JYP-Lukko la 11.10

  • 4 455
  • 39
Tila
Viestiketju on suljettu.

jenttu87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Porin Ässät
Jyväskylään on huomenna tulossa fanibussillinen porukkaa kannustamaan Lukkoa voittoon... Toivottavasti kannustus auttaa ja saataisiin jotain kotiin tuotavaakin...
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Mitäs porukkaa muuten ovat nämä Blues Brothers - jampat, jotka tuntuvat käyvän jokaisessa Jyväskylän Lukko-matsissa? Hyvää kannustusta jälleen ja yhtenäiset asut ovat aina takuuvarma tapa herättää hyvää huomiota.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Blues Brothers

Jollen nyt ihan väärin ole asiaa käsittänyt, niin porukassa on ainakin jonkun kuljetusliikkeen työntekijöitä. Suurin osa heistä on raumalaisia, loput tästä lähistöltä ja porukassa on Lukon kannattajien lisäksi vähemmistönä pari Tepsin kannattajaakin.

Tällä kaudella Brotherseja ei ole vielä Äijänsuolla näkynyt noissa vetimissään, viime kaudella he olivat kolmessa pelissä. Rauman lisäksi he siis kiertävät aina silloin tällöin Lukon vieraspeleissä, Lappeenrannassakin he ovat olleet ja muutaman kerran porukka on vissiin ollut Tepsiäkin kannustamassa Elyseellä vaikkei Lukko siellä ole silloin pelannutkaan.

Tämmöistä olen tuosta porukasta kuullut. Joku joka paremmin asian tietää niin voi tarkentaa.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Tj
Mitäs porukkaa muuten ovat nämä Blues Brothers - jampat, jotka tuntuvat käyvän jokaisessa Jyväskylän Lukko-matsissa?

Lyhyesti sanottuna, aikamoisia pellejähän nuo. Yleensäkin puvut ja kravaatit ovat aivan turhia, mutta he jotka lähtevät ne päällä jääkiekkomatsiin, ovat jo aika sekaisin. Tässä terveiseni myös HIFK:n fanikatsomon suuntaan. Tai ei kai siellä enää puvut päällä olla, mutta aikaisemmin on ainakin oltu.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Pee
Lyhyesti sanottuna, aikamoisia pellejähän nuo. Yleensäkin puvut ja kravaatit ovat aivan turhia, mutta he jotka lähtevät ne päällä jääkiekkomatsiin, ovat jo aika sekaisin. Tässä terveiseni myös HIFK:n fanikatsomon suuntaan. Tai ei kai siellä enää puvut päällä olla, mutta aikaisemmin on ainakin oltu.
Kappas kappas, ei riitä enää JYP <-> Ässät provoilu vaan nyt tarvitsee provota koko Satakuntaa vastaan. Saitko Pee liikaa siipeesi Rautakorpi -ketjussa? Onko katkeruutta pakko jatkaa täällä?
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti korkki
Kappas kappas, ei riitä enää JYP <-> Ässät provoilu vaan nyt tarvitsee provota koko Satakuntaa vastaan. Saitko Pee liikaa siipeesi Rautakorpi -ketjussa? Onko katkeruutta pakko jatkaa täällä?

Kommmenttini ei kyllä liity mitenkään Jyp-Ässät -provoiluun, Satakuntaan tai Rautakorpi-ketjuun, varsinkaan kun en tiedä, millä tavalla sain siellä SIIPEENI. Voisitko siis tarkentaa, "korkki"?

Joka tapauksessa minä vain olen aina vihannut pukuja, enkä esimerkiksi koskaan ole sellaista pitänyt päällä. Enkä myöskään tule koskaan pitämään!

Voin kuitenkin jotenkin ymmärtää pukujen käytön jossain juhlissa yms., vaikken siis itse koskaan sellaisean alennukaan. Mutta jos kraavatit päällä mennään katsomaan jääkiekkopeliä, mennään jo todella syvälle.
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Viestin lähetti Pee
Joka tapauksessa minä vain olen aina vihannut pukuja, enkä esimerkiksi koskaan ole sellaista pitänyt päällä. Enkä myöskään tule koskaan pitämään!

