JYPin joukkueenrakennus ja spekulaatiot 2018–2019

  • 391 550
  • 1 765
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Sehän oli Janos Barta! Vai oliko.. MJ-tasoa kuitenkin. Pikkulinnut laulaa 1-2 laituria joukkueeseen joista toinen olisi kuulemma Keränen. Toinen liigan ulkopuolelta. Luotettavuus 50-60%, mutta toisaalta sama lähde tiesi Merikiven sopimuksesta.
Lisäksi vielä yksi sentteri haavissa, sen toteutuminen n. 70%, tämän jälkeen joukkue alkaa olla täysi, täsmähankintoja voidaan sitten tarvittaessa tehdä kauden mittaan.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Lisäksi vielä yksi sentteri haavissa, sen toteutuminen n. 70%, tämän jälkeen joukkue alkaa olla täysi, täsmähankintoja voidaan sitten tarvittaessa tehdä kauden mittaan.

Eli 1 sentteri sekä 1-2 laituria sekä Newtonin jatko? Hivenen mystiseltä skenaariolta kuulostaa etenkin keskushyökkääjäosaston kohdalla. Ellei sitten ole tulossa lisää siirtoja sopimuksenalaisista pelaajista ulospäin, toki sentteriosastolla on vaikea sitä tilannetta nähdä.

Se pelaaja voi hyvin olla myös Heponiemi, jonka kausi on vielä kesken. Itse asiassa toivon, että on.

Missä jengissä se kausi jatkuu? Swift Current Broncos (Heponiemen joukkue) on voittanut WHL:n mestaruuden 13.5.
 
Viimeksi muokattu:

Shakesbeers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Boston Bruins ja NhlÄn suomalaiset.
En usko uuteen sentterihankintaan. Immonen-Tomasek-Hytönen-Stråka pitäisi olla selkeä järjestys. Kanninen laituriksi. 1 top4 laituri on varmasti tulossa! Newtonin jatkosta en ole kuullut varmuutta, mutta jos joku toinen on niin ostan sen!
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Mistä on oletus että ketään edes tulee ennen kauden alkua? onko sellaista tiedotettu että hankinnassa olisi ketään.
Tottahan se on että jos kärkipään sijoja 1-6 tavoitellaan vahvistuksia kaivataan.
Minulla on hyvin vahva tunne että tuossa on joukkue jolla aloitetaan kausi.
 

Kelmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mistä on oletus että ketään edes tulee ennen kauden alkua? onko sellaista tiedotettu että hankinnassa olisi ketään.
Tottahan se on että jos kärkipään sijoja 1-6 tavoitellaan vahvistuksia kaivataan.
Minulla on hyvin vahva tunne että tuossa on joukkue jolla aloitetaan kausi.
Kerron ilokseni, että tunteesi on väärä. Ainakin yhtä pelaajaa varten JYP kerää "kolehtia" kumppaneilta. Kaverini (joka nykyinen JYP-kumppani) otti yhteyttä ja olen luvannut olla henk.koht. 1500€ panoksella olla mukana tämän pelaajan JYPiin saamiseen. Maksetaan siis oma osuutemme käytännössä puoliksi, tosin kaverin firma on nimenä esillä ja itse köyhän miehen enkelisijoittajana. Eiköhän kohta JYPillä oleva kerrottavaa tai jos ei ole niin rahat säästyy etelän lomaan :) Pelaajan nimen osalta olen luvannut pitää suuni kiinni. Kun asia ratkeaa suuntaan tai toiseen niin kerrotaan nimikin, tekee pelaaja sitten sopparin JYPiin tai muualle.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En usko uuteen sentterihankintaan. Immonen-Tomasek-Hytönen-Stråka pitäisi olla selkeä järjestys. Kanninen laituriksi. 1 top4 laituri on varmasti tulossa! Newtonin jatkosta en ole kuullut varmuutta, mutta jos joku toinen on niin ostan sen!

Niin no jos sentteri tulee veikkaan että ei ole kun ainoa vaihtoehto että Perrinin kanssa onkin saatu jotain neuvoteltua. Lisäksi varmaan riippuu siitä miten Tomasek myös sopii laitaan pelaan, silloin myös sentterin tontillekin saattaisi olla tilaa ja välttämätä ei tarvitse mennä laiturikaupoilla enempää jos sekä Tomasek että kanninen pystyy laidassa pelaan.
 

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
JYPin sivuilla on Tomasekin numerona #11. Näin tuskin olisi, jos Perrin on tulossa...vai?
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYPin sivuilla on Tomasekin numerona #11. Näin tuskin olisi, jos Perrin on tulossa...vai?

Niin toki ilmeisesti vasta neuvotellaan ja kerätään rahoitusta johonkin pelajaan, että eipä tuo sulje ainakaan pois tuota vaihtoehtoa. Eikä tosiaan mitään hajua tästä jutusta, mutta milloinka viimeksi Jyväskylässäkin on kerätty rahaa johonkin pelaajaan jos kyseessä ei Immonen tai Perrin ole ollut? Tietenkin pelaajien henkilökohtaisia sponsoreita on aina ollut.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Kerron ilokseni, että tunteesi on väärä. Ainakin yhtä pelaajaa varten JYP kerää "kolehtia" kumppaneilta. Kaverini (joka nykyinen JYP-kumppani) otti yhteyttä ja olen luvannut olla henk.koht. 1500€ panoksella olla mukana tämän pelaajan JYPiin saamiseen. Maksetaan siis oma osuutemme käytännössä puoliksi, tosin kaverin firma on nimenä esillä ja itse köyhän miehen enkelisijoittajana. Eiköhän kohta JYPillä oleva kerrottavaa tai jos ei ole niin rahat säästyy etelän lomaan :) Pelaajan nimen osalta olen luvannut pitää suuni kiinni. Kun asia ratkeaa suuntaan tai toiseen niin kerrotaan nimikin, tekee pelaaja sitten sopparin JYPiin tai muualle.
Näin se vaan menee, katotaan tuleeko tästä mitään, mutta mitä minä olen ymmärtänyt niin aika lähellä sopparia ollaan. Pakko olla hiukan innoissaan, perustelen sitten tämän myöhemmin, kun soppari on valmis. Mikään kolehti se ei tietääkseni ole, vaan enempi yhteistyösopimus,firmat saa mainostaa pelaajaa omassa mainoksissaan ja JYP saa alkupääoman pelaajan hankintaan. Kovin pitkään tämä arvausleikki ei kestä, sopimus julkaistaan uskoakseni heti, kun nimet on sopparissa.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Kerron ilokseni, että tunteesi on väärä. Ainakin yhtä pelaajaa varten JYP kerää "kolehtia" kumppaneilta. Kaverini (joka nykyinen JYP-kumppani) otti yhteyttä ja olen luvannut olla henk.koht. 1500€ panoksella olla mukana tämän pelaajan JYPiin saamiseen. Maksetaan siis oma osuutemme käytännössä puoliksi, tosin kaverin firma on nimenä esillä ja itse köyhän miehen enkelisijoittajana. Eiköhän kohta JYPillä oleva kerrottavaa tai jos ei ole niin rahat säästyy etelän lomaan :) Pelaajan nimen osalta olen luvannut pitää suuni kiinni. Kun asia ratkeaa suuntaan tai toiseen niin kerrotaan nimikin, tekee pelaaja sitten sopparin JYPiin tai muualle.
Nimeä kun ei saa kysellä, niin kysellään sitten muuta. Onko tullut aikataulutuksesta mitään tietoa? Onko siis asetettu takarajaa mihin mennessä päätös tehdään ja rahat mahdollisesti vapautuvat takaisin sponsoreille?
 

Corvus corax

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LA Kuninkaat, John Tortorella
No nyt sitten heräsi mielenkiinto oikein toden teolla täälläkin.
Vai että kolehtia kerätään/yhteistyösopimuksia viilataan, jotta saadaan
pelimies tänne...

Olin jo kerennyt omassa pienessä mielessä ajatella, että max. Jaken kanssa jatkot ja
siinä on joukkue jolla lähdetään kauteen ja täydennetään tarvittaessa.

Tsemppiä organisaatiolle varainhankintaan!
 

Kelmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No nyt sitten heräsi mielenkiinto oikein toden teolla täälläkin.
Vai että kolehtia kerätään/yhteistyösopimuksia viilataan, jotta saadaan
pelimies tänne...

Olin jo kerennyt omassa pienessä mielessä ajatella, että max. Jaken kanssa jatkot ja
siinä on joukkue jolla lähdetään kauteen ja täydennetään tarvittaessa.

Tsemppiä organisaatiolle varainhankintaan!
Käytin tätä perinteistä kolehti sanaa, eli tosiaan vastavuoroinen näkyvyys tässä on kyseessä ei lahjoitus kuten Kuokkalan Kone tuossa aiemmin kirjoittikin. Käytännössä rahoitus on 50/50 mallilla, JYPin ja kumppaneiden osalta. Aikataulua en itse asiassa edes älynnyt kysyä, kun tuli asiasta sen verran innostuttua. Kaverin firman kautta tämä tuli, kun JYP oli heitä lähestynyt ja itse haluasin olla tässä mukana. En ole siis tukijana/sponsorina JYPille vaan lähinnä kyseisen pelaajan haluaisin kovasti JYPiin ja kaverille tuon oman osuuden olen tämän vuoksi luvannut hoitaa. Näkisin, ettei tässä kovin pitkään varmaankaan mene, jotta asia ratkeaa. Se milloin asia julkaistaan voi olla sitten toinen seikka. Verohyötykikkailuja tässä ei ole mahdollista tehdä.

Hyvissä hankkeissa on tullut oltua JYPin aikana oltua mukana yksityishenkilönä mm. pelipaitojen ostojen osalta ja nyt tähän tulisi hyvä sauma. Toinen periaate oli itselläni se, etten lanttiakaan JYPiin laita niin pitkään kuin Virtanen on valmentajana ja nyt kun tämä "ongelma" poistui olen mielellä mukana.

Odotellaan, odotellaan!
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Miten minulle tulee näistä tiedonmurusista sellainen fiilis, että sieltä olisi kuitenkin Erkki tulossa takaisin? En lainkaan pahastuisi, vaikka lähtökohtaisesti ikämiesosastoa joukkueessa on liikaakin. Toteutuessaan olisi sen tason hokiromantiikkaa, että saattaisin vuodattaa kyyneleen katsomossa. Erkin ensimmäisessä JYP-ottelussa tuli oltua paikalla, samoin paluuottelussa 2010. One more year, Erkki?
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miten minulle tulee näistä tiedonmurusista sellainen fiilis, että sieltä olisi kuitenkin Erkki tulossa takaisin? En lainkaan pahastuisi, vaikka lähtökohtaisesti ikämiesosastoa joukkueessa on liikaakin. Toteutuessaan olisi sen tason hokiromantiikkaa, että saattaisin vuodattaa kyyneleen katsomossa. Erkin ensimmäisessä JYP-ottelussa tuli oltua paikalla, samoin paluuottelussa 2010. One more year, Erkki?
Ihan samat ajatukset tulee mieleen itsellekin. Tuo kolehtihommeli kuulostaa enemmän Erkiltä kuin Keräseltä. Toki voisivat tulla vaikka molemmat puolestani :)
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Ihan samat ajatukset tulee mieleen itsellekin. Tuo kolehtihommeli kuulostaa enemmän Erkiltä kuin Keräseltä. Toki voisivat tulla vaikka molemmat puolestani :)

Ainakin tämän ketjun edellisellä sivulla on viesti että ei ole Perrin palaamassa. Ja kuten miljoonaan kertaan todettu, JYPin tarpeet on täysin muualla.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Ainakin tämän ketjun edellisellä sivulla on viesti että ei ole Perrin palaamassa. Ja kuten miljoonaan kertaan todettu, JYPin tarpeet on täysin muualla.
Perrin ei ole umpisentteri, vaan osaa myös pelata aivan yhtälailla laidassa. Sentteri Perrinille en minäkään käyttöä näe, mutta laituri Perrinille ehdottomasti, vaikka ikä ei olekaan nykyjoukkueeseen se optimaalisin.
 

Eduuz21

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Winnipeg Jets
Kun kerran yhteistyökumppanit jutussa mukana, niin pakko olla joku mielenkiintoinen ja kova nimi. Perriniltä haiskahtaa, sillä varmasti kysytty kaveri kun lähdetään mainoksia tekemään. Sen verran tuttu naama Jyväskylässä kuitenkin.

Ei sitä tiedä, minkälainen ässä nyt on hihassa... Jännittää...
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viimeksi muokattu:

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Kolehtia ei kerätty Ramille, Lahden jatko oli siitä asti itsestään selvyys kun mies kuntoutui pelikuntoon jo viime kauden puolella, kuten aiemmin olen kertonut.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos rahaa kerätään Perrinille taitaa JYP sentteri osasto olla liigan yksi kovimpia ellei kovin sen historiassa.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kolehtia ei kerätty Ramille, Lahden jatko oli siitä asti itsestään selvyys kun mies kuntoutui pelikuntoon jo viime kauden puolella, kuten aiemmin olen kertonut.

Tämä hyvä, näin olen asian olettanut olevankin. Eihän Ramia nyt voi muualle päästää jos mies pelikunnossa on. Jatketaan siis jännittämistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös