Myllärin tilanne kanssa outo, harjoitteleeko mies edes JYPin kanssa?
Akatemian mukana on pyörinyt mylläri, taisi ainakin yhden harjoitusottelun pelata maalilla ja sitten ollut kakkosena, voi olla enemmänkin pelannut mutta mulla ei jostain syystä mestiksen sivuilla tilastot sivu toimi alkuunkaan..
Sattuipa silmään tuo Linköpings -pelin maalikooste, jota täällä kovasti huudeltiin. Linkki vie siis youtubeen.
Komeita maaleja, Salmio teki perinteiset.
Tuppurainen 5+4=9
Perrin 2+3=5
Hubacek 1+4=5
Wärn 2+1=3
Auvitu 2+1=3
Nenonen 1+2=3
Lahti 1+1=2
Abid 1+1=2
Louhivaara 1+1=2
Välivaara 1+1=2
Luoma 0+2=2
Auvinen 1+0=1
Sammalmaa 1+0=1
Salmio 1+0=1
Viitanen 1+0=1
Näkyvä 0+1=1
Roine 0+1=1
Hietanen 0+1=1
Salonen 0+1=1
Poukkula 0+1=1
Kalteva 0+1=1
Löfman 0+1=1
No jos sä odotat Myttysen heittävän kakkossentterin tehot nelosketjun sentterin peliajalla [huh huh... siinähän sitä aikaa onkin rajattomasti] niin voit venata maailman tappiin asti. Toisin sanoen en tajua sun kitinääs niin kauan kuin MM vetää jotain ihan toista roolia kuin se jonka perään sä valutat kyyneliäs.
No jos sä odotat Myttysen heittävän kakkossentterin tehot nelosketjun sentterin peliajalla [huh huh... siinähän sitä aikaa onkin rajattomasti] niin voit venata maailman tappiin asti. Toisin sanoen en tajua sun kitinääs niin kauan kun MM vetää jotain ihan toista roolia kuin se jonka perään sä valutat kyyneliäs.
Edelleenkään en tajua mitä tuloksia odotat keskimäärin nelosketjun peliaikaa vetävältä Myttyseltä? Ei tässä mitään syyllisiä tartte etsiä. MM on hoitanut oman tänhetkisen roolinsa ihan hyvin niissä peleissä mitä mä olen nähnyt. Jos Virtanen kokee, että joukkue on kokonaisuutena parhaimmillaan noilla roolituksilla, niin sitten se on niin. Ei se kuitenkaan tee Myttysestä hyödytöntä jengille. .. tai miestä joka ei voisi olla hyvä kakkossentterinä. Et vain voi olla hyvä kakkossentteri, jos et koskaan ole kakkossentteri.Edelleenkin odotan mieheltä tuloksia ja niistä olen vinkunut. Miksei Matias sitten saa vaikkapa Perrinin paikkaa Tuppuraisen ja Abidin viereltä? Tungetaanko tässä kohtaa kaikki syyllisyys valmentaja Virtasen suuntaan kun ei anna tarpeeksi Myttyselle? Kyllä, voidaan tunkea, mutta missä kohtaa Myttysen pitää lunastaa paikkansa? Onko ne tämänkin illan "sysipaskat" pelurit syynä ettei mitään irronnut?
Saat teilata minut vapaasti, mutta tuskin ihan väärää puuta huudan ruikuttaessani Myttysestä. Mikä lopulta tämän hetkisestä tulee muuttumaan kauden alkuun mennessä? Potentiaali-korttia pelaan itse edelleen, mutta ovatko nämä paskapelit sitten väärä mittari?
Edelleenkään en tajua mitä tuloksia odotat keskimäärin nelosketjun peliaikaa vetävältä Myttyseltä?. Et vain voi olla hyvä kakkossentteri, jos et koskaan ole kakkossentteri.
Tänään tosiaan Myttysellä oli ainakin kokoonpanojen perusteella ekaa kertaa rutinoituneet ketjukaverit Abidin ja Jaatisen myötä. Tosin sähän oot jo haukkunut noikin kaksi täällä vaikka kuinka monta kertaa, joten tuskin Matiakselta pystyi ketjukavereiden perusteella vaatia tänäkään iltana pinnoja liukuhihnalta. 0+0 oli saldo, mutta muuten en osaa ainakaan itse sanoa esityksestä yhtään mitään. Näitkö sinä ettei MM tarjoillut Ramzille ja Jaatisanalle lukuisia avopaikkoja, joista tuhnut eivät vain saaneet sisään? Jos et, niin mitä helvettiä sä täällä meuhkaat taas Myttysen paskuutta. Ei kiinnosta lukea illasta toiseen tekstitv-analyysejä.
Hyvä homma. Me ollaan ihan samoilla linjoilla, odotan myös näyttöjä tulosten muodossa. Jos peliaikaa tulee sen verran kuin nyt on keskimäärin tullut, niin sellaista vähintään viittätoista pistettä. Sillä odotusarvolla kuuden matsin pisteettömät putket eivät ole mitään harvinaisuuksia joten en lähde vielä niiden takia homottelemaan Matiasta twitterissä. #vitunpaskaOdotan näyttöjä tuloksien muodossa. Edelleenkin tulen miestä seuraamaan lasini silmillä Liigan alussa kun olen koko kauden kanavapaketin hommannut. Tulen myös tietyt pelit paikan päällä näkemään.
En mä kyllä mitään hävytöntä paskanjauhamista omista viesteistäni havainnut. Vähän kärjistin kieltämättä mutta Abid ja Jaatinen on ihan pasoi t. zay "folke" west ps. vitsi ei ole kuitenkaan täysin moottorisahan omakeksimä.Otan oleellisen kritiikkisi vastaan tästä viestistä. Muuten jauhat hävytöntä paskaa, mutta olen itsekin ollut pikkupoika joskus isosti. Peace.
Myttynen voi vastata odotusarvoihinsa ihan milloin tahansa. Peliaikaa tämä aikamme uusi Crosby tarpeeksi tuskin saa, mutta jaetaan sitä silti. Mielestäni Jessen syntymää edeltävä kuukausi on mainio linjaus. Vai onko? On, jos pääsee pelaamaan Allun, Nessun sekä terroristin kanssa.
Vittuilut sikseeen, palataan asiaan jos Myttynen lunastaa tasoaan millään mittarilla. Ps. Ei pahaa verta, peace.
Pelipaikka ja -aika asettaa tietenkin raamit sille, millaista tulosta on syytä odottaa, mutta kyllähän nuo Jonnen viime kauden runkosarjassa tekemät 7+12=19 näyttää, että kyllä sen voi nelosessakin tehdä. Ja täytyy muistaa, että Jonnen tapauksessa kukaan ei ole puhunut pelaajasta, josta voi tulla vielä vaikka mitä - ei ainakaan tosissaan. Mutta Myttysen ympärille on asetettu monen taholta suhteellisen koviakin odotuksia. Nuo Jonnen viime kauden pisteet voisi olla hyvä haaste, mutta myös minä uskon ettei tuo tule rikkoutumaan.Edelleenkään en tajua mitä tuloksia odotat keskimäärin nelosketjun peliaikaa vetävältä Myttyseltä?
Kyllä, ja Jonne pelasi kevätkauden parasta hokiaan koskaan mutta siitä huolimatta veti viimeiset kymmenen peliä runkkarista tehoilla 0+1. Siinä sitä perspektiiviä sille millaisia jaksoja tuloksellisesti hyvin tehoilevillekin nelosketjun kavereille usein tulee. Pelkistä tilastoista ei siis näin lyhyen harkkakauden perusteella kannata vetää oikeastaan minkäänlaisia johtopäätöksiä siitä täyttääkö se Myttynen hyvin edes sen nelosketjun sentterin roolin. Tänä kautena mun mielestäni riittää se, että MM parantaa selkeästi viime kaudesta ja vetää roolinsa hyvin, oli se sitten mikä tahansa. Siinä noi Jonnen pisteet ovat kieltämättä varsin hyvä lähtökohtainen mittari. Koko JYP-uraa katsoen taas on selvä pettymys, jos mies ei koskaan pysty nousemaan vähintään sinne mestarisuosikin erinomainen kolmossentteri/hyvä kakkossentteri -tasolle.Pelipaikka ja -aika asettaa tietenkin raamit sille, millaista tulosta on syytä odottaa, mutta kyllähän nuo Jonnen viime kauden runkosarjassa tekemät 7+12=19 näyttää, että kyllä sen voi nelosessakin tehdä. Ja täytyy muistaa, että Jonnen tapauksessa kukaan ei ole puhunut pelaajasta, josta voi tulla vielä vaikka mitä - ei ainakaan tosissaan. Mutta Myttysen ympärille on asetettu monen taholta suhteellisen koviakin odotuksia. Nuo Jonnen viime kauden pisteet voisi olla hyvä haaste, mutta myös minä uskon ettei tuo tule rikkoutumaan.
Edelleenkään en tajua mitä tuloksia odotat keskimäärin nelosketjun peliaikaa vetävältä Myttyseltä? Ei tässä mitään syyllisiä tartte etsiä. MM on hoitanut oman tänhetkisen roolinsa ihan hyvin niissä peleissä mitä mä olen nähnyt. Jos Virtanen kokee, että joukkue on kokonaisuutena parhaimmillaan noilla roolituksilla, niin sitten se on niin. Ei se kuitenkaan tee Myttysestä hyödytöntä jengille. .. tai miestä joka ei voisi olla hyvä kakkossentterinä. Et vain voi olla hyvä kakkossentteri, jos et koskaan ole kakkossentteri.
Tänään tosiaan Myttysellä oli ainakin kokoonpanojen perusteella ekaa kertaa rutinoituneet ketjukaverit Abidin ja Jaatisen myötä. Tosin sähän oot jo haukkunut noikin kaksi täällä vaikka kuinka monta kertaa, joten tuskin Matiakselta pystyi ketjukavereiden perusteella vaatia tänäkään iltana pinnoja liukuhihnalta. 0+0 oli saldo, mutta muuten en osaa ainakaan itse sanoa esityksestä yhtään mitään. Näitkö sinä ettei MM tarjoillut Ramzille ja Jaatisanalle lukuisia avopaikkoja, joista tuhnut eivät vain saaneet sisään? Jos et, niin mitä helvettiä sä täällä meuhkaat taas Myttysen paskuutta. Ei kiinnosta lukea illasta toiseen tekstitv-analyysejä.
Pelkistä tilastoista ei siis näin lyhyen harkkakauden perusteella kannata vetää oikeastaan minkäänlaisia johtopäätöksiä siitä täyttääkö se Myttynen hyvin edes sen nelosketjun sentterin roolin. Tänä kautena mun mielestäni riittää se, että MM parantaa selkeästi viime kaudesta ja vetää roolinsa hyvin, oli se sitten mikä tahansa.
Täytyy täytyy, mutta se on edelleenkin vitun eri asia millaisella otoksella sitä analyysiä pelkkien tilastojen perusteella on suollettava vaikka kuinka olisi seuraa kohtaan lojaali ja luotettava. Oon kuullut että positiivisuus on perseestä, mutta yltiönegatiivisuus ei johda mihinkään hyvään. Tässä sulle karkea "vedetään negatiivisia johtopäätöksiä pelkistä tilastoista"-ABC:Ällekirjoitaneelt korkki kiinni ja yritetään tänään kirjoittaa vähän edes tolkullista tekstiä.
Kyllä se vain jossain kohtaa täytyy tilastojakin katsoa jopa Myttysen kohdalla ja vetää johtopäätöksiä. Myttynen ei ole eikä tule olemaan mikään nelosketjun rouhija ja siksi hänen tuleekin lunastaa paikkansa kärkiketjuista. Tähän auttaa kummasti se jos esittää jotain ansaitakseen paikkansa(esim. tehopisteet). Vähäinen peliaika on useimmiten paskahousujen tekosyy millä kaunistellaan sitä ettei oma suosikkipoika pysty väläyttelemään tarpeeksi ansaitakseen isompaa roolia. Markus Nenonen on näyttänyt mitä tarkoittaa mahdollisuuden hyödyntäminen.
Myttysen pitää tällä kaudella parantaa aika helvetisti otteitaan saadakseen jatkoa tässä organisaatiossa.