Voin kuitenkin jotenkin ymmärtää pukujen käytön jossain juhlissa yms., vaikken siis itse koskaan sellaisean alennukaan. Mutta jos kraavatit päällä mennään katsomaan jääkiekkopeliä, mennään jo todella syvälle.

Oletkos myös sitä mieltä, ettei katsomoissa sovi millään muullakaan hauskalla tavalla erottua muista? Kas moni meistä aikuisista (sorry tämä, mutta Rautakorpi-ketjussa paljastit ikäsi) pitää aika hyvänäkin huumorina pukeutua "aikaan ja paikkaan sopimattomalla tavalla" (kuten siis Blues Brothers). Voin myös kertoa, että ikäisenäsi (noin 1960-luvun alussa) ajattelin puvuista ihan samalla tavalla kuin sinä nyt "en itse alennu koskaan", mutta jossain vaiheessa sitä vaan joutui tinkimään mielihaluistaan- tämä tapahtui liki samaan aikaan kun alkoi muutenkin kropassa tuntua aikuisuuden merkit. Töihinkin piti jossain vaiheessa päästä ja pukua pitää sovitella, jos haluaa neuvotteluissa edes päästä porstuata (=eteinen) pidemmälle. Odottele rauhassa.

Laita tähän nyt joku osuva kommentti vanhasta pierusta, niin ilahdun :), mutta en provosoidu enkä ala chattailemaan kanssasi tämän enempää, teen sen vaikka lapsenlapseni kanssa :)
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti rellu
Oletkos myös sitä mieltä, ettei katsomoissa sovi millään muullakaan hauskalla tavalla erottua muista?

Ihan sama, kunhan ei ole puvut päällä.

Viestin lähetti rellu
Töihinkin piti jossain vaiheessa päästä ja pukua pitää sovitella, jos haluaa neuvotteluissa edes päästä porstuata (=eteinen) pidemmälle. Odottele rauhassa.

Kuten "profile" -nappia painamallakin selviää, olen jo nyt päässyt esimiestason tehtävin, ilman että olen koskaan pitänyt pukua päällä. Joten se siitä, ei tarvitse odotella mitään.

Profiilistani selviää myös tarkka ikäni, siihen ei Rautakorpi-ketjua tarvita.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En minäkään mielelläni pukua päälleni pistä, joskus kumminkin on pakko niinkin tehdä.

Silti ei tulisi mieleenkään vihata ihmisiä, joilla näen puvun päällä. Koeta sinäkin Pee rauhoittua nyt jo, vaikka joku sinua tönikin silloin viimeksi Lukko-JYP-pelissä.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Roku
En minäkään mielelläni pukua päälleni pistä, joskus kumminkin on pakko niinkin tehdä.

Jaa, kuinka niin? Maailmassa ei ole pakko tehdä yhtään mitään, kun kuolemakin tulee ihan itsestään, saatikka että pukua olisi pakko pitää.

Viestin lähetti Roku
Silti ei tulisi mieleenkään vihata ihmisiä, joilla näen puvun päällä.

Sanoin vihaavani pukuja, en niitä pitäviä ihmisiä. Tarkkuutta!
 
Pee,

sinut on huomattu jo, ei tarvitse kaivaa kuukauden vanhoja ketjuja esiin osoittaaksesi ettet pidä Lukosta.
Vapaasta keskustelusta löytyy vitutusketju ,eli jos Lukko (ja ilmeisesti Ässät) käyvät hermoillesi, niin ei muuta kuin oksenna näppikseltäsi sinne mitä mieleesi tulee!
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Syy, minkä takia nostin tämän ylös, oli se, että ensimmäistä kertaa huomasin ketjun ja samalla siinä esille tulleen Blues Brothers -jutun. Ketjun nostamiseen ei siis vaikuttanut mitenkään "Lakaisijan" naurettavat ja naiivit "kun sä vihaat Länsirannikkoo" -liirumlaarumit.

Sitä paitsi, miten Lukon Blues Brothers -kannattajat liittyvät seuraan itseensä?!
 

