Re: Kauden alku
Siinä olen samaa mieltä kanssasi, että hyvä alku on nuorelle joukkueelle äärimmäisen tärkeä. Mutta se, että kausi olisi 3 pelin jälkeen paketissa, on kyllä vahvasti liioiteltua. Toki kolmen ensimmäisen pelin häviäminen tekisi homman huomattavasti vaikeammaksi, mutta ei pelin kääntäminen silti mahdotonta olisi, ei ikinä.
Ja myönnän, että oli pakko kuitata tuohon viestiin. Mutta kaikkihan tässä Jyppifaneja ollaan, joten eiköhän haudata sotakirves? Pyydän anteeksi tuota kuittiviestiä, jos se loukkasi teikäläisen lätkätunteita. No hard fiilings, ok?
Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
..on todella tärkeä nuorelle joukkueelle joka on taas ennakkokaavailuissa ennustettu jonnekin Suomi-Sarjan ja II.divisoonan välimaastoon. Jos alku on kivikkoinen, saattaa nuorten pelaajien mieleen tulla sellainenkin ajatus, että nuo pahat ennakkopuheet ovat tosia "Me todella olemme noin huonoja." Minulla ei ole luottoa Harri Sillgrenin johtajan ominaisuuksiin, enkä näe joukkueessa olevan todellisia johtajia - siis sellaisia jotka omalle esimerkillään pystyisivät avamaan pelillisen solmun. Puhumattakaan kasvattaja-Alatalosta joka peräänkuuluttaa nuorten pelaajien sisäänajossa ajan merkitystä. Minusta tuollaiset puheet pelottavat jos nuorilla on suuri rooli joukkueessa ja joukkue olisi (nythän ei ole) pelillisessä kriisissä.
Niin alku on siis todella tärkeä. Jos eilen olisi tullut turpiin 1-5, Bluesilta tullut kuokkaan 4-0 ja Ässät vienyt lauantain pelin 2-5 niin uskon, että se olisi vaikeuttanut joukkueen peliä huomattavan paljon enemmän kuin kuuden sarjapisteen verran.
Et silti kärttänyt minulta otteluveikkauksen aikana näitä perusteluja.
Siinä olen samaa mieltä kanssasi, että hyvä alku on nuorelle joukkueelle äärimmäisen tärkeä. Mutta se, että kausi olisi 3 pelin jälkeen paketissa, on kyllä vahvasti liioiteltua. Toki kolmen ensimmäisen pelin häviäminen tekisi homman huomattavasti vaikeammaksi, mutta ei pelin kääntäminen silti mahdotonta olisi, ei ikinä.
Ja myönnän, että oli pakko kuitata tuohon viestiin. Mutta kaikkihan tässä Jyppifaneja ollaan, joten eiköhän haudata sotakirves? Pyydän anteeksi tuota kuittiviestiä, jos se loukkasi teikäläisen lätkätunteita. No hard fiilings, ok?