Heleniuksen paikkaajan ei tosin tarvitse olla 1.vahti, vaan Myllykosken kirittäjä, joka pelaa sen n. 1/3 runkosarjasta.
Selkeän ykkösmaalivahdin ainesta olisi taas Mika Norosesta. Käynyt aiemminkin tuuraamassa Jyväskylässä, joten tuttu kaupunki.Toki onnistuessaan voi pelata vaikka 5/6 runkosarjasta.
Olen kyllä itsekin yllättynyt ja pettynyt kun JYP hävisi kisan Tampa Baylle, vähän nyt kunnianhimoa siellä toimistolla!Ei mitään hätää, ei mitään hätää. Pelaajia löytyy vapaana edelleen, rahaa on ja seurajohtoon on luotto.
En itsekään välttämättä Hostikkaa olisi tänne tuomassa, mutta tuskinpa viime kauden alussa kukaan osasi odottaa Heleniukseltakaan tuollaisia otteita.Joku Ville Hostikka, ei ikinä. Menestysvuosina ollaan totuttu, että meillä oikeastaan on maalivahti maalissa. Kova on ollut maalivahtien kato viime kausina; Wallinheimo, Tuokkola ja nyt Helenius. Kaikki olleen omalla ajallaan liigan TOP2 maalivahteja.
Olen kyllä itsekin yllättynyt ja pettynyt kun JYP hävisi kisan Tampa Baylle, vähän nyt kunnianhimoa siellä toimistolla!
Tuskin tämä tuli toimistolle yllätyksenä että Helenius lähtee. Pakka ihan levällään, puuttuu ykkössentteri (okei tässä tapauksessa odotetaan Perriniä), Tuppuraisen korvaaja, mahdollinen Hytösen korvaaja ja Hubacek/Pihlman korvaaja.
1. maalivahtia ei ole
1. sentteriä ei ole
1. laituria ei ole
2. sentteri on varauksin
2. kakkosketjuun on yksi laituri
Minua lähinnä ihmetyttää tämä jatkuva panikoiminen. Fanit ilmeisesti odottavat, että lähteneiden pelaajien tilalle löydetään uudet vahvistukset saman tien ja näistä vielä uutisoidaan heti.
Minua lähinnä ihmetyttää tämä jatkuva panikoiminen. Fanit ilmeisesti odottavat, että lähteneiden pelaajien tilalle löydetään uudet vahvistukset saman tien ja näistä vielä uutisoidaan heti.
Ehdottomasti pitäisi alkukaudesta antaa mahdollisuus Rajaniemelle tai Perhoselle. Mikä virka akatemialla on maalivahdeille jos joka kerta hommataan ulkopuolelta pelaavat maalivahdit liigaan. Varsinkin Rajaniemelle toivoisin näyttöpaikkaa.
Joku Ville Hostikka, ei ikinä. Menestysvuosina ollaan totuttu, että meillä oikeastaan on maalivahti maalissa. Kova on ollut maalivahtien kato viime kausina; Wallinheimo, Tuokkola ja nyt Helenius. Kaikki olleen omalla ajallaan liigan TOP2 maalivahteja.
Ja kukaan heistä ei ollut TOP2 -maalivahteja, kun tulivat JYP:iin. Kaikki ovat olleet hyviä hakuja, mutta kaikkien kanssa on jouduttu tekemää kuitenkin duunia.
Minä taas en ymmärrä, miksi sinne elokuuhun asti ei malteta odottaa. Jos joukkue silloin näyttää samalta kuin nyt, niin sitten ymmärrän huolesi, mutta kesäkuussa tämä panikointi on naurettavaa.Lähinnä henkilökohtaisesti turhauttaa se, että vuoron perään lähtee kovia jätkiä eikä vielä kuulu mitään. Tuskin yhtäkkiä elokuussa löytyy kaikki avainpelaajat kun muutkin niitä tarvitsee,
Minä taas en ymmärrä, miksi sinne elokuuhun asti ei malteta odottaa. Jos joukkue silloin näyttää samalta kuin nyt, niin sitten ymmärrän huolesi, mutta kesäkuussa tämä panikointi on naurettavaa.
Tuokkolan ja Heleniuksen komppaan, mutta täsmennätkö kuinka Wallinheimon kanssa on "tehty duunia"? Wallinheimo oli tullessaan umpisurkean JYPin selkäranka vuosia. Lisäksi pitää muistaa, että Heleniukselle on/oli valtava potentiaali ja se on kaikkien tiedossa kun änärissäkin on päässyt käväisemään. Eli ei tuo kumminkaan mikään "vuosisadan" haku ole.
Olenko missanut jotakin, mutta eikös Hostikalla ole sopimus Kärppien kanssa ensi kaudesta? Voihan sitä tietenkin spekuloida vaikka millä - Urpo Ylösellä tai Vladislav Tretkajilla...Kuitenkin pointti oli se, että ei kannata turhaan dissata esim. Hostikkaa, koska kyse on potentiaalisesta veskasta. Hostikka voi hyvin tehdä ensi kaudella tuokkolat, heleniukset, tarkit, hoviset, niemet jne. Mun mielestä olisi siis hyvä haku JYP:n veskaosastoon, mutta katsotaan missä pelaa ensi kauden.