainakin lähes selvittiin, mutta sitten reeneissä sattunut jokin tälli käteen.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo poissaolo kun on merkitty määrittelemättömäksi ajaksi, niin mun mielestä kyllä viittaa selkeästi ennemmin siihen aivotärähdykseen.
Tätä mieltä minäkin. Olkapään seudulle kai isku tuli, mutta kyllä siellä ihan kuupassakin helähti.

Toivotaan nyt joka tapauksessa, että selviäisi vähällä ja saataisiin ilopilleri kohta kehiin.
 

Kiuru

Jäsen
Tuo poissaolo kun on merkitty määrittelemättömäksi ajaksi, niin mun mielestä kyllä viittaa selkeästi ennemmin siihen aivotärähdykseen.
Tämähän se, mutta haluaisin uskoa että mainittu käsivamma. Tilannehan oikeasti voi olla, että molemmat kyseessä ja haluttu vain mainita käsivamma.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Jere Korkalainen kertoi radio Keskisuomalaisen lähetyksessä, että Jormakalla on käsivamma.

Edit: Tepi hidas, Pena nopea.

Tämähän on oikeastaan hyvä uutinen. Eikös täällä heitelty, että olisi jotain aivotärähdystä? Tuosta voi olla äkkiä koko kausi sivussa.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Semmosta pientä juttelua olin kuulevinani, että Jormakka huilaisi vielä perjantain pelin ja pukisi peliasun päälleen sitten siihen kauden kolmanteen otteluun...
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Semmosta pientä juttelua olin kuulevinani, että Jormakka huilaisi vielä perjantain pelin ja pukisi peliasun päälleen sitten siihen kauden kolmanteen otteluun...
Tämän kaltaista on kuulunut muistakin... Sanotaanko näin, että jokaisen sairastupalaisen kohdalla ensi viikon paluu on tapetilla, eli siis mahdollista.

Pulkkista en laske tähän.
 

Kiuru

Jäsen
Toivon toki Patulle terveyttä ja ehjää kautta nyt paluunsa jälkeen, en kuitenkaan yllättyisi jos olisi kuukauden sisällä taas toipilaana.
 

Rostislav

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siikasesta jäi viime kaudelta mieleen se upea soolomaali. (Olisiko ollut vielä Kalapaa vastaan?)

Pelikunnossa ollessaan Siikasta vaivaa ehkä roolin epäselvyys: alempien ketjujen raataja vai ylempien ketjujen tuloksentekijä? Nyt vähän roikkuu siinä välissä. Selkeämpi suunta voisi auttaa uralla eteenpäin - olettaen, että pysyy tervee(mpä)nä ja näin tietysti toivotaan.

Jottei mene liian off-topiciksi, niin harmi kyllä, että heti kauden alussa noin monta kiinnostavaa/viihdyttävää pelaajaa telakalla. Harvoin mikään joukkue toki vetää ihan optimirosterilla.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös