En usko.
Toisaalta Ruutu + paketin omistajana olen nähnyt Olkinuoran pelejä aiemmin tällä kaudella. Sen takia suhtaudun pelokkaasti siihen mikä on Olkinuoran taso pitkässä juoksussa. Tuokkola pelasi kuin enkeli hetken ennen jatkosopimustaan.
Minun mielipiteeni siitä oliko hyvä idea lähteä kauteen Vehviläinen ykkösenä ja kehäraakki kakkosveskarina voi tarkastaa palstan hakutoiminnolla jos epäilette että nimimerkkini takana kirjoittaisi Kikan tytär.
Minusta Vehviläinen ei ole tarpeeksi hyvä maalivahti JYPin ykkösveskariksi. Mutta tuo Maajoukkuepuolen kuona ei perustu kyllä enää mihinkään kun Vehviläistä haukutaan Nylanderin läpiajosta, siitä että kommunikoi pakkien kanssa sekä siitä että pitäis i päänsä kiinni eikä puhuisi pakeille. Samalla todellisuus on jäänyt taka-alalle kun vitunmoisen maskin takaa tulevat vedot tulevat "ilman maskia".
Ok. Olen samoilla linjoilla.
Itse halusin antaa Veinille ja Pekille mahdollisuuden, mutta myönnän, että pieleen meni. Kuulutin lujasti myös Pekin jatkon perään, koska hän tosiaan pelasi erinomaisesti ennen jatkopaperia.
Olkinuoraa olen nähnyt vain nämä kolme peliä, mutta SaiPan palstaveljet tuntuvat myös pitävän kaveria ihan tekijämiehenä.
Jos tästä kaudesta maalivahtipelin osalta pitää jotakin ottaa opiksi, niin toivottavasti enää koskaan ei riskeerata ko. pelipaikan suhteen kauteen lähdettäessä.
Vaikka maalivahtipeliä suurempi ongelma on ollut Virtasen jazz, niin silti koodinimi Irwing kauden alusta asti tolppien välissä olisi tuonut pisteitä koko kasan lisää.