On hyvin surullista huomata, että JYPin kaikkien aikojen kausi onkin rakennettu dopingin voimin.
:D Tää oli päivän paras. Yhtä hyvä kuin nää CHL ja varmat mestaruus ketjut.
Taisi olla Ranskan maajoukkueen juttuja.
On hyvin surullista huomata, että JYPin kaikkien aikojen kausi onkin rakennettu dopingin voimin.
Olishan tuossa voinut linkkiäkin laittaa mihin väite perustuu mutta laitetaan nyt tähän sitten, että Iltalehden uutinen koskien JYPin A:n kokoonpanoissa pelannutta ranskalaiskiekkoilijaa tuossa tarkoitetaan. Lisää JYPin A-junnuketjussa...On hyvin surullista huomata, että JYPin kaikkien aikojen kausi onkin rakennettu dopingin voimin.
Summa summarum: nöyryys on se sana, joka yhdistettynä osaamiseen = kova sana. JYPillä on tätä maajoukkuetauon jälkeen: 1) nöyryyttä, 2) nälkä, 3) tahtoa, 4) asennetta...
Ja näiden tekijöiden perusteella paikka 1-2. sijan osalta on selviö. Jos ei ole, lupaan pestä ajatukseni ensi kautta varten ja myöntää, että osaamiseni lätkärintamalla on tasolla 6 tai alle.
Jupa
Toivotaan parasta, mutta itseäni ei tuo eilinen peli vakuuttanut. Pääasia että kolme pistettä tuli, mutta pelissä on parantamisen varaa, että kahden joukossa ollaan. Tammikuussa Jyp oli kuitenkin selvästi liigan heikoin joukkue. Puolustuspeli alkaa olla pikku hiljaa taas alkukauden kunnossa, joten siihen on hyvä alkaa kehitellä hyökkäyspeliä, muidenkin kuin Immosen kentän.
Nyt jään enää kaipaamaan tehollisesti esille nousevan kakkosketjun kasaamista yhteen loppukaudeksi, itse nostaisin Hakkaraisen kakkosen sentteriksi parhailla mahdollisilla laitureilla. Hakkarainen on merkittävästi parempi kuin mitä nykyinen rooli kertoo = lisää vastuuta.
Niin ja olisikohan ajatukset lähteneet liitelemään jo kohti pudotuspelejä. Tarkoitan tällä sitä, että otetaan vähän varovaisemmin jotta ei (edelliskauden tapaan) oteta kaikkea irti runkosarjan puolivälissä, vaan yritetään keskittää kaikki mahdollinen voima ratkaisupelejä varten.Miksi JYP oli tammikuussa yksi liigan huonoimmista joukkueista? Mielestäni yksinkertainen syy tähän löytyy ihmisen perusluonteesta. Kuka nyt haluaisi tehdä yhtään enemmän kuin on pakko? Väkisinkin kovin tappamisen meininki alkaa haihtua, kun liigajohto alkaa olemaan yli kymmenen pisteen. Ja missään vaiheessahan heikompien esitysten aikana kukaan uhkaaja ei päässyt niin lähellä, että shokkiefekti "hei tässähän pitää taas alkaa pelaamaan olisi syntynyt.".
Voi olla äärimmäisen vaikeaa saada lippuja ulkopaikkakuntalaisena, koska lippuvihkoja myytiin 5 ekaan peliin vain hallin ravintolassa ja yksittäisiä lippuja kotiottelun jälkeen hallin kioskeilla. Nyt kun vaan olisi vähintään 2000 henkeä enemmän vetävä areena...Täytynee tulla kuopiostakäsin hurraamaan Jyppi voittoon, mikäli KalPan pelit loppuvat ennen aikojaan. :)
1) Hienoa, että meidän jengillä ei juuri nyt keuli ja suhtaudutaan TPS-sarjaan vähintäänkin nöyrästi suhteessa ennakkoasetelmiin
2) Hienoa, että ne suuret pelit viimein alkavat, jotta voi keskittää huomionsa kentälle eikä sen ulkopuolisiin asioihin
3) Hienoa, että joukkue on ehjä ja päästään sikäli lähes parhaalla miehityksellä TPS:n kaatoon
4) Hienoa, että saadaan tiukka vastus heti 1. kierrokselle
Näihin lisäisin vielä:
5) Hienoa, että pääsemme piikkipaikalta iskemään altavastaajan roolissa. Kukaan muu kuin joukkue, me ja Jortikka ei usko JYP:in menestykseen.
Jortsun lisäksi Shedden taisi mainita iltasanomien haastattelussa että JYP on kovin joukkue.
Näihin lisäisin vielä:
5) Hienoa, että pääsemme piikkipaikalta iskemään altavastaajan roolissa. Kukaan muu kuin joukkue, me ja Jortikka ei usko JYP:in menestykseen.
Ihan vittuillakseni haluan tämän ketjun pinnalle nyt ja sen kunniaksi:
P.s. Montakos JYPin kannattajaa on jo bannissa? 10 ? :)
Ei helvetti perkele saatana vittu! JYP otti sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja joo, tämän ketjun kirjoittaessani olin vielä nöyrä mutten ole enää: JYP hoiti sen, yes, yes yes!!!
Jupa
Jupa perkele!
Näin sitä laskettiin, itse olin vähän epävarma vielä TPSin jälkeen, mutta enää ei tartte olla...ME OLLAAN MESTAREITA...Vaaaalllltraaaa. Mulle ei kannata huudella, mä en kuule kun Valtra leijuu niin korkeella:)