Kyllä siihen game sevenin maalivahtipeliin vain hyvin paljon nojattiin kun viime kauden yhteenvetoja luki. "JYP-historian pahin veskareiden sulaminen" ja muuta mukavaa. Hyvin usein myös kuuli että Tuomas Tarkilla oltaisiin oltu välierissä. Sikäli hauskaa kun Tarkki kuitenkin oli häviämässä tuolloin sarjan kolmea ensimmäistä ottelua. Oli miten oli, mutta tämä game seven oli hyvä osoitus myös kovemman tekijän kuolevaisuudesta.
No mielestäni se oli ainakin ottelun tärkeyden vuoksi juurikin JYPin historian pahin maalivahtien sulaminen. Itse en varsinaisesti syytä siitä mitään muuta kuin huonoa tuuria, sillä olihan se järjettömän kova paikka kokemattomille maalivahdeille. Uskon myös, että Tarkin kanssa välieräpaikka olisi ollut mahdollinen tuolloin.
Itse olen kuitenkin ollut suurimpia Rajaniemen puolesta puhujia koko hänen JYP-uransa aikana, joten älä nyt käsitä minua väärin. On vain tiettyjä realiteetteja, jotka täytyy hyväksyä.
Tarkki ei ollut tässä sarjassa Kärppiä vastaan aina parhaimmillaan, mutta siitä huolimatta kokonaiskuvaa katsoen JYP ei mielestäni maalivahtipeliin kaatunut. Kärpät oli parempi joukkue ja sillä selvä.