Tätähän minä toitotin jo pre-seasonilla. Seppänen on jumala.JYPin ylivoimaisuus vie mielenkiinnon liigasta!
Ajattelin lähteä mestaruussaunaan näin hieman ennakkoon, mutta peli kertoo oleellisen JYP tullut takaisin ja tämä kausi meidänTätähän minä toitotin jo pre-seasonilla. Seppänen on jumala.
Antaa savuttaa.. Näkevätpähä kateelliset paskiaiset että SAUNA ON PÄÄLLÄ!On puita, tosin hieman kosteita ja savua sen mukaisesti
Näin erilaisten oluiden ystävänä Harry's on ainoa oikea.Oletteko minne menossa torijuhlien jatkoille?
Mihin mahtuu koko jatkiksen JYP-osio?Oletteko minne menossa torijuhlien jatkoille?
Mihin mahtuu koko jatkiksen JYP-osio?
Olisi muuten kova juttu jatkoajan JYP-osion saunailta.Matsin saunaan. Helposti.
Tuliskohan Seppänen paikalle?Olisi muuten kova juttu jatkoajan JYP-osion saunailta.
Oltiin hetkeksi jo mestari.KalPa ehti useamman peli puolustamaan titteliään, mutta eilen hävisivät JYP:ille, eli titteli lähti hetkeksi Jyväskylään, mutta tänään JYP näköjään sitten heti hävinnyt Jukureille, eli titteli jatkoi edelleen matkaa Mikkeliin ja Jukurit siis tämän hetkinen epävirallinen mestari. Jukureista tuli samalla ensimmäinen joukkue tällä kaudella, joka on onnistunut voittamaan tittelin jo kahdesti tällä kaudella. Seuraavan kerran titteli on taas pelissä ensi keskiviikkona, kun Jukurit kohtaa kotonaan Lukon.
Mulla olis kyllä sauna lämmin...Näinköhän tämä joukkue voittaisi edes Keski-Suomen mestaruutta.
Pesi saunan ahkerana miehenä siitä kusesta jolla joku oli kiukaan kuorruttanut. Nyt alkaa taas kehdata kipinää laittaa, kun isoin haju on poissaLaittoko @Hiki-Pena vähän hyvää tulta kiukaaseen?