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Pee
Syy, minkä takia nostin tämän ylös, oli se, että ensimmäistä kertaa huomasin ketjun ja samalla siinä esille tulleen Blues Brothers -jutun. Ketjun nostamiseen ei siis vaikuttanut mitenkään "Lakaisijan" naurettavat ja naiivit "kun sä vihaat Länsirannikkoo" -liirumlaarumit.

Sitä paitsi, miten Lukon Blues Brothers -kannattajat liittyvät seuraan itseensä?!

Voisitko pikkuhiljaa lopettaa nuo jatkuvat provosointi-yrityksesi. Jos ei tosiaan ole mitään rakentavaa sanottavaa Lukko/Ässät-asioissa, niin olisiko parempi vain pysytellä jypin hiekkalaatikolla?
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Pee
...aikamoisia pellejähän nuo...he jotka lähtevät ne päällä jääkiekkomatsiin, ovat jo aika sekaisin....
Viestin lähetti Pee
Sanoin vihaavani pukuja, en niitä pitäviä ihmisiä. Tarkkuutta!

Kyllä tuo ylinnä oleva lainaus kohdistuu suoraan heihin henkilöinä, eikä pukuihin. Minun puolestani saat olla heistä mitä mieltä tahansa, mutta kannattaisi varmaan hieman miettiä, ennen kuin seuraavan kerran alat haukkumaan ketään hulluiksi julkisesti.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti RaLu
Voisitko pikkuhiljaa lopettaa nuo jatkuvat provosointi-yrityksesi.

Eipä liity provosointiin nämä millään tavalla.

Jännä juttu, miten joillain ihmisillä on heti tarve kääntää jotkut kommentit provoiksi tai henkilökohtaiseksi vihaksi. Tätä en pysty kyllä millään ymmärtämään.

Miksei asioista voi keskustella ilman, että jotkut ovat heti heittämässä "lopeta provoilu" tai "kyllä me jo tiedetään, että sä vihaat länsirannikkoo" -liirumlaarumia? Sanoinhan minä jo tämän "keskustelun" aloittaneessa viestissäni, etten hyväksynyt myöskään HIFK:n fanikatsomon pukujen käyttöä aikanaan. Ilmeisesti Stadissa ollaan kuitenkin sittemmin viisastuttu ja pistetty kravaattien sijaan päälle HIFK:n fanipaidat, vai vieläkö siellä käytetään pukuja?

Viestin lähetti ICE
Kyllä tuo ylinnä oleva lainaus kohdistuu suoraan heihin henkilöinä, eikä pukuihin.

Juu, mutta nyt olikin kyse siitä, etten ole sanonut VIHAAVANI heitä, kuten "Roku" sanoi.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Pee
Joka tapauksessa minä vain olen aina vihannut pukuja, enkä esimerkiksi koskaan ole sellaista pitänyt päällä. Enkä myöskään tule koskaan pitämään!

Voin kuitenkin jotenkin ymmärtää pukujen käytön jossain juhlissa yms., vaikken siis itse koskaan sellaisean alennukaan. Mutta jos kraavatit päällä mennään katsomaan jääkiekkopeliä, mennään jo todella syvälle.



Nyt putosin... antakaa happee....

Siis jos minä nyt aivan oikein ymmärsin, niin sinua henk.koht. vituttaa suunnattomasti Lukon Blues Brothers-sakki? Sinua taitaa myös henk.koht. vituttaa henkilöt, jotka pukeutuvat joukkueiden fanipaitoihin? Jos noin 1+1 osasin oikein laskea.

Entä mitä sanot liikemiehille, jotka menevät esmes suoraan kokouksesta katsomaan kiekkopeliä? Entä joukkueiden toimitusjohtajat, jotka puku päällä edustavat joukkueitaan? Pitäisikö valmentajilta kieltää puku ja laittaa päälle toinen kansallispuku (lue: tuulipuku)?

Et ole koskaan pitänyt pukua päällä. No, toivottavasti jossain juhlissa joskus jossain vaiheessa pidät, sillä puku tekee miehen, arvon Pee. Ja jos et vielä ole naimisissa, niin pistä nyt edes silloin hääpäivänäsi puku päälle. Jooko, kiitos.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Arnold
Siis jos minä nyt aivan oikein ymmärsin, niin sinua henk.koht. vituttaa suunnattomasti Lukon Blues Brothers-sakki?

