JYP kaudelle 2012-13

  • 868 200
  • 2 410

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitäs jos ei onnistu? Jos (mitä epäilen) siirtosumma pitää paikkaansa ja Wärn ei onnistu kärkiketjuissa, niin mitä sitten tapahtuu? Onko käsissä "joukkue menee edellä"- pelaaja vai kiukutteleva diiva? Tällä hetkellä vaikuttaa jälkimmäiseltä vaihtoehdolta ja sellainen ei JYPiin mahdu. JYP ei kumminkaan ole rahaseura, joten tällainen riski on aika suuri.

Holtari lienee scoutannut nämä asiat aika tarkkaan. En ymmärrä miksi hermoilla tällaisista asioista niin kauan kuin seurajohdon näytöt pelaajahankinnoissa ovat nykyistä luokkaa, ja nimenomaan pelaajien luonteiden osalta.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Mistähän tässä nyt puhutaan, vähän lisäinfoa pliis! Eikai tässä Immosesta puhuta?

Jos se nyt monella suulla on todettu että omaa sopparin Kazanin kanssa, vaimo menossa sinne myös ja Immonen itse on todennut että "palaa joskus", niin mikäpä mahtaisi olla todennäköisyys?
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Voisiko nämä huhupojat keskustella vaikka tuolla SM-liigan siirtohuhut - ketjussa ja jättää tämän ketjun rauhaan tältä "Halli-Ana kerto että norjalainen tulee jyppiin" - spekulaatiolta? Sitten jos on jotain faktaa laittaa kehiin, niin jatketaan täällä.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Ottakaa ihan rauhallisesti ja luetaan niitä viestejä. Eli lainaan nyt itseäni:

Jos Tuppurainen ja Perrin on vielä korvaamatta, tämä näyttää hyvältä tässä vaiheessa. Jos toinen vain, niin silloin ollaan syvällä.

Eli jos toinen kaksikosta Wärn/Quirk on TOP-6:sessa niin se on ok. Jos molemmat, niin paperilla tulossa ohut materiaali.
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Olisi..

vielä ainakin Seppäsen mukaan hankintalistalla "pari-kolme pelaajaa kärkipaikoille". Lähde KSML.
Sitten kuulostaisi jo hyvälle mutta odottavan aika on pitkä, eikä edes kunnon huhuja ole liikkeellä.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään tekisi mieli kirjoittaa tähän vahva huhu, mutta ei ole ollut tapanani kusta seuran muroihin. Tiedottakoot sitten kun on tiedotettavaa. Sen vaan sanon, että kausikorttikauppaan kannattaa mennä.
Jos tuon vinkin kirjoittaja olisi oikeassa, täytyisi kyseessä olla jokin viiden huutomerkin hankinta, vai? Jos saadaan Kanadasta joku enemmänkin NHLää pelannut pelaaja, niin tuleeko älytön ryntäys kausikorttitiskille? Itse en oikein keksi mitään muuta kuin Immosen, jolla voisi olla jotakin massoja liikuttavaa uutisarvoa. Ei edes Perrinin jatko. Itse en Immosen tuloon vielä tälle kaudelle myöskään usko, mutta tuo A. Urhon viesti antaa ymmärtää, että juuri siitä on kyse. Vai ymmärränkö tuon viestin jotenkin väärin?
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Jos se nyt monella suulla on todettu että omaa sopparin Kazanin kanssa, vaimo menossa sinne myös ja Immonen itse on todennut että "palaa joskus", niin mikäpä mahtaisi olla todennäköisyys?

Eikös VehasPetekin ollut sopimuksenalainen tuonne äiti venäjälle, mutta niin vain palasi lukkoon vai muistanko aivan väärin? Mediallehan saa syöttää aina ihan mitä kuraa tahansa, eikai kukaan sanoisi suorassa lähetyksessä, että on mulla povarissa Seppäsen jukan allekirjotuksella varustettu soppari JYPiin mut pelataan nää mömmömit ny eka!

Itse siis en usko myöskään tuohon Immoseen (vielä), mutta karu fakta on se että ei noista ikinä voi tietää, mitä vaan voi sattua tässä lajissa.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikös VehasPetekin ollut sopimuksenalainen tuonne äiti venäjälle, mutta niin vain palasi lukkoon vai muistanko aivan väärin? Mediallehan saa syöttää aina ihan mitä kuraa tahansa, eikai kukaan sanoisi suorassa lähetyksessä, että on mulla povarissa Seppäsen jukan allekirjotuksella varustettu soppari JYPiin mut pelataan nää mömmömit ny eka!

Itse siis en usko myöskään tuohon Immoseen (vielä), mutta karu fakta on se että ei noista ikinä voi tietää, mitä vaan voi sattua tässä lajissa.

