Tämän ei edes pitäisi olla utopistinen toive, jos SaiPa on 14-ottelun! voittoputkessa ja hakee viidettätoista perättäistä voittoa, niin luulisi että vain viisi ottelua olisi jopa JYPille mahdollista voittaa putkeen.Edelleen unelmoin siitä viiden voiton putkesta.
Jos historia toistaa itseään (?) niin 28.12. voitetaan Pelicans. 2017 vuodesta lähtien (silloin aloitin katsomaan aktiivisesti JYPin pelejä) on JYP voittanut aina mun syntymäpäivänä tai jos silloin ei ole ollut peliä niin edellisenä päivänä.
29.12.2017 JYP-HIFK 6-2
29.12.2018 JYP-Ässät 3-1
28.12.2019 JYP-Jukurit 2-1
29.12.2020 JYP-Jukurit 4-0
Ehdottoman positiivista, että saadaan revanssi keskiviikon pelistä ;)
ja itse asiassa sama koskee myös 2016-2017 sekä 2015-2016 kausia!
Utopistisena ajatuksena JYP vahvistaa valmennusta Petulla ja Petu toimisi Summasena ja pumppaisi tiimiin asenteen tappiin joka ilta, kun Pennerborn jatkaa tiimissä ja keskittyy luomaan tuottavan ja voittavan total hockeyn Westerlundina.Matikaisen valmentajana ollessa homma ei ainakaan asenteesta kiinni jäisi.
Taisi tulla oikeaan ketjuun tää vaikka voitto voidaan ottaakin vielä.Kespoolta poissa molemmat varsinaiset moket ja nyt tuli lainalle Mestiksestä Emil Vuorio. Yleensähän tehdään näistä sankareita mut jos tällä kertaa otettaisi tylysti 3p?
Nyt jäitä hattuun :D3p Hämeenlinnasta
Itse asiassa 2015, en mie laske tuota 2017 kun oli vaan playoffien peli (mitä ne muuten edes on?).Nyt jäitä hattuun :D
Vastahan sieltä kolme pistettä tuotiin joskus 2017.
Ihan uskomaton tilasto.Itse asiassa 2015, en mie laske tuota 2017 kun oli vaan playoffien peli (mitä ne muuten edes on?).
Tulee hankala peli levännyttä kerhoa vastaan, omista on päästävä nopeasti ylös, muuten on mylly valmis.Ihan uskomaton tilasto.
Mutta huolet pois, Torgersson valloittaa huomenna Hämeenlinnankin vaikka yksin!
Pidän silti sormea livevedon liipasimella JYPin johtaessa kahdella maalilla kolmannen erän alussa.
Ehkä jonain vuosituhantena vielä3p Hämeenlinnasta
Lähelle päästiin, mutta tavoiteltavaa jäi vielä loppukaudelle. Aloitettaisiinko seuraavasta pelistä tämän metsästys.Nokitan, utopistisena haavena että JYP ottaa viisi peräkkäistä kolmen pisteen voittoa.
Kyllä se sieltä tulee. Itse olen nähnyt yhden voiton livenä kuudesta ottelusta tällä kaudella ja sekin oli vierasottelu.Jos joskus vielä näkis voittomatsin ihan livenä. Edellistä kertaa en edes muista, onko edes tällä vuosikymmenellä. Etäkannattajan elämää, ei sen enempää.
X Check! Voittojakin tuli neljä putkeen. Oliko kaikki hyviä pelejä? No, jos ei liian tiukalla seulalla katso, niin olihan ne. Tapparaa ja TPS:ää vastaan meinasi lopussa lipsua, mutta iso osa ottelusta oli mallikasta suorittamista.Haaveilen että saataisiin kaksi hyvää peliä putkeen
X Check! (ainakin hetkellisesti käytiin viivan yläpuolella)Että saataisiin voittoputki ja kaikki päävastustajat häviäisi pelinsä, että noustaisiin pleijariviivan yläpuolelle.
X Check!Voitetaan vielä joskus Jukurit
Tämä on mielenkiintoinen, en nyt löytänyt ainakaan Liigan sivustolta faktaa joukkueittain, mutta olen ollut siinä uskossa, että JYP on joukkueena aika hännillä tässä luistelumäärässä. Sen sijaan Schnarr ja Eronen ovat ihan liigan kärkeä tässä ottelukohtaisessa luistelutilastossa yksilöinä. Schnarr tilaston ykkösenä, Eronen 5.sijalla.Aletaan luistella ensi vuonna enemmän kuin vastustajat, kattellaan sit jotain kivaa siihen ympärille.
Scharrin ja Erosen luistelutilastot selittyvät täysin hurjilla peliajoilla.Tämä on mielenkiintoinen, en nyt löytänyt ainakaan Liigan sivustolta faktaa joukkueittain, mutta olen ollut siinä uskossa, että JYP on joukkueena aika hännillä tässä luistelumäärässä. Sen sijaan Schnarr ja Eronen ovat ihan liigan kärkeä tässä ottelukohtaisessa luistelutilastossa yksilöinä. Schnarr tilaston ykkösenä, Eronen 5.sijalla.