Samoilla linjoilla, joskin vähän tuunaan pistetavoitetta realistisemmaksi. JYPillä on siis KooKoo, Sport ja Pelicans vastassa tällä viikolla. Lähtökohtana tulisi olla 6 pistettä, tavalla tai toisella. Aiempiin kausiin verrattuna ja sijoituksesta huolimatta (kaiken uhalla jne.) uskaltaisin sanoa, että se on täysin mahdollista. Ja saattaapa olla, että olen tulossa itsekin seuraamaan Pelsu-matsia paikan päälle pitkästä aikaa. Voittopelejä olen yllättäen päässyt useammin paikan päällä katsomaan. Paitsi Nordiksella. Nordis on tymä paika.
Apuja tarvitaan joka tapauksessa ulkopuolelta, so. sopivia tuloksia muista otteluista (eli Heiskasen mainitsemia yliluonnollisia voimia), mutta ei tämä edelleenkään täysin menetetty peli ole.
Realisti olen tosin siinä, etten olisi välttämättä raijjaamassa tänne kovalla rahalla maagista sentterihakua enää loppukaudeksi. Mentäisiin siis näillä. Mutta jos nyt joku maailmasta täysin vieraantunut pelimies haluaisi tulla tänne myös seuraavaksikin kaudeksi, miksipä ei siinä tapauksessa.
Toki olen valmis luovuttamaan kauden taas seuraavan tappion tullessa, se myönnettäköön, mutta niin vain se pieni JyP HT-fani siellä rationaalisen aivolohkon peräkammareissa huutelee jytkyä.