Oiskos se sitten niin että kauden 2012-2013 kapteenisto olisi seuraava:
C Perrin
A Lahti
A Louhivaara
Jos näin on, niin olen tyytyväinen joukkuejohdon pelisilmään. Kapteenisto on juuri kuten pitää.
C Perrin
A Lahti
A Louhivaara
C Perrin
A Lahti
A Louhivaara
vara A:t Välivaaralle ja Koskiselle
Näin voisi päätellä kotisivuilla olevasta joukkuekuvauksesta (http://www.jypliiga.fi/uutiset/pukukopista-salama-valojen-valkkeeseen). Keskimmäinen ukko ei ole Eki, mutta eiköhän tuohon Ekin naama photoshopata jossain vaiheessa.
Mielestäni oikein meni valinnat.
Sen mitä olen ammattilaisurheilussa ollut mukana (ja minkä olen muiden joukkueiden osalta kuullut), valmennusjohto valitsee kapteeniston. Toki Aho saattaa olla hieman erilainen valmentaja ja antaa joukkueen äänestää kapteeniston keskenäänkin, mutta oletan että valmennusjohto kapteeniston kuitenkin valitsee.Pitää siihen sitten photosopata Ekin kroppa ja pelinumerokin, mutta en panisi pahakseni jos tuo lista olisi oikea. Lahti ainakin istui oikealla paikalla. Jos me saisimme valita, olisi Perrin varmasti kapteeni, mutta joukkue sen valinnan taitaa tehdä, joten en ihmettelisi jos olisi esim Välivaara.
Ulkomaalaispelaajan valinta kapteeniksi olisi todella poikkeuksellista, kuten tästä listasta voimme katsoa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_SM-liiga-seurojen_kapteeneista
Martin Sonnenberg KalPassa taitaa olla ainoa, joka on ollut kapteenina koko kauden. Jotain muutaman pelin kapteeneja haettiin lisää, kuten tuossakin näkyvä Kent Manderville. Kyse ei ole siitä etteivätkö he olisi kunnioitettuja pelaajia, vaan siitä että suomalaispelaajilta onnistuu esim. kommunikaatio tuomariston kanssa varmasti selkeämmin.
C Perrin
A Lahti
A Louhivaara
vara A:t Välivaaralle ja Koskiselle
Näin voisi päätellä kotisivuilla olevasta joukkuekuvauksesta (http://www.jypliiga.fi/uutiset/pukukopista-salama-valojen-valkkeeseen). Keskimmäinen ukko ei ole Eki, mutta eiköhän tuohon Ekin naama photoshopata jossain vaiheessa.
Mielestäni oikein meni valinnat.
Pitää siihen sitten photosopata Ekin kroppa ja pelinumerokin, mutta en panisi pahakseni jos tuo lista olisi oikea.
Kyseinen kuva on mielenkiintoinen, Kuka on tämä keskimmäinen pelaaja? Istuu kapteenin paikalla, Jos tähän photosopataan Eki jälkikäteen, tämä kaverihan jää pois kuvasta, onko hän joku stuntti akatemiasta jolla ei ole niin väliä. Vai JOS eki on kapteeni niin otetaanko sitten uusi virallinen kuva joukkueesta.
Mitä tulee viime viikonloppuun Louhivaara kantoi C:tä Lahti ja Välivaara A;ta Jotka myös istuvat eturivissä tässä kuvassa.
Jos silmäni eivät pahasti petä, "vara-Perrininä" toimii Topi Nättinen.Kyseinen kuva on mielenkiintoinen, Kuka on tämä keskimmäinen pelaaja?
Kaltaiseni naiivi yltiöoptimisti kiinnittää huomiota siihen ettei Holtari/Tyni mainitse että tällä rosterilla lähdetään kauteen tai että joukkue on valmis tammikuun lopussa. Toiveissa tosiaan olisi vielä sellainen sähäkkä maalintekijä jumalan armosta jos sellainen jostain löytyisi – tosin ei minua haittaisi vaikka esim. Pesonen palaisi syksyn pimetessä kotiin mutta toki toivon Harrille pitkää uraa siellä ameriikassa.
Olen ymmärtänyt, että Wärn ja Abid on hankittu aika pitkälti sitä silmällä pitäen, että he kykenisivät myös ratkaisemaan pelejä.
Saas nähdä kuka sitten liigapeleissä kantaa C-kirjainta rinnassa.
Hyvät valinnat. Itse veikkasin muuten saman, paitsi Lahenramin tilalle Välivaaran. Ehkä parempi kuitenkin näin, sillä onhan Lahti ansainnut otteillaan varakapteenin roolin joukkueessa ja onhan hän ollut JYPissä jo pitkään.
Perrin valittu JYPin kapteeniksi. Varakapteenit Louhivaara ja Lahti.
Martin St. Louis has received offer JYP (In case of NHL work stopping.)
Tää on taas näitä twitter-huhuja, joten jokainen ottakoon sen sellaisena.
Huhuilija-tunnus Alexander Wilson huhuilee:
Juuri eilen meinasin linkittää uutisen, jossa Martin St. Louis ilmoitti pelaavansa muualla, jos työsulku toteutuu. En sittemmin jaksanut haaveilla. Uutinen oli Ilta-Sanomien sivuilla. Mutta voihan Perrinin läsnäololla olla positiivista vaikutusta.
Tässä kyseinen uutinen, Ilta-Sanomat.
Juuri eilen meinasin linkittää uutisen, jossa Martin St. Louis ilmoitti pelaavansa muualla, jos työsulku toteutuu. En sittemmin jaksanut haaveilla. Uutinen oli Ilta-Sanomien sivuilla. Mutta voihan Perrinin läsnäololla olla positiivista vaikutusta.
Tässä kyseinen uutinen, Ilta-Sanomat.
JYPiltä itseltään ei sellaisia rahoja löydy, se on pomminvarmaa!