Taitaa olla Juhannukseen? asti aikaa purkaa sopimus tai ainakin noin taisi olla Vehasella ja käytti sen hyväksi. Käytännössä Immonenkin voi edelleen olla JYP:n mies vaikka mediassa olisi mitä tahansa sanottu. Tarpeeksi isoa summaa käteen JYP:ltä niin eiköhän mies harkitse myös Suomea vaikka Venäjältä isompaa rahaa saakin, siihen joku 500 000 euron sopimus niin eiköhän JYP:kin harkintaan mene vaikka tottakai rahaa Venäjältä saa moninkertaisen määrän.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En tiedä onko tämä jo vanhaa infoa, mutta itse ainakin bongasin vasta nyt uusia junnuja JYPin pelaajalistalta (lähteenä joukkueen kotisivut). Eli Auvisen ja Kankaanperän lisäksi puolustajissa mukana on myös Valtteri Hietanen ja vastaavasti hyökkääjien listaan oli ilmestynyt Roineen nimi.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Eikös VehasPetekin ollut sopimuksenalainen tuonne äiti venäjälle, mutta niin vain palasi lukkoon vai muistanko aivan väärin? Mediallehan saa syöttää aina ihan mitä kuraa tahansa, eikai kukaan sanoisi suorassa lähetyksessä, että on mulla povarissa Seppäsen jukan allekirjotuksella varustettu soppari JYPiin mut pelataan nää mömmömit ny eka!

Itse siis en usko myöskään tuohon Immoseen (vielä), mutta karu fakta on se että ei noista ikinä voi tietää, mitä vaan voi sattua tässä lajissa.

Taisi olla soppari Kazaniin, mutta väitän että jos Immonen olisi tän sopimuksensa purkamassa, se olisi jo purettu.

Seppänen on sanonut että Immosella on sopimus Kazanin kanssa, vaimo on ilmoittanut menevänsä esikoisen kanssa Kazaniin ja Immosen lausunnoista voi hyvinkin tulkita että paluun aika ei ole vielä.
 
Viimeksi muokattu:

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Start holding your breath!

Yritin kyllä ja aloitin jo eilisiltana, mutta tässä tulee kohta luontaiset rajat vastaan, huulet sinisenä tässä naputan. Onko tarkoitus suorittaa kannatakunnan harvennusta, eli vapaaehtoiseutanasiaa, vai mitä?

Saa tänne varmaan laittaa arvauksia vaikka arvoituksen muodossa, jos ei nimillä halua kikkailla.

Huban tienoilta ei mitään uutta polvivamman jälkeen ole ilmitullut, hiljaista sillä rintamalla siis.

Noin muuten tässä ihan maltilla odottelee joukkueen rakentumista, tavallaan kiinnostavampaa kun nimet, on seurata minkälainen rakenne joukkueeseen pyritään saamaan aikaan, se kertoo sitten paljon siitä, mitkä on Ahon mietteet pelityylin kehittämisen suunnasta. Keiden peliäköhän se JYPpi sitten ens kaudella pelaakaan (no toki omaansa) ja minkälaisin painotuksin.
 

Sudan1

Jäsen
Ärsyttävää tämä "vihjailu", joten tulinpa kertomaan, että itse kuullut viikonlopun aikana huhua Jarkko Immosesta ja kaudesta 2012-2013. Varmuuspohja nolla.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minulla on taas vahva epäilys siitä, että kyse on Hytösen 15-vuotisen jatkosopimuksen julkaisemisesta.
 

chubster

Jäsen
Mikäs se nyt on viimeisin virallinen tieto puolustaja Jaatisesta?

Kävelin tänään harjun ohi ja sieltä tuli joukoittain JYPin pelaajia vastaan, joukossa oli myös tämä puolustaja Jaatinen.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikäs se nyt on viimeisin virallinen tieto puolustaja Jaatisesta?

Kävelin tänään harjun ohi ja sieltä tuli joukoittain JYPin pelaajia vastaan, joukossa oli myös tämä puolustaja Jaatinen.

Ei tuossa taida olla mitään virallisempaa tietoa, mutta missään kohti ei ole ainakaan julkaistu, että miehen sopimus olisi purettu vaan mies oli Tapparassakin viimekaudella lainasopimuksella. Vaikka jatkoajassa onkin näköjään Jaatinen otettu sopimuspelaajista pois, niin voi hyvinkin olla että sopimus on edelleen JYP:n kanssa ja mies etsii uutta seuraa ja JYP maksaa osan palkasta. Käytännössä tuossa voi nyt siis olla 12 puolustajalla sopimus :)

Sinällään tässä mietityttää nuo Hietasen, kankaanperän ja Roineen sopimukset, oliko vain pakko tehdä "liigasopimus" että miehet saadaan täälä pidettyä vai viittaisiko tää siihen että Akatemian taru voisi olla ohi. Edelleen ihmetyttää hieman ettei sieltä puolelta ole mitään uutisia kuulunut oikein mihinkään suuntaan.
 

jyppimies-82

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mun mielestä Wärn oli parempi valinta kuin Sailio. Monipuolinen pelaaja josta voi olla moneen rooliin, eikä aiheuttanut mitään inhoreaktiota kun sopimus julkistettiin.

Sinällään tässä mietityttää nuo Hietasen, kankaanperän ja Roineen sopimukset, oliko vain pakko tehdä "liigasopimus" että miehet saadaan täälä pidettyä vai viittaisiko tää siihen että Akatemian taru voisi olla ohi. Edelleen ihmetyttää hieman ettei sieltä puolelta ole mitään uutisia kuulunut oikein mihinkään suuntaan.

Villi veikkaus, mutta arvelisin että D-teamia on alettu kehittää taas siihen suuntaan mihin se alunperin luotiinkin. Jo pelkkä puolustajien määrä viittaisi siihen että pelaajia on pakko kierrättää. Junnuikäisiä voi kierrättää kolmessa eri seurassa, mikä olisi vielä parempi kehitykselle.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Mun mielestä Wärn oli parempi valinta kuin Sailio. Monipuolinen pelaaja josta voi olla moneen rooliin, eikä aiheuttanut mitään inhoreaktiota kun sopimus julkistettiin.

Tämä on kyllä totta. Wärnissä on myös potentiaalia olemassa mihin ei ole täysin vielä kasvanut. Perrin tai korvaaja ja Tuppuraisen korvaaja vielä, niin tässä voi alkaa levollisin mielin odottelemaan kauden alkua.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tämä on kyllä totta. Wärnissä on myös potentiaalia olemassa mihin ei ole täysin vielä kasvanut. Perrin tai korvaaja ja Tuppuraisen korvaaja vielä, niin tässä voi alkaa levollisin mielin odottelemaan kauden alkua.
Tarinat kertovat, että JYP olisi valmis ilmoittamaan kolmen hyökkääjän (ja mahdollisesti yhden maalivahdin) sopimukset ja että ilmoittaminen tapahtuisi torstaina mutta katsellaan nyt. Torstainahan tämä sitten selviää tuleeko sieltä mitään vai oliko tuon lähteen tiedot vain "tietoja".

Joka tapauksessa, kohta voidaan varmaan rauhoittua kesän viettoon ainakin hetkeksi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Mielenkiintoista!

Saas nähdä paljastuuko joku nimi jo huomenna jossain päin internetiä. JYP on hyvin onnistunut kyllä salaamaan viimeiseen asti nämä.
 

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Tarinat kertovat, että JYP olisi valmis ilmoittamaan kolmen hyökkääjän (ja mahdollisesti yhden maalivahdin) sopimukset ja että ilmoittaminen tapahtuisi torstaina mutta katsellaan nyt. Torstainahan tämä sitten selviää tuleeko sieltä mitään vai oliko tuon lähteen tiedot vain "tietoja".

Joka tapauksessa, kohta voidaan varmaan rauhoittua kesän viettoon ainakin hetkeksi.

Rauhoitutaan joo. Mutta nyt pitää sitten tulla niitä isoja nimiä. Ykkössentteri, ykköskentän laita ja kakkosen laita. Sitten aletaan olla TOP-6:ssa nimilistankin mukaan.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos kolmesta hyökkääjästä puhutaan, veikkaan että ainoastaan 2 on näitä ykköskorin miehiä. Kolmantena on varmaan Roine tai Simon Kostner. Ja onkos tuosta maalivahdista oikeasti huhu kiertämässä vai onko kyse vain Pakkiparin toiveajattelusta? Ei kai Heleniuksen lähtöä olla vielä kuitenkaan kirkossa kuulutettu ja kaikkea voi sattua, vai?

Mutta toivottavasti jotakin mielenkiintoista tulisi. Kyllähän tässä on jo hullua pidetty jännityksessä.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Jos kolmesta hyökkääjästä puhutaan, veikkaan että ainoastaan 2 on näitä ykköskorin miehiä. Kolmantena on varmaan Roine tai Simon Kostner. Ja onkos tuosta maalivahdista oikeasti huhu kiertämässä vai onko kyse vain Pakkiparin toiveajattelusta? Ei kai Heleniuksen lähtöä olla vielä kuitenkaan kirkossa kuulutettu ja kaikkea voi sattua, vai?
Hannu Toivosesta olen vähän tarinaa kuullut, joten ei ole mun toiveajattelua. Siksi se tuossa oli suluissa, koska oma käsitykseni on se että Helgen lähtöä ei todellakaan olla kirkossa kuulutettu. Vastahan tässä tuli mediassa tarinaa siitä, että Helge hylkäsi Tampan kahden suunnan sopimuksen ja KHL-sopparikin tuli miehen toimesta hylättyä.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos kolmesta hyökkääjästä puhutaan, veikkaan että ainoastaan 2 on näitä ykköskorin miehiä. Kolmantena on varmaan Roine tai Simon Kostner. Ja onkos tuosta maalivahdista oikeasti huhu kiertämässä vai onko kyse vain Pakkiparin toiveajattelusta? Ei kai Heleniuksen lähtöä olla vielä kuitenkaan kirkossa kuulutettu ja kaikkea voi sattua, vai?

Roineella on jo sopimus ainakin taisi olla JYP:n julkaisemilla listoilla jo ( ellei noista akatemian pelaajista ole enempää kerrottavana kuten sopimuksien pituudet). Kostner taas voisi hyvinkin olla semmoinen nimi joka kolmantena lenkkinä voisi tulla tai Palve jos muut on noita "ykköskorin pelaajia". Jos siis tuolta jotain on tulossa edes.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös