Riskit on toki olemassa se lienee selvä, aika näyttää miten tämän käy. Väitän, kuitenkin että aika kova kiinnitys Meresmaa tuohon brändäämiseen taustalle ja osaamisesta ei jää ainakaan kiinni. Lisäksi piti siitä tai ei, onhan Tapparan logo selkeä, ikoninen ja komea, lisäksi jopa poikkeuksellinen väriyhdistelmä sininen ja oranssi, niin ainakin tuotteen puoleltakin onnistuminen on huomattavasti helpompaa, mitä esim JYPin nykyisellä kakkakikkareella tai sinänsä toimivilla, mutta hyvin yleisillä ja jopa tylsällä värikombolla punamustavalkea.
@Kgz halutessaan on oikea mies kertoa myös Meresmaasta ja hänen taustoistaan lisää. Itse kuitenkin mielenkiinnolla seuraan Tapparan projektia tämän brändäyksen parissa. Onnistumisen varmuutta ei ole, mutta tuntuu, että tuote on kunnossa, kuin myös tekijät ja rahaakin on, joten täydet mahdollisuudet vision toteutukseen ainakin löytyy. Lopultahan sattuma ja tuuriakin tarvitaan ja se määrittää osansa, toisaalta jos ja kun tuote on hyvä, osaamista ja rahaa löytyy, niin sen merkitys pienenee.