JYPiin liittyviä unelmia, unia ja utopistia haaveita (ei huhuja)

• 265 493
  • 1 613

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Edelleen unelmoin siitä viiden voiton putkesta.
Tämän ei edes pitäisi olla utopistinen toive, jos SaiPa on 14-ottelun! voittoputkessa ja hakee viidettätoista perättäistä voittoa, niin luulisi että vain viisi ottelua olisi jopa JYPille mahdollista voittaa putkeen.

Tänään katsotaan Ilves - SaiPaa ja katsotaan miltä Ilves peli näyttää näin ennen JYP ottelua, ja saako SaiPa 15-voittonsa putkeen.

E: SaiPa häviää, joten ei saanut Lappeerantalaiset 15-ottelua täyteen. Toki sekin on 13- ottelua enemmän mihin JYP tuntuu pystyvän.

Viimeksi muokattu:

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Voitetaan vielä joskus Jukurit

Rystykatto80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Muuramen Yritys
Unelmissa ja toiveissa olis tänään semmoinen vanhojen hyvien aikojen startti peliin. Ekaan 30 sekuntiin kaksi kunnon taklausta vastustajan päädyssä niin että pleksit kolisee.

Niin... unelmiahan nämä vain on.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Vuosi sitten putki katkesi mutta huomennahan on hyvä päivä aloittaa uusi putki!

Jos historia toistaa itseään (?) niin 28.12. voitetaan Pelicans. 2017 vuodesta lähtien (silloin aloitin katsomaan aktiivisesti JYPin pelejä) on JYP voittanut aina mun syntymäpäivänä tai jos silloin ei ole ollut peliä niin edellisenä päivänä.

29.12.2017 JYP-HIFK 6-2
29.12.2018 JYP-Ässät 3-1
28.12.2019 JYP-Jukurit 2-1
29.12.2020 JYP-Jukurit 4-0

Ehdottoman positiivista, että saadaan revanssi keskiviikon pelistä ;)

ja itse asiassa sama koskee myös 2016-2017 sekä 2015-2016 kausia!

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matikaisen valmentajana ollessa homma ei ainakaan asenteesta kiinni jäisi.
Utopistisena ajatuksena JYP vahvistaa valmennusta Petulla ja Petu toimisi Summasena ja pumppaisi tiimiin asenteen tappiin joka ilta, kun Pennerborn jatkaa tiimissä ja keskittyy luomaan tuottavan ja voittavan total hockeyn Westerlundina.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Jos oikein laskin niin JYP voitti huikeat 19 peliä sinä aikana kun olin 23v (eli siis viimeisen vuoden aikana)… Toivotaan siis että nyt kun olen 24v, voittaisi JYP ”hitusen” enemmän pelejä.

No ei tapahdu ja siksihän tässä ketjussa ollaankin.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kespoolta poissa molemmat varsinaiset moket ja nyt tuli lainalle Mestiksestä Emil Vuorio. Yleensähän tehdään näistä sankareita mut jos tällä kertaa otettaisi tylysti 3p?

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kespoolta poissa molemmat varsinaiset moket ja nyt tuli lainalle Mestiksestä Emil Vuorio. Yleensähän tehdään näistä sankareita mut jos tällä kertaa otettaisi tylysti 3p?
Taisi tulla oikeaan ketjuun tää vaikka voitto voidaan ottaakin vielä.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
3p Hämeenlinnasta

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Nyt jäitä hattuun :D

Vastahan sieltä kolme pistettä tuotiin joskus 2017.
Itse asiassa 2015, en mie laske tuota 2017 kun oli vaan playoffien peli (mitä ne muuten edes on?).

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Itse asiassa 2015, en mie laske tuota 2017 kun oli vaan playoffien peli (mitä ne muuten edes on?).
Ihan uskomaton tilasto.

Mutta huolet pois, Torgersson valloittaa huomenna Hämeenlinnankin vaikka yksin!

Pidän silti sormea livevedon liipasimella JYPin johtaessa kahdella maalilla kolmannen erän alussa.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nokitan, utopistisena haavena että JYP ottaa viisi peräkkäistä kolmen pisteen voittoa.
Lähelle päästiin, mutta tavoiteltavaa jäi vielä loppukaudelle. Aloitettaisiinko seuraavasta pelistä tämän metsästys.

Ikijää

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Toronto Maple Leafs
Jos joskus vielä näkis voittomatsin ihan livenä. Edellistä kertaa en edes muista, onko edes tällä vuosikymmenellä. Etäkannattajan elämää, ei sen enempää.
Kyllä se sieltä tulee. Itse olen nähnyt yhden voiton livenä kuudesta ottelusta tällä kaudella ja sekin oli vierasottelu.

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Haaveilen että saataisiin kaksi hyvää peliä putkeen
X Check! Voittojakin tuli neljä putkeen. Oliko kaikki hyviä pelejä? No, jos ei liian tiukalla seulalla katso, niin olihan ne. Tapparaa ja TPS:ää vastaan meinasi lopussa lipsua, mutta iso osa ottelusta oli mallikasta suorittamista.
Että saataisiin voittoputki ja kaikki päävastustajat häviäisi pelinsä, että noustaisiin pleijariviivan yläpuolelle.
X Check! (ainakin hetkellisesti käytiin viivan yläpuolella)
Voitetaan vielä joskus Jukurit
X Check!
Aletaan luistella ensi vuonna enemmän kuin vastustajat, kattellaan sit jotain kivaa siihen ympärille.
Tämä on mielenkiintoinen, en nyt löytänyt ainakaan Liigan sivustolta faktaa joukkueittain, mutta olen ollut siinä uskossa, että JYP on joukkueena aika hännillä tässä luistelumäärässä. Sen sijaan Schnarr ja Eronen ovat ihan liigan kärkeä tässä ottelukohtaisessa luistelutilastossa yksilöinä. Schnarr tilaston ykkösenä, Eronen 5.sijalla.

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä on mielenkiintoinen, en nyt löytänyt ainakaan Liigan sivustolta faktaa joukkueittain, mutta olen ollut siinä uskossa, että JYP on joukkueena aika hännillä tässä luistelumäärässä. Sen sijaan Schnarr ja Eronen ovat ihan liigan kärkeä tässä ottelukohtaisessa luistelutilastossa yksilöinä. Schnarr tilaston ykkösenä, Eronen 5.sijalla.
Scharrin ja Erosen luistelutilastot selittyvät täysin hurjilla peliajoilla.

Peliaikaan suhteutetussa (km/60min) tilastossa herrat löytyvät sijoilta 99 (Schnarr) ja 450 (Eronen).

Liigassa on pelannut tällä kaudella 462 pelaajaa, eli Eronen on tuossa tilastossa viimeisten joukossa.

Viimeksi muokattu:

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meneekö unelmoinnin piikkiin, jos toivoisin, että kohta kokoonpanoon palaavat viime kauden Pulkkinen ja upgradetettu versio alkukauden Tieksolasta? Siinä on kaksi pelaajaa, joilla on potentiaalia vaikka mihin, mutta jos peli ei kulje, niin peli ei kulje.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy