Jepjep, sellainen peli. Ynnään muutaman jutun viivoilla.
- Kudrocin kymppi.. niin. Kai siitä voi antaa, jos taklaa summerin soinnin jälkeen mutta on jumalauta niin hiljainen summeri Hippoksella, että sitä ei kuule kuin tulostaulussa roikkuvat lepakot.
- Sinuhen pelleily. Show on showta mutta kyseisessä tilanteessa tapahtui suuren luokan filmi, jolla haettiin isoa rangaistusta SaiPan pelaajalle. Juha Salmu repii Malmivaaran nurin, tämän maila heilahtaa ja osuu Sinuhea olkapäähän, kaulan lähelle. Sinuhe karkaa päätyovesta sen näköisenä, että vähintään olkapää irtosi. Tulee hetken päästä takaisin täysin kunnossa. Olisi tosta pelleilystä nyt voinut vaikka käytöskympin tai pelin viivyttämisjäähyn antaa mutta Rantala ei reagoinut mitenkään Sinuhen temppuiluun. Ei silloinkaan, kun Sinuhe poistui maaliltaan luistinten teroitukseen kysymättä päätuomarilta tähän lupaa.
- SaiPan peli-ilme oli "ihan kiva". Paljon pitää pelin kuitenkin vielä parantua TPS:aa vastaan. Onneksi nyt on ohi spekulaatiot kuudensista sijoista ja varmaan sopimusneuvottelutkin jäissä. Ulkopelilliset asiat eivät vaikuta pelaamiseen enää. Toivottavasti.
- Pihlströmillä paljon virtaa. Ask pelasi loistavan ottelun. Nylanderin luistimet yhä tylsät. Onneksi tajusi dyykata Jääskeläisen kolhittua Nylleä poikittaisella poskeen. Muuten ei olisi Aleksi antanut jäähyä.
- JYP koukki mielestäni enemmän. Tosin pelin ensimmäinen puolisko oli vauhdikasta peliä, kunnes SaiPa toisessa erässä painosti. Tuolloin JYP heitteli pitkiä kiekkoja yrittämättäkään rakentaa peliä. Onnistui toki sitten tietysti iskemään SaiPan puolustusvirheestä johtomaalin.
- Miika Lahdella kauhea pulla 3-2 -maalissa. Kiekko karkasi Robin patjojen välistä maaliin.
- Minä olen turvallisuusriski. Huutelin Marttiselle ruman taklauksen jälkeen hinttiä ja homoa (tiedän, ei kypsää mutta vitutti, Kossu on tärkeä meille ja Marttinen haki läpi ottelun sellaista niittiä, että varmasti sattuu), niin järjestyksenvalvoja ryntäsi jostain osoittelemaan minulle ulko-ovea. Viittasin kintaalla. Järkkäri sitten haki jostain pari kaveriaan, jotka tuijottivat minua silmä kovana loppupelin. Ovat ilmeisesti oppineet jotain jokerifanien visiitistä. Turvallisuusriskit pitää paikallistaa nopeasti ja niitä pitää valvoa kunnolla. Rispekt.