Ymmärsit aivan oikein.

Viestin lähetti Arnold
Sinua taitaa myös henk.koht. vituttaa henkilöt, jotka pukeutuvat joukkueiden fanipaitoihin? Jos noin 1+1 osasin oikein laskea.

Nyt putosin puolestaan minä.

Laskutaidossasi taitaa tosiaankin olla pahaa häikkää, sillä missä ihmeessä olen sanonut, että minua vituttaisi henkilöt, jotka pukeutuvat joukkueiden fanipaitoihin?!

Minua e nimittäin TODELLAKAAN vituta tällaiset henkilöt, vaan aivan päinvastoin, mihin jo edellisviestissäni HIFK-faneista puhuessani viittasin.

Viestin lähetti Arnold
Pitäisikö valmentajilta kieltää puku ja laittaa päälle toinen kansallispuku (lue: tuulipuku)?

Kannattaisin ehdottomasti valmentajien - ja toimitusjohtajien - pukukieltoa. Tosin korvaava asuste voisi olla jokin muukin kuin tuulipuku, joskin sekin on parempi kuin kravaatti.

Viestin lähetti Arnold
Et ole koskaan pitänyt pukua päällä. No, toivottavasti jossain juhlissa joskus jossain vaiheessa pidät, sillä puku tekee miehen, arvon Pee.

Anteeksi vaan, mutta "puku tekee miehen" -väite on niin sairas, että oikein heikottaa. Ihan samaa täydellistä paskanjauhantaosastoa kuin "armeija tekee miehen". Minä kun olen sivari.

Aivan käsittämätöntä, että miten kukaan voi edes väittää, että puku jotenkin tekisi miehen! Ei sillä, etteikö saisi pukua käyttää ja sitä pitää tyylikkäänä asusteena, mutta se ei todellakaan ole mieheksi tekevä juttu!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Pee
Laskutaidossasi taitaa tosiaankin olla pahaa häikkää, sillä missä ihmeessä olen sanonut, että minua vituttaisi henkilöt, jotka pukeutuvat joukkueiden fanipaitoihin?!


Olenko minä jossain väittänyt niin? Kunhan kysyin ja yritin laskea 1+1. Kysyminen ja väittäminen on kaksi eri asiaa. Tietääkseni.


Viestin lähetti Pee
Kannattaisin ehdottomasti valmentajien - ja toimitusjohtajien - pukukieltoa. Tosin korvaava asuste voisi olla jokin muukin kuin tuulipuku, joskin sekin on parempi kuin kravaatti.


Ei jumaliste... toivon että et todellakaan ole tosissasi? Nyt menee jo sairaaksi. Olisi hymiön paikka, mutta kun niitä en ole käyttänyt uudistuksen jälkeen, niin käytä nytkään. Olen muuten vaan maha kippurassa maassa.


Viestin lähetti Pee
Anteeksi vaan, mutta "puku tekee miehen" -väite on niin sairas, että oikein heikottaa. Ihan samaa täydellistä paskanjauhantaosastoa kuin "armeija tekee miehen". Minä kun olen sivari.


Joo-o, mutta minä en rupea mistään sivari vs intti -juttua nyt taistelemaan. Sitä varten voi tehdä oman ketjunsa jos haluaa, mutta tuohon on puututtava, että "puku tekee miehen". Se on makuasia sanoi koira, kun pallejaan nuoli, eli sinä saat sanoa niin, jos haluat, ja minä (+ aika moni muu) sanoo tuon kliseisen em. sanonnan.

Ja ota hajusuolaa, jos liikaa heikottaa.

Viestin lähetti Pee
Aivan käsittämätöntä, että miten kukaan voi edes väittää, että puku jotenkin tekisi miehen! Ei sillä, etteikö saisi pukua käyttää ja sitä pitää tyylikkäänä asusteena, mutta se ei todellakaan ole mieheksi tekevä juttu!


Mikä tekee mieheksi? Iso vehje? Okei, en jaksa taistella keskisuomalaisen kanssa. Aivan sama mulle. Kukin tallaa omaa polkuaan. Mene naimisiin suomiverkkareissa hankkijan lippis päässä. Ai niin ja yksi juttu vielä. Minäpä tiedän, mikä on ajoneuvo, millä tehdään hääajelu. Miettippä sitä.
 

Hakkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikös nuo miesten tangat ole juuri yhdessä mainoksessa vapautusrintaman johdosta nousussa valmennusportaan viralliseksi asusteeksi.

Pukeutukoot miten lystäävät...
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Arnold
Olenko minä jossain väittänyt niin? Kunhan kysyin ja yritin laskea 1+1. Kysyminen ja väittäminen on kaksi eri asiaa. Tietääkseni.

Anteeksi.

Viestin lähetti Arnold
Ei jumaliste... toivon että et todellakaan ole tosissasi? Nyt menee jo sairaaksi. Olisi hymiön paikka, mutta kun niitä en ole käyttänyt uudistuksen jälkeen, niin käytä nytkään. Olen muuten vaan maha kippurassa maassa.

Aivan tosissani olen, usko taikka älä.

Viestin lähetti Arnold
Mikä tekee mieheksi?

En osaa vastata, paitsi että iso vehje se ei ainakaan ole. En itse asiassa ole edes sitä mieltä, että jonkun tietyn asian tarvitsisi tehdä miehen. Siis tullaanko miehiksi vain ns. itsestään ajan kanssa, vai tarviitseko sitä koskaan niin MIES ollakaan? Miksei voida olla poikia ja lapsenmielisiä?

Viestin lähetti Arnold
Mene naimisiin suomiverkkareissa hankkijan lippis päässä.

Ensinnäkin, eipä ole hirveästi suunnittelmissa mennä naimisiin, ei nyt ja tuskin tulevaisuudessakaan, joskaan eihän sitä koskaan varmaksi tiedä.

Toiseksi, en tykkää myöskään verkkareista, enkä niitä itse koskaan käytäkään, paitsi urheillessa (esim. huomenna sählyä Espoossa pelatessa). Tosin ovat verkkaritkin paljon parempi kuin puku. Ennen päässäni suunnilleen koko ajan olleen Jypin punaisen lippiksen käytönkin jätin vajaa vuosi sitten lähes kokonaan. Silti esim. "sisällä ei saa käyttää mitään päähinettä" -lauseet ovat yhtä sairaita kuin "puku ja armeija tekevät miehen".
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Pee
Silti esim. "sisällä ei saa käyttää mitään päähinettä" -lauseet ovat yhtä sairaita kuin "puku ja armeija tekevät miehen".
Et kai vaan ole sitäkin mieltä, että ravintolassa/ruokalassakin saa huoletta pitää pipoa päässä aterioidessaan?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Pee
Sitä paitsi, miten Lukon Blues Brothers -kannattajat liittyvät seuraan itseensä?!

Ainakin sillä tavalla että peleissä käymisen lisäksi Brotherseilla on paikallisradio Ramonassa oma ohjelma, jossa käydään läpi Lukon pelejä. En tosin ole sitä kertaakaan kuunnellut, mutta mainos on jäänyt mieleen, enkä tiedä edes kuinka taajaan tuota ohjelmaa kauden aikana kuullaan. Ilmeisesti kerran viikossa.

Lisäksi porukka kyllä tuo muuallakin liikkuessaan julki sen että he kannattavat Lukkoa (ja lisäksi hiukan vähemmän Tepsiä).

Että ainakin tuolla tavalla BB Lukkoon liittyy.
 

Lexa

Jäsen
huhhuh

...eikös tämä viestiketjun loppupää ole yhtä pahaa verkon ylikuormittamista kun roskapostin lähettely? Onneksi omat ongelmani ovat hieman erilaisia kuin tuo muiden ihmisten pukeutuminen.

TOU! sanoisi Isä Simpson, sillä kuormitinhan minäkin verkkoa tällä joutavanpäiväisellä viestillä. Nöyrä anteeksipyyntöni kyseistä tempusta....(HYMIÖ)
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti ICE
Et kai vaan ole sitäkin mieltä, että ravintolassa/ruokalassakin saa huoletta pitää pipoa päässä aterioidessaan?

No kylläpä olen, usko taikka älä. Mieluummin puku pois syödessä kuin pipo!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös