Vastaa tähän. Ilman että alat larpata kuten nimimerkki
@JTM :lle sanoit
Olematta mikään guru, edes vähää alusta, voisi ihmetellä, ettei pistepussi karttunut oikeastaan yhtään enempää kun mainittua luin. Sen lisäksi, kun nuo kaikki mainitut pelit siinä kun aiemmatkin olen sattunut myös näkemään. Niin minun silmään homma meni koko ajan alaspäin. Laskee vaan sen viimeisen kymmenen pelin pistekertymän ja jos on muistissa, niin muistelee minkälaisella esityksellä.
Joku saattaa kuvitella, että joukkue rakennetaan tyyliin muutama kärkiheppa, ynnä muut, jotka puolustaa, mutta ovat merkityksettömiä tuloksen suhteen, minä näen koko asian toisin ja sen pohjalla luonnollisesti debatoin. Koska mitään toisteista toimivaa viisikkopeliä valmennus ei saanut kehitettyä
koko joukkueelle, ei tuolla voi liigassa kuuhun mennä, eikä edes sääleihin. Tuo lihavointi siksi, että ei edes niillä "kärkiviisikoilla" ollut mitään toisteista selkänojaa pelille, saati muilla viisikoilla. Kaiken tämän minä lasken valmennuksen synniksi, joku toinen sitten syyttelee yksilöitä tai turhia sivuosan esittäjiä organisaatiossa.
Viestintä ei tuo pisteen pistettä joukkueelle ja sitä käyttää mediat ja toimittajat tilin tekoon ja sitä hyödyntää valtataistelun osapuolet strategisena sodankäyntinä voittoa hakiessaan. Tärkeintähän ei ole se mitä oikeasti on sanottu, vaan se, että sanottu saadaan näyttämään epäilyttävältä, kryptiseltä, joko mustamaalaan vastapuolta tai edesauttamaan oman puolen näyttämään viisaana ja oikeassa olevana. Viestinnällä voi saada näkyvyyttä, mutta viestintä voi paksusti ja hyvin, vain jos on kohde jota mustamaalata, toki ilman, että maalaaja vastuuseen joutuu.
Jossain vaiheessa viestinnällinen pöly laskeutuu ja naamiot riisutaan, jää jäljelle faktat. Viestinnällisesti JYP on siis noudattanut ihan oikeaa polkua, se ei mediaa yritä hallita, ruokkia, paljastella, vaan menee pohjalla sanottu pitää, muut keksiköön mitä mieleen juolahtaa. Selittely mediaan on vihon viimeinen moka minkä tehdä.
Omasta mielestäni en tässä larpannut milliäkään, vaan jokaisella sanalla on perusta todellisuudessa, analyysit on omiani, minkä tekstissä myös julki tuon, jos osaa lukea. Mikäli sitten lopulta siellä päin katsellaan että larppia larppia, niin siinähän